20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51909 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #285 på: 05. Des. 2010, 16:45 »
Selvfølgelig skal Krul få tid. Han har jo et kjempepotensial. Han lærer sikert at hver eneste feil han gjør. Jeg er for at krul beholder plassen når harper kommer tilbake. I dag svikter hele kollektivet med guthrie i spissen. Spillerne, trenerne og taktikken funket ikke.

Neste kamp er liverpool hjemme. Vi får håpe at Nolan og Barton blir klar.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 05. Des. 2010, 16:47 »
Helt natta for Sol Campbell og Steven Taylor?? Faen asså! Vi fremstår faen meg som et latterlig lag i dag. Udisiplinert, evneveike og late. Fy faen for en møkkakamp. Nå må vi begynne å heve oss. De to siste bortekampene har vært katastrofalt dårlig!

Hva er det krul gjør? må jo kaste seg inn i beina der!! svakt!!

Men helt håpløst forsvarspill i forkant. Dette var jævlig.

Krul kan ikke gjøre noe der. Dessuten, risikere å få rødt kort i den situasjonen der? Lurt sagt..herre.

Fordelen med å være keeper er vell at du kan kaste deg inn med hendene? slik jeg så det var det 50/50 duell, og krul kunne kommet først på den ballen. herre.

Så du mener han burde selge seg i den duellen?? WBA spillern er jo først på ball. Er en ganske grei keeperregel at man skal stå på beina lengst mulig. I denne duellen ville det vært en gambling å kaste seg inn. Skaff deg spilleforståelse, og gidd ikke å uttale deg når du overhodet ikke har peiling på keepere.

Dine personangrep på forumbrukere når ny høyder. gratulerer  :)
Han nøler i forkant, vi ser det fra keepervinkelen også. Jeg gidder ikke å diskutere med folk som seg på seg som keepertrener orakel. Som Thorstvedt også sier så er han mye på halvdistanse.

Personangrep fordi jeg mener du ikke har spilleforståelse? Det er smart å si. Du må gjerne være uenig med meg hvis du fortsatt synes det er morsomt å tolke den situasjonen feil helt til i morgen tidlig.

herskerteknikker mener jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 05. Des. 2010, 16:49 »
Routledge får godkjent i dag ja, sammen med Enrique (som vanlig) og Tiote. Sholadinhio må få hvile neste kamp. Er ikke noe tillitserklæring verken for Ranger eller Løven at CH foretrekker å bruke en  halvskadet spiss i stedet for dem. Vi trenger bevegelighet på topp. Shola var ikke førsteforsvarer i det hele tatt i dag. Jonas gjorde ting alt for tungvint, og var delaktig i 1-0 målet og mistet ballen unødvendig i 2. hvilket medførte nok en farlig WBA-overgang. Guthrie var katastrofal. Jeg er rimelig sikker på at Bartons skade var tungen på vektskålen som medførte at vi tapte denne kampen. Guthrie hadde ikke driv, klarte ikke å involvere kantene og slo nesten kun støtte og tversoverpasninger. Det sier seg selv at dette gir dårlige angrepsvilkår for både vinger og spisser. Taylor og Colo virker ikke så trygge som Williamson og Colo. Sistnevnte par er roligere i stressede situasjoner og sørger ofte for at vi klarer å spille oss ut i stedet for at ballen poles.  Vi ble satt under press konstant i en periode fordi midstopperne ikke evnet å holde på ballen og fordi Guthrie tapte midtbanekrigen fullstendig. Carroll fikk lite å jobbe med som sagt, men hadde et par involveringer hvor han skulle ha spilt smartere.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #288 på: 05. Des. 2010, 16:58 »
Venstrekanten vår var jo steril idag. Jonas spiller ball til enrique, men gidder ikke å finne rom selv engang. Tåpelig dårlig av klubbens best betalte spillere.

Carroll får alt for lite å jobbe med, kan stusse noen baller til løvenkrands, men bortsett fra det null.
svak kamp tvers igjennom, mitbanen vår eksisterer jo ikke defansivt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 05. Des. 2010, 17:01 »
Forsvaret vårt svartner det for på sistemålet, men jeg syns faktisk ikke Taylor var så veldig svak frem til da. Campbell derimot hadde noen grusomme pasningsfeil og virket ekstremt rusten fra første spark på ballen. Likte å se at Taylor prøvde og hadde noen gode initiativer fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 05. Des. 2010, 17:04 »
Greit det mrlove. Du har aldri vært savnet her inne heller.

Forøvrig er det særs kritikkverdig av Hughton å spille Ameobi når han åpenbart ikke er 100% og vi har tre utfordrere klare til å ta plassen hans.
« Siste redigering: 05. Des. 2010, 17:10 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 05. Des. 2010, 17:10 »
Moderator?? hjelp...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 05. Des. 2010, 17:17 »
Mr.love, er en grei regel å skrive grei norsk for å bli tatt seriøst i et forum. Når du i tillegg skriver usaklig så blir det bare flaut.

Kampreferat får ikke kommet før i morra fra meg, har eksamen i morra. Hvis noen i teamet har anledning til å slakte laget er det bare å skrive referatet tidligere :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 05. Des. 2010, 17:19 »
Gleder meg til ratingen jeg nå! ;D ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 05. Des. 2010, 17:20 »
Krul 5,5

Simpson 5
Taylor 5
Campbell 3
Enrique 6

Rout 6
Tiote 5
Guthrie 3
Jonas 4

Shola 3,5
Carroll 6

Løven 6

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #295 på: 05. Des. 2010, 17:22 »
Da var folk i gang igjen på forumet etter et tap. Problemet oppstår jo når folk ikke holder seg til sak, men til person.

mrlove bør slutte å kalle medsupportere inkompetente idioter og implisere at meningene hans er mer verdt enn alle andres siden han har vært supporter siden 92.

Kø1 bør slutte å tro at han har monopol på formeninger om keepere. Hver jævla gang det blir diskusjon om keepere kaller han motparten for idioter som ikke har peiling og fremhever seg selv som keeperekspert. Dropp ad hominem, kø1, og sats heller på saklig argumentasjon.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 05. Des. 2010, 17:30 »
Er meget skuffet over hele laget idag. Hele det kollektivet skuffer, og virker helt umotiverte. Men r det noen som har fått med seg hvorfor Joey barton ikke spilte idag?

Er en ting som uroer meg, og det er at vi ikke er stabil for fem flate øre. Greit nok at WBA er et godt lag, men de er ikke bedre enn Arsenal som vi slo borte

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 05. Des. 2010, 17:33 »
Nok en skuffende kamp av gutta, det virker som om man ikke er i stand til å vinne kamper uten Barton og Nolan. Det er urovekkende. Men som jeg nevnte i en annen tråd tidligere, det skulle ikke forundre meg om vi taper mot West Brom og B'ham og plukker poeng mot Liverpool, Tottenham og Man City. Etter disse kampene kan man begynne å ane hvordan den endelige tabellen vil se ut.

Det var ikke Krul sin skyld at vi taper, men han var faen ikke noe god i dag heller!!

Dette vil jeg si er en kort, men meget god oppsummering av Krul i dagens kamp. Videre diskusjoner er etter min mening unødvendig. Men som det sies her, eneste måten han utvikler seg på er gjennom regelmessig spill og tillit.

I dag savnet jeg Coloccini. Campbell var ikke på høyden, og Coloccini sine ferdigheter hadde nok stått bedre til en spiller som Odemwingie. Likevel overrasket og skuffet over at Campbell var såpass svak. Taylor, Simpson og Enrique synes jeg var helt på det jevne, hverken mindre, eller i alle fall ikke mer.

På midten var Tiote tidvis god, men blir selvsagt en smule lammet av å spille alene sentralt mot 3 West Brom-spillere. For det gjorde han. Guthrie var helt katastrofal, gjorde ikke noe bra hele kampen. Vil si han også er den direkte årsaken til tapet etter at tabben hans medførte at kampen ble drept. Synes han har fått sjansen sin til å vise seg fram nå, uten å benytte seg av den i det hele tatt. Jonas og Routledge var heller ikke spesielt gode, men sistnevnte kan kanskje være en tanke mer fornøyd med egen innsats.

Helt der fremme skjedde ikke det helt store, uten støtte ble det for vanskelig å utrette noe både for Carroll og Ameobi, det samme gjelder forsåvidt for innbytterne. Skuffende kamp og skuffende resultat, nå må Hughton vise seg verdig en ny kontrakt og få spillerne ut av denne trenden. Håper på et vendepunkt om seks dager mot et Liverpool-lag som fortsatt seiler i motvind. Uten Gerrard og Carragher er vel sjansene våre betydelig bedre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 05. Des. 2010, 17:37 »
Da var folk i gang igjen på forumet etter et tap. Problemet oppstår jo når folk ikke holder seg til sak, men til person.

mrlove bør slutte å kalle medsupportere inkompetente idioter og implisere at meningene hans er mer verdt enn alle andres siden han har vært supporter siden 92.

Kø1 bør slutte å tro at han har monopol på formeninger om keepere. Hver jævla gang det blir diskusjon om keepere kaller han motparten for idioter som ikke har peiling og fremhever seg selv som keeperekspert. Dropp ad hominem, kø1, og sats heller på saklig argumentasjon.

Hva er vitsen med å legge skjul på at jeg har bedre peiling på emne enn de aller fleste? På en annen side så er jeg faktisk ganske forsiktig med å gå inn i diskusjoner om ting jeg ikke er så flink på. Hvis du faktisk leser det jeg skriver, så ser du at jeg argumenterer for det jeg skriver. Lykke til på politiskolen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 05. Des. 2010, 17:42 »
Er utrolig skuffa over campbell... han oser jo ikke akkurat rutine, og ser jo ut som bambi iblant... merkelig synes jeg. kroppsholdningen hans sier meg at han nesten ikke bryr som om viv vinner eller taper