20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45  (Lest 43024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #255 på: 11. Nov. 2010, 08:49 »
Hehe...jeg tenkte på det, så jeg var raskt te med å lage kamptråd til Fulham matchen i går kveld!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #256 på: 11. Nov. 2010, 09:10 »
Denne kampen var vel bare med på å bevise at Newcastle fortsatt er Newcastle. Det er alt fra himmel til det stedet som er litt varmere. Men at vi skal snakke om nedrykk, selv om det bare er 6 poeng ned til streken syntes jeg blir for ille. Sesongen sett under ett er laget i mine øyne milevis foran det laget som løp rundt utpå der i 2008/09. Laget nå ser ut til å spille og opptre som et lag. I mine øyne ser det ut til at de prøver, og det er mer enn det så ut som i 08/09. Vet det ikke så helt sånn ut mot Blackburn i går, men nedrykk? NEI!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #257 på: 11. Nov. 2010, 09:33 »
Dessuten ser jeg at det er Nordin sin feil at vi tapte.  Nordin fikset tråden for wigankampen: Dermed klarte vi så vidt uavgjort. Kø1 har derimot har kun hatt suksess med sine tråder
Hehe...jeg tenkte på det, så jeg var raskt te med å lage kamptråd til Fulham matchen i går kveld!
Humor!

Fotballfans er en overtroisk gjeng. Har en nabo som er likedan. Hvis han gjorde sånn eller sånn en kamp vi vant så gjør han det før neste også helt til det feiler. Da finner man en ny ting. Om det er drakta som var på under kampen eller om det er en hvilken som helst hverdagslig hendelse spiller ingen rolle. :)

Lovin' it!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #258 på: 11. Nov. 2010, 09:40 »
Sikkert noen som har sagt det tidligere men var det bare jeg som stussa over at frisparket i forkant av målet til Gamst var latterlig billig? Så helt klart ut som skulder mot skulder i mine øyne.

Ble sykt skuffa over kampen og spesielt det Barton driver med. Er helt latterlig at han går ut og sier at han er i sitt livs form og nyter fotballen, så gjør han en så idiotisk ting...

Men alt i alt, vi fortjente ikke å tape, men hadde ikke fortjent å vinne heller.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 11. Nov. 2010, 09:46 »
Akkurat som vi gjorde Arsenal dårlige forrige gang, var det Blackburn som gjorde oss dårlige denne gang. Big Sam er en slu jævel, og vi har nå tapt 5 av 5 hjemmekamper mot Blackburn. 
Jeg tror rett og slett presset ble for stor for spillerne. De ble hauset opp etter Arsekampen, og nå forventet media og fansen at de skulle knuse Burn ala Søndrelandstyle. Dette medførte at de var nervøse i spillestilen. Gutta bomma på ekstremt enkle pasninger og prøvde å gjøre alt selv i stedet for å gjør ting enkelt. Dog tror jeg vi skal ha gode muligheter til å reise kjerringa mot Fham, som er et mer spillende lag. De er gode defenisvt de også, men er på langt nær så fysiske som Burn.

Men tapet kom jo igrunn ikkje pågrunn av at Blackburn er fysiske, det kom av at mi gir vekk to mål. Ellers kunne mi lett ha teke poeng på ein skikkeleg dårleg dag. Er einig i det du skriv med at spelarane var tydleg utilpasse og dette ga utslag med Tiote sin tabbe og Colo og Williamson på slutten. Eg trur eg må verta meir kyniske mot slike motstandara heima.

Sitat Renati - Gamst: Han forteller at Blackburn lyktes med kynismen på bortebane i Nordøst-England.

- Vi kom ikke hit for å underholde, men for å prøve å vinne, sier Gamst.
« Siste redigering: 11. Nov. 2010, 09:51 av lgrinde »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #260 på: 11. Nov. 2010, 10:20 »
Rett og slett elendig over hele linja.
Men jeg forventer ikke vi skal være like stabile hele året og kamp etter kamp.
Jeg forventer vi skal holde plassen denne sesongen og alt annet tar jeg som positivt. Vi skal legge grunnlaget denne sesongen og bygge videre på det.
Gleder meg til neste kamp..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 11. Nov. 2010, 10:53 »
Akkurat som vi gjorde Arsenal dårlige forrige gang, var det Blackburn som gjorde oss dårlige denne gang. Big Sam er en slu jævel, og vi har nå tapt 5 av 5 hjemmekamper mot Blackburn. 
Jeg tror rett og slett presset ble for stor for spillerne. De ble hauset opp etter Arsekampen, og nå forventet media og fansen at de skulle knuse Burn ala Søndrelandstyle. Dette medførte at de var nervøse i spillestilen. Gutta bomma på ekstremt enkle pasninger og prøvde å gjøre alt selv i stedet for å gjør ting enkelt. Dog tror jeg vi skal ha gode muligheter til å reise kjerringa mot Fham, som er et mer spillende lag. De er gode defenisvt de også, men er på langt nær så fysiske som Burn.

Men tapet kom jo igrunn ikkje pågrunn av at Blackburn er fysiske, det kom av at mi gir vekk to mål. Ellers kunne mi lett ha teke poeng på ein skikkeleg dårleg dag. Er einig i det du skriv med at spelarane var tydleg utilpasse og dette ga utslag med Tiote sin tabbe og Colo og Williamson på slutten. Eg trur eg må verta meir kyniske mot slike motstandara heima.

Sitat Renati - Gamst: Han forteller at Blackburn lyktes med kynismen på bortebane i Nordøst-England.

- Vi kom ikke hit for å underholde, men for å prøve å vinne, sier Gamst.

Vi gir vekk to mål ja. Men årsaken til at vi gir vekk målene er nervøsiteten som lå utenpå spillerne. Vi så dem gjøre dumme pasningsfeil som de nesten ikke har gjort i løpet av sesongen. Og som du nevner Are, frisparket var billig. Samtidig var det forbanna unødvendig av Jonas. Burn går for slike frispark pga gamst dødballfot. Jonas skulle ha bare stått i ryggen på spilleren og tvunget ham til å slå støttepasning.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 11. Nov. 2010, 18:27 »
Dagens høydepunkt var å se Gamst gå i bakken. Enkelt og greit.