20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 223180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du som vår neste manager?
« Svar #135 på: 07. Des. 2010, 22:39 »
Jeg tror Curbishley er for smart til å ta Newcastle-jobben. Og han trakk seg fra West Ham fordi han ikke fikk bestemme hvilke spillere som gikk ut og inn portene på Upton Park. Det er vel svært lite sannsynlig at han får bestemme så veldig mye mer her i gården.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 08. Des. 2010, 00:37 »
Var hos en kompis og såg CL og spilte FIFA, for så å komme heim å se at folk omtrent har slått seg til ro med at Pardew blir manager. Ser også at oddsa har fallt. Noe om har kommet ut annen enn rykter, eller basserer alle seg på oddsa til bookmakerene? Håper for guds skyld at Ashley og co faktisk registrerer misnøyen før noen blir ansatt :(

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 08. Des. 2010, 00:43 »
Var hos en kompis og såg CL og spilte FIFA, for så å komme heim å se at folk omtrent har slått seg til ro med at Pardew blir manager. Ser også at oddsa har fallt. Noe om har kommet ut annen enn rykter, eller basserer alle seg på oddsa til bookmakerene? Håper for guds skyld at Ashley og co faktisk registrerer misnøyen før noen blir ansatt :(

Er det noe han tydelig driter i, så er det hva andre synes om det han holder på med.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 08. Des. 2010, 00:46 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-chief-Mike-Ashley-will-refuse-to-hand-over-a-big-transfer-budget-to-his-new-manager-but-will-give-him-five-full-seasons-in-charge-of-the-Magpies-article646443.html

5-års kontrakt  :P

Det skal vel mye til for at skjer, men allikevel dette er det kjedeligste jeg har vært med på som Newcastle supporter. Mye værre enn det som skjedde med Keegan og faktisk også værre enn nedrykket. På 18 måneder har vi gått fra å være en jævla vits til å vinne CCC og gjøre det bra i Premier League. Endelig hadde vi noe på gang igjen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 08. Des. 2010, 00:52 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-chief-Mike-Ashley-will-refuse-to-hand-over-a-big-transfer-budget-to-his-new-manager-but-will-give-him-five-full-seasons-in-charge-of-the-Magpies-article646443.html

Det skal vel mye til for at skjer, men allikevel dette er det kjedeligste jeg har vært med på som Newcastle supporter. Mye værre enn det som skjedde med Keegan og faktisk også værre enn nedrykket. På 18 måneder har vi gått fra å være en jævla vits til å vinne CCC og gjøre det bra i Premier League. Endelig hadde vi noe på gang igjen..

Jeg ser absoulutt mulighetene for at endel som står i denne artikkelen er sant. Vi elsket alle Hughton, men dette med garderoben, taktikken og tapet av Calderwood er ting som bør taes med i betraktningen. Hvis Ashley ønsker å komme ut på topp med denne handlingen, så bør han tromme frem en manager som er nettopp det de selv beskriver. Og det blir ikke lett å finne, men ikke umulig. Med en lang kontrakt så vil endel managere føle seg endel sikrere. Og vi er ikke de eneste som handler for lite penger. Vi kan ikke forvente at vi skal kaste rundt oss med penger, og det er ingenting som er så deilig, som å gjøre et godt, men billig kjøp.

Alt i alt så er jeg ganske positiv til det som kommer fremover, og tror vi til slutt kommer styrket ut av dette.

Faren er at vi blir sittende på gjerdet etter en god manager for lenge(for de har tydeligvis ikke landet en ennå), og så tar vi til takke med noe alla Pardew.

Det som uannsett er gledelig er at økonomien vår, og lønnsbudsjettet sjelden har sett bedre tider.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 08. Des. 2010, 01:03 »
Spill på Pardew suspendert... God natt, eller, eg legger med hvertfall no :(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 08. Des. 2010, 01:31 »
Gud som jeg hater Ashley... Newcastle vil aldri utvikle seg i riktig retning med han som eier.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 08. Des. 2010, 01:37 »
Gud som jeg hater Ashley... Newcastle vil aldri utvikle seg i riktig retning med han som eier.

Vi har nå tatt noen riktige steg, selv om feilene har vært mange, til dels utilgivelige og horrible. Jeg er glad vi er sluttet å være en klubb der stjerner drar for å dø, og jeg elsker talentsatsingen som foregår i klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 08. Des. 2010, 07:42 »
Blir nok Pardew nå ja. Flere kilder som peker mot dette. Gratulerer folkens!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #144 på: 08. Des. 2010, 07:44 »

Vi har nå tatt noen riktige steg, selv om feilene har vært mange, til dels utilgivelige og horrible. Jeg er glad vi er sluttet å være en klubb der stjerner drar for å dø, og jeg elsker talentsatsingen som foregår i klubben.
Det er jo Hughton som kan ta æren for det og ikke MA. Men vi får håpe den nye manageren fortsetter i samme spor.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 08. Des. 2010, 09:24 »

Viss det som står der stemmer, så er kanskje ikkje sparkingen av Hughton heilt feil å gjere. Nokon av grunnnane til eg likte Hughton, er at var flink med overganger (Ifølge den, så var det ikkje Hughton som henta Ben Arfa og Tiote blandt anna) og han gav laget ein god lagmoral. (Som også kan bli eit problem med tanke på dei høge lønningane enkelte av spelarane vår har, og Ashley logisk nok vil kutte den ned).

Så viss den artikkelen stemmer, og Hughton sine kjøp er Perch og Best og Calderwood var mannen som gjorde jobben med taktikk, så er det kanskje det å ersatte Hughton med ein manager ikkje så dumt. For Hughton er meir ein trenar type, enn manager type.

Men da meinar eg ikkje at Pardew er løsningen. Curbishley er ein mann som kan passe til jobbsøknanden i artikkelen, ein manager som kan få til mykje ut av lite.

OBS! Ikkje misforstå meg, eg likar ikkje at Hughton har fått sparken. Eg synst han var ein god manager sett under eit, og hadde håpa me kunne gi han ein bedre sjangs. Desverre så er Hughton fortid, og me må sjå vidare og håpe på det beste.

Det idiotstyret til Ashley har hele tiden prøvd å skryte på seg æren for kjøp av spillere. Så det er utrolig naivt hvis du tror at Hughton har henta alle de mislykka, mens de gode signeringene er styret sine kjøp.

Dessuten har Curbishley nektet for at han er aktuell for jobben... Det her blir Alan Pardew. Det er dessverre altfor mye som tyder på det nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #146 på: 08. Des. 2010, 09:57 »
Man kan jo se på det sånn at om pardew får oss ned i league one kan vi hvertfall vinne Jonhstones Paint Trophy  ::)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 08. Des. 2010, 10:04 »
Man kan jo se på det sånn at om pardew får oss ned i league one kan vi hvertfall vinne Jonhstones Paint Trophy  ::)
Ja akkurat den pokalen vil jeg jaggu meg strekke meg langt for å få tak i en replikka av, den dagen vi vinner den...  ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 08. Des. 2010, 10:06 »

Jeg ser absoulutt mulighetene for at endel som står i denne artikkelen er sant. Vi elsket alle Hughton, men dette med garderoben, taktikken og tapet av Calderwood er ting som bør taes med i betraktningen. Hvis Ashley ønsker å komme ut på topp med denne handlingen, så bør han tromme frem en manager som er nettopp det de selv beskriver. Og det blir ikke lett å finne, men ikke umulig. Med en lang kontrakt så vil endel managere føle seg endel sikrere. Og vi er ikke de eneste som handler for lite penger. Vi kan ikke forvente at vi skal kaste rundt oss med penger, og det er ingenting som er så deilig, som å gjøre et godt, men billig kjøp.

Alt i alt så er jeg ganske positiv til det som kommer fremover, og tror vi til slutt kommer styrket ut av dette.

Faren er at vi blir sittende på gjerdet etter en god manager for lenge(for de har tydeligvis ikke landet en ennå), og så tar vi til takke med noe alla Pardew.

Det som uannsett er gledelig er at økonomien vår, og lønnsbudsjettet sjelden har sett bedre tider.

Det er jo ein latterleg påstand. Når skal nokre her inne læra. Etter kvar jevla manager som har vorte sparka so har Ashley og styret teke æra for alt det positive mens managerane får all driten. Det same skjedde med Big Sam, KK og no CH. Eg tykkjer det er heilt utruleg at folk kan kjøpa den versjonen. Alle dei gode kjøpa er det sjølvsagt styret som sto for, CH hadde ingenting han skulle sagt, men dei svakare kjøpa var det KUNN CH som sto for ::)

Hahahaha Pardev erstatter CH, HALLO!?!? Håpar verkeleg folk ser galskapen her...
« Siste redigering: 08. Des. 2010, 10:09 av lgrinde »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 08. Des. 2010, 10:33 »
Ashley and Llambias believe the man they have lined up to replace Hughton is the best person to take the club forward in the Premier League, better than Hughton, more experienced and more qualified.

We will judge for ourselves when that appointment is announced, we will make up our own minds when the new man gets his feet under the table.

That should happen before the end of the week and the new manager is expected to be charge of team affairs when Liverpool land on Tyneside on Saturday, but this is another one of Ashley?s gambles, he has taken a big risk in deciding to sack a popular manager and he will remain on uncertain ground for months to come.

Read More http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/12/08/hughton-seen-as-more-of-a-coach-than-manager-61634-27786458/#ixzz17VkNlWiF

Hvis det Journals info stemmer kan det jo ikke være Pardew, men jeg kan ikke se noen andre kandidater dessverre.