20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Tja, verdt fall CH sin feil med Best og Perch i følge avisene. Det er nødvendigvis ikkje sannheten.Sitat fra: Kesse p? 08. Des. 2010, 11:26Alt som har gått bra står Ashley og co for, alt som har gått dårlig er CH sin skyld!! At folk tror på dette er helt sinnsykt!!! Har eg sagt eg trur på det? Det finst ALLTID to sider av ein sak, og det er viktig å få fram alt som blir skreve posetivt og negativt.
Alt som har gått bra står Ashley og co for, alt som har gått dårlig er CH sin skyld!! At folk tror på dette er helt sinnsykt!!!
Sitat fra: GMC p? 08. Des. 2010, 11:22Så alle gode signeringer som er blitt gjort har ikke CH stått bak, mens de dårlige er hans "feil".Gir ikke dette flashbacks til sparkingen av Big Sam? Og når Keegan dro?Alt som har gått bra står Ashley og co for, alt som har gått dårlig er CH sin skyld!! At folk tror på dette er helt sinnsykt!!!
Så alle gode signeringer som er blitt gjort har ikke CH stått bak, mens de dårlige er hans "feil".
Jeg er helt enig i at man ikke skal tro på et fnugg av det som kommer ut av kjeften på styggheta, men det vil være minst like naivt å tro at det var Hughton som i egen høye person insisterte på å hente Cheick Tiotè og Hatem Ben Arfa. At sjefsspeideren er sentral, og kanskje til og med avgjørende, i slike handler er langt i fra usannsynlig. Man må prøve å behandle opplysninger objektivt selv om hatet tar overhånd. Og noe som i alle fall er sikkert er at om speiderstaben har ordna et par gode signeringer, er det ikke dermed sagt at det er "Ashley og gjengen" sin fortjeneste.
Me er nok meir enig enn du trur, men du får ikkje fram sannheten berre ved å lese dei posetive artikklane om CH og dei negative om Ashley. Tros at i ein perfekt verden, så hadde alle Newcastle supporter ønska det var sånn.
Jeg ble utrolig skuffa når CH ble sparket. Men hvis det faktisk ligger en langsiktig gjennomtenkt plan bak det hele, og vi får ansatt en god manager, kan dette bli bra
Sitat fra: FVM p? 08. Des. 2010, 11:43Jeg ble utrolig skuffa når CH ble sparket. Men hvis det faktisk ligger en langsiktig gjennomtenkt plan bak det hele, og vi får ansatt en god manager, kan dette bli bra Alan Fucking Pardew??!