20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45  (Lest 43027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #240 på: 10. Nov. 2010, 23:04 »
Faen ta, Blackburn spiller i underkant av grisete hele kampen! Kynisk drittaktikk av big sam. Men med det sagt så er blackburn hodesterke, og sånne lag sliter vi mot.
Gan canny doon Toon!

Simmio

• Gjest
« Svar #241 på: 10. Nov. 2010, 23:04 »
Me er forsatt nr 5 på tabellen etter runden. Laga rundt oss var ikkje stort bedre idag.

Fortsatt bare 6 poeng over nedrykk. Det er veldig tett nedover der.
Etter Fulham kampen venter Bolton og WBA borte mens vi har Chelsea og LFC hjemme. 4 meget tøffe kamper.

Det er utrolig tett, men vi har vært dritgode på bortebane i år, og jeg tror vi gjør det bra mot LFC på hjemmebane, fordi de ikke er et sånn "drittlag".

Må prøve å se ting positivt i blant ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #242 på: 10. Nov. 2010, 23:06 »
Å snakke om nedrykk nå er i overmåte pessimistisk. Syns mange på forumet er veldig urasjonelle med hensyn til å spå sesongutfall. Folk regner alltid etter kamper med at vi skal spille tilsvarende i de resterende kampene. Folk må lære seg at vi er det mest ustabile laget i serien. Etter Arsenal-kampen var det ingen som snakket om nedrykk, men heller prat om Champions League-muligheter. Og nå skal vi tydeligvis rykke ned...

Dagens Newcastle hører verken hjemme i Champions League eller i Championship.

Simmio

• Gjest
« Svar #243 på: 10. Nov. 2010, 23:08 »
Å snakke om nedrykk nå er i overmåte pessimistisk. Syns mange på forumet er veldig urasjonelle med hensyn til å spå sesongutfall. Folk regner alltid etter kamper med at vi skal spille tilsvarende i de resterende kampene. Folk må lære seg at vi er det mest ustabile laget i serien. Etter Arsenal-kampen var det ingen som snakket om nedrykk, men heller prat om Champions League-muligheter. Og nå skal vi tydeligvis rykke ned...

Helt enig, vi kommer til å ligge rundt 8-14 plass tror jeg.

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #244 på: 10. Nov. 2010, 23:09 »

Enig. Med 2 seier til, så har vi like mange seiere som den sesongen vi rykket ned.

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #245 på: 10. Nov. 2010, 23:10 »
Måten vi slipper inn målene på er jo helt på jorde. Skuffende at vi også skaper så lite som vi gjør. Vi prøver og prøver, men får det ikke til. 1-2 er ikke et riktig resultat.
Hyggelig at Beckford utlignet på overtid for Everton, da ligger vi jo fortsatt på 5. plass :)
Fulham neste blir en annen kamp! Den vinner vi, det er jeg sikker på!
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #246 på: 10. Nov. 2010, 23:10 »
et under vi ligger på 5 plass etter 12 runder med 17 poeng! bolton bør slåes! bør ha 4 poeng på de 2 neste

OLEZZ

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #247 på: 10. Nov. 2010, 23:12 »
Liker ikke Williamson i det heletatt. Altfor dårlig og treg en mot en.
Jeg vil heller se en campbell i form.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 10. Nov. 2010, 23:13 »

Et godt og konstruktivt innlegg. Jeg er helt enig med deg, dessverre så ser jeg det som enda mindre realistisk med Champions League-plass enn nedrykk, men er heller ikke bekymra for sistnevnte. Det er for mye kvalitet i dette laget til å rykke ned.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #249 på: 10. Nov. 2010, 23:28 »
Herregud, så høydepunktene nå. Blackburn sine mål er jo ikke sjanser en gang.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #250 på: 10. Nov. 2010, 23:45 »
Nei. Dette var trist, men dette var faktisk en kamp hvor motstanderne våre ville mer enn oss. Vi ville *mye* i en periode i andre, men fikk aldri noe ordentlig sluttprodukt ut av det.

- Tiote ødelegger voldsomt for oss når han skal spille seg ut fra 9/10 meter i egen boks. Men, han kan vel drite seg ut han som alle andre. Han spiller bedre resten av kampen, men ikke på samme nivå som vi har sett før.
- Carroll løper alle veier, hele tiden fra 16-meter til 16-meter. Solid jobb.
- Barton har en dårlig dag på jobben, rent mentalt. Strør om seg med passninger og innlegget lager målet, men temperamentet ødelegger muligens for oss siden - opptil 3 kamper.
- Krul nøler på siste målet og hadde han vært litt mer gutsy der kunne han *kanskje* ha tatt den.
- Jonas gjør som han alltid gjør. Finter, mister ballen, gjenvinner den (for det er *mer* det han gjør enn at han faktisk finter ut de andre spillerne) og løper på skrå innover i banen uten å se de andre som løper. Ingenting å si på innsatsen, men det mangler *noe*.

MEN! Er lett å se dette fra "sidelinja" og kritisere.

Det som plager meg mer er at humøret i laget ble totalt fraværende i store deler av kampen. Synes også jeg så en "krangel" mellom Colo og Tiote. Nolan løper etter dommeren for å synse i stedet for å løper etter ballen. Den "nye" Barton mister maska si i noen øyeblikk og må sannsynligvis se kamper fra tribunen i ett par uker. Synes tilogmed Jonas hadde lengre opphold på bakken og han havnet lettere der enn vanlig.

Håper vi kan finne tilbake humøret til Fulham. Det virker på meg som om det har vært den "hemmelige ingrediensen" i laget i år. Finner vi tilbake dit kan mye skje.

En digresjon: Har litt angst for Smith og Routledge mot Fulham ... 
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 11. Nov. 2010, 00:10 »
Kampref ligger ute nå.

Skuffende kamp, men har troen på at vi reiser på lørdag!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #252 på: 11. Nov. 2010, 03:06 »
Kloke ord fra ElvenKind. Støtter alt du skriver!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 11. Nov. 2010, 07:44 »
Akkurat som vi gjorde Arsenal dårlige forrige gang, var det Blackburn som gjorde oss dårlige denne gang. Big Sam er en slu jævel, og vi har nå tapt 5 av 5 hjemmekamper mot Blackburn. 
Jeg tror rett og slett presset ble for stor for spillerne. De ble hauset opp etter Arsekampen, og nå forventet media og fansen at de skulle knuse Burn ala Søndrelandstyle. Dette medførte at de var nervøse i spillestilen. Gutta bomma på ekstremt enkle pasninger og prøvde å gjøre alt selv i stedet for å gjør ting enkelt. Dog tror jeg vi skal ha gode muligheter til å reise kjerringa mot Fham, som er et mer spillende lag. De er gode defenisvt de også, men er på langt nær så fysiske som Burn.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 11. Nov. 2010, 07:50 »
Dessuten ser jeg at det er Nordin sin feil at vi tapte.  Nordin fikset tråden for wigankampen: Dermed klarte vi så vidt uavgjort. Kø1 har derimot har kun hatt suksess med sine tråder: seier mot West H, Sunderland og Arse, før Nordin igjen kom på banen og opprettet tråden for Blackburn. Og vi alle så jo resultatet av det. Trenden er åpenbar. Heldigvis ser jeg at kø nå har fikset fulhamtråden. Dermed blir det seier i helga :D  Og du bør gjøre noe med mojo'en din Nordin, hvis ikke bør du overlate kamptrådene til kø1, han bringer lykke.hehe..Ser at det var Nordin som opprettet stoketråden også...utrolig..Dette kan ikke være en tilfeldighet.
« Siste redigering: 11. Nov. 2010, 07:53 av InspectorC »