20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30  (Lest 51653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: West Bromwich - Newcastle 05. Desember, kl.14.30
« Svar #60 på: 02. Des. 2010, 12:20 »
Jeg har egentlig alltid hatt litt sansen for Shola. Han gjør ofte enkle pasningsfeil, og virker ofte umotivert og viljeløs. Derfor får han også svært ofte egne supportere mot seg.

Men selv hvor dårlig Shola spiller, har han en tendens til å veldig ofte være involvert i målene våre. Eksempelvis mot Chelsea i Carling Cup, syntes jeg egentlig ikke han spilte så veldig bra. Men likevel hadde han vel to mål og to assists, såvidt jeg husker. Og det ene målet mot Mackems var rett og slett en klassescoring!

Kunne godt ønske at vi i tillegg til Carroll hadde en spiss til som holdt bedre nivå enn Shola. Men er ganske mange spisser jeg ville kvittet med med før Ameobi, som er en fin spiller å ha i troppen, og tilsynelatende ikke sutrer og klager, om han må sitte litt på benken.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 02. Des. 2010, 18:01 »
WBA røyk 1-0 mot Ipswich i cupen, og stilte med dette laget:

13     Boaz Myhill     

26    James Hurst    

23    Abdoulaye Méité    

6    Pablo    

4    Marek Cech    

8    Giles Barnes    

12    Steven Reid    

31    Simon Cox    

17    Graham Dorrans    

5    Somen Tchoyi    

28    Marc-Antoine Fortuné

Nordicbet gir 3.30 på oss i denne. Har lyst til å klinke til, selv om det er skummelt å spille på Newcastle.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 02. Des. 2010, 18:23 »
Viser ho helt tydelig at det er kun ligaen som betyr noe for dem også, selv etter å ha nådd kvarten.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 02. Des. 2010, 20:04 »
Shola var ikke bare god i fjor, han har vært bedre enn på lenge i år også.
Ja, det sier vel mest om hvor SINNSYKT ræva han har vært tidligere, mens han bare har vært svak denne sesongen! ;)

På tide du stikke fingeren i jorda. Mi kjempar om å ungå nedrykk denne sesongen, då er ein Ameobi i form meir enn god nok for oss. At han spelar halvskada seier vel meir om nivået på spissane bak Carroll og Ameobi...
Saken er jo bare den at en Ameobi i form ser vi max 5-10 kamper i løpet av en sesong... Det er jo ikke noe jeg bare finner på, det er fakta. Det vet jo alle som følger Newcastle. De resterende 30 kampene er vi da helt avhengig av at Carroll presterer, ellers har vi et jævla problem. Selv som en nyopprykka klubb bør vi kunne forvente å ha mer enn en god spiss. Som jeg har sagt tidligere: Hva om Carroll blir skadet? Da snakker vi rævkjørt.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 02. Des. 2010, 20:42 »
Ja, det sier vel mest om hvor SINNSYKT ræva han har vært tidligere, mens han bare har vært svak denne sesongen! ;)

På tide du stikke fingeren i jorda. Mi kjempar om å ungå nedrykk denne sesongen, då er ein Ameobi i form meir enn god nok for oss. At han spelar halvskada seier vel meir om nivået på spissane bak Carroll og Ameobi...
Saken er jo bare den at en Ameobi i form ser vi max 5-10 kamper i løpet av en sesong... Det er jo ikke noe jeg bare finner på, det er fakta. Det vet jo alle som følger Newcastle. De resterende 30 kampene er vi da helt avhengig av at Carroll presterer, ellers har vi et jævla problem. Selv som en nyopprykka klubb bør vi kunne forvente å ha mer enn en god spiss. Som jeg har sagt tidligere: Hva om Carroll blir skadet? Da snakker vi rævkjørt.

Hvis Carroll blir skada så kanskje vi begynner og spille mer langs bakken. Ikke bare lempe ballen uten mål og mening mot motstander 16 meter.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 02. Des. 2010, 20:44 »
Jepp, for vi har jo virkelig et lag til å spille feiende flott fotball langs bakken...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 02. Des. 2010, 21:00 »
Jepp, for vi har jo virkelig et lag til å spille feiende flott fotball langs bakken...

Ironi...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 02. Des. 2010, 21:43 »
Vi spiller sambafotball i forhold til foregående sesonger. Butt sine langpassninger hjemmsøker meg fortsatt i mine drømmer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 02. Des. 2010, 21:52 »
Vi spiller sambafotball i forhold til foregående sesonger. Butt sine langpassninger hjemmsøker meg fortsatt i mine drømmer.
Hehe, ja du sier noe. Nå er det de stakkars kineserne som må slite med pasningene hans i steden! ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 03. Des. 2010, 00:05 »
Vi har ihvertfall muligheten til å variere spillet vårt mer med Barton sentralt i bana, det syns jeg ikke det er noen tvil om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 03. Des. 2010, 10:29 »
Vi har ihvertfall muligheten til å variere spillet vårt mer med Barton sentralt i bana, det syns jeg ikke det er noen tvil om.

Det er ikke bare noe du syns. Det er praktisk talt fasit så langt i år.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 03. Des. 2010, 10:50 »

Hvis Carroll blir skada så kanskje vi begynner og spille mer langs bakken. Ikke bare lempe ballen uten mål og mening mot motstander 16 meter.

Sånn som Carroll har utviklet seg denne sesongen, så er han også klubbens beste spiss langs bakken. Jeg synes egentlig vi er nokså flinke til å variere spillet, men nøkkelen som noen nevner her er Joey Barton. Vi trenger kreativiteten hans sentralt på midten om vi skal klare å etablere et godt pasningsspill.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 03. Des. 2010, 10:56 »
Fordelen med å ha Barton i midten er at ballfordelingen blir mye bedre. Dette kommer ikke minst vingene til gode. Er viktig å ha en på midten som evner å vri spillet til den langsiden hvor motstanderen er i ubalanse. Vil gjøre jobben enklere for våre vinger som da i større grad kan spille mot backer uten sikring.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 04. Des. 2010, 18:24 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/12/04/chris-hughton-everyone-will-get-their-chance-72703-27767011/?

Indikasjoner som tyder på at Routledge er mannen som kanskje må vike for Barton til morradagen. Syns jeg isåfall vil være litt leit når han endelig spilte såpass bra som han gjorde sist helt. Håper for all del jeg ihvertfall ikke ser Danny Guthrie på høyrevingen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 04. Des. 2010, 18:56 »
Det håper virkelig ikke jeg heller. Guthrie på kant er ikke noe bra i PL. Han trekker inn i banen hele tiden og skaper ubalanse. Vi er helt avhengige av å ha spillere som kan holde bredden i laget. Og der er vingene alfa omega, selvsagt.