20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45  (Lest 43235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn 10. nov 20:45
« Svar #225 på: 10. Nov. 2010, 22:49 »
Fa faen dette var trist! Er jo helt elendig bakover til tider+ at Tiote ødelegger alt helt i begynnelsen!

Ellers synes eg at vi spiller best gjennom hele kampen, og har ballen klart mest.. Er synd at de får det drittmålet på slutten! Hadde faktisk troa på 3 poeng, helt til Roberts bruker "muskler".. Herregud!

Men er jo sånn, at vi skal være jævlig ustabile på hjemmebane denne sesongen!

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #226 på: 10. Nov. 2010, 22:49 »
Dette var rævva. Men egentlig så syntes jeg ikke vi kan klage. Knuste Aston Villa, knuste mackems, og seier mot Arsenal. Med en seier til så har vi like mange seiere som vi hadde det året vi rykket ned.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 10. Nov. 2010, 22:49 »
PLs dårligste hjemmelag?

Og slikt kan det bli nedrykk av......
Ikkje start å snakk om nedrykk igjen da.

Da må slike kamper vinnes. NUFC har nå tapt 11 poeng på hjemmebane mot 4 lag vi normalt skal slå. Når vi i andre halvdel av sesongen skal spille borte mot disse lagene og heller ha hjemme mot lag som ManU, Chelsea, Arsenal, ManCity osv kan det bli fryktlig tøft å hente poeng i det hele tatt. Da blir hvert kamp en krig.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #228 på: 10. Nov. 2010, 22:49 »
Barton så ikke ut som seg selv i det hele tatt. Så sint og sur ut istedenfor å være en gladjævel.
Søte, søte blekkspruter.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 10. Nov. 2010, 22:50 »
Carroll får 1 god ball.. og scorer 1 mål !
Springer mye og gjør en god jobb ellers... Meget god kamp fra carroll med tanke på resten av laget ikveld

"Where did shearer win premier league" sug min ... blackburn
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 10. Nov. 2010, 22:51 »
Det er jo ufortjent med tanke på hvor mye mer vi har ballen i forhold til b'burn! At vi blir straffa på kontra og frispark, er jo noe som bare er tabber. Kontringen burde en av våre stoppere klare å ordne opp i og tiote skal ikke drible i feltet. Det hadde holdt med scoringen til carroll i dag, dersom vi hadde klart å unngå tabber. Hvor mye har B'burn ball i 2. omg?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 10. Nov. 2010, 22:52 »
Springer mye og gjør en god jobb ellers... Meget god kamp fra carroll med tanke på resten av laget ikveld

Hvor var Carroll på det siste perfekte inlegget til Jonas da? Hadde han vært riktig plassert der, hadde det stått et annet resultat
Ja, la oss skylde på Carroll!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 10. Nov. 2010, 22:52 »
Er ufattleleg skuffa øve at mi ikkje har knekt koden mot slike type lag. Dette var utruleg dårleg, og i det ligg det sjølvsagt at mi gir vekk to mål. Og då er det ikkje anna enn fortent at Blackburn tek 3 poeng. Mi hadde ein plan mot Arsenal, og fullførte kampen perfekt. Saknar dette i dag, SJØLV om det "kunn" er Blackburn. Dette MÅ mi få til mot Fulham. Utruleg irriterande at mi er so elendige og svake defansivt når mi "lett" kunne teke poeng på ein utruleg dårleg dag...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 10. Nov. 2010, 22:53 »
Men vi må huske på at vi er et nyopprykka lag, som nesten ikke har gjort investeringer. Vi har prestert over all forventing i enkelte kamper, samtidig har vi skuffet i andre. Dette er å forvente. Tror ikke vi rykker ned pga at det er mange lag som sliter mer og spiller mye dårligere enn oss.

Det er mange som spilte under pari i dag.. Tror det er bare en spiller som får godkjent av meg i dag og det er Enrique. Jonas gjorde ting ufattelig vanskelig. Var flere ganger han unnlot å sentre til åpenbart bedre spillere som var i bevegelse. Nolan viser sine begrensninger mot så defensive og fysiske lag som Blakburn. For å ta slike lag, har vi egentlig behov for en sentral midtbanespiller med litt fart som kan bryte gjennom og skape ubalanse. Tiote gjorde det et par ganger, og da ble det farligere med en gang. I tillegg trenger vi en Bellamy på topp som konstant springer og strekker forsvaret. Ranger er et uferdig produkt..Barton gikk for mye inn i banen for å ta den jobben Nolan ikke klarte. Dermed ble det også for lite bredde i spillet. Mot slike lag må vi ha to vinger som sleiker linja konstant og backer som kommer i rundt.

Litt synd at vi ikke fikk til crosserne. To ekstremt gode muligheter som rant ut i ingenting fordi vi ikke klarte å legge inn fra upressede posisjoner.

Simmio

• Gjest
« Svar #234 på: 10. Nov. 2010, 22:55 »
Uff, kom hjem akkurat nå, til ikke akkurat VELDIG oppløftende nyheter. Dette hørtes forferdelig ut, og det irriterer vettet av meg at vi alltid klarer å kåle det til på hjemmebane.
PLs dårligste hjemmelag?

Og slikt kan det bli nedrykk av......
Ikkje start å snakk om nedrykk igjen da.

Nå må jeg si meg enig med Christian. Vi ligger på 6. plass, og har tatt oss veldig opp etter Wigankampen. Vi vant mot Sunderland på St James for bare en og en halv uke siden jo. Vi har vunnet to av seks (?) kamper og en uavgjort, det er ikke helt krise. Derfor er det ikke nødvendig å hyle om nedrykk, fordi vi har vært veldig gode i år, med unntak av noen kamper, og vi heier på Newcastle da går det alltid opp og ned!
Det jeg har sett av spillerne i år er mer enn godt nok for å holde oss.

Men jeg er enig i at vi må slutte å tape på hjemmebane mot drittlag..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 10. Nov. 2010, 22:56 »
Forskjell på å spille best og å ha ballen mest. Vi gjør lite konstruktivt med ballen, pasningskvaliteten og tempo i spillet er alt for labert, og vi skaper lite og ingenting. Alt vi hadde å spille på i dag var Carroll, og han ble godt pakka inn. Vi sliter enormt mot lag som legger seg lav på SJP. Det har blitt 1 poeng sålangt mot slike lag - og det er IKKE hyggelig lesning uansett hvordan vi vrir og vender på det.
De to måla vi slipper inn er helt elendig. Tiotè sover når han bare bør måke ballen vekk. Og Willie og Colo ser ut som smågutter når Roberts alt for enkelt får sette seiersmålet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 10. Nov. 2010, 22:56 »
Carroll er en KOMPATIBEL spiller. Han trenger innlegg. Og de var nesten fraværende. Han hadde menn på seg hele tiden. Og han klarte seg brukbart. Får godkjent, sammen med enrique som sagt. Trodde virkelig vi skulle ta dette da vi utlignet. Burn scoret på sitt eneste skudd på mål i 2. omgang. Herregud så irriterende..

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 10. Nov. 2010, 22:57 »

Hvor var Carroll på det siste perfekte inlegget til Jonas da? Hadde han vært riktig plassert der, hadde det stått et annet resultat

ironi ?? Eg meine då at carroll spiller en god kamp !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #238 på: 10. Nov. 2010, 23:01 »

ironi ?? Eg meine då at carroll spiller en god kamp !

Skylder ikke på Carroll i det hele tatt. Syntes han var den beste spilleren vi hadde. Men skjønner bare ikke hvorfor vi ikke spiller som vi har gjort de siste ukene...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 10. Nov. 2010, 23:02 »
Me er forsatt nr 5 på tabellen etter runden. Laga rundt oss var ikkje stort bedre idag.

Fortsatt bare 6 poeng over nedrykk. Det er veldig tett nedover der.
Etter Fulham kampen venter Bolton og WBA borte mens vi har Chelsea og LFC hjemme. 4 meget tøffe kamper.