20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51604 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #345 på: 06. Des. 2010, 11:38 »
Har stor tro på at kaptein Nolan kan få opp humøret og innsatsen noe. Har egentlig litt på følelsen at det var noe sånt som manglet i går. En inspirator og motor om du vil.

Med Barton tilbake får vi også betraktelig mer kvalitet i frisparkene og innleggene - noe som har vært sårt savnet de siste 3 kampene. (Guthries innsats i går gidder jeg ikke engang kommentere. Jonas er som noen har nevt tidligere så besatt av ballen at han ikke får med seg medspillernes bevegelser, men hadde tross alt en god mulighet i går. Rout slår omtrent annethvert elending og bra innlegg så han står ikke spesiellt høyt i kurs hos meg foreløpig denne sesongen. Han er bra når han er bra, men *skikkelig* dårlig når han er dårlig ... eh ja... dere skjønner hva jeg mener :)).

Har trua før lørdagen (hadde jeg jo forsåvidt i går også helt til jeg fikk med meg at Barton ikke var tilbake...).
« Siste redigering: 06. Des. 2010, 11:41 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #346 på: 06. Des. 2010, 13:15 »
Greit det, men vi sliter uansett med slike lag, uansett hvilket lag vi putter på bana. Greit at WBA er langt mer spillende enn endel av de andre laga vi har tapt mot, men måten vi taper slike kamper på er ikke holdbare. Vi er rett og slett ikke up for it når lagene heter Stoke, WBA eller Blackpool. Fellesnevneren for disse laga er at de har kjempa oss ut av kamper - rett og slett villet mer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida