20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30  (Lest 36225 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30
« Svar #15 på: 19. Okt. 2010, 23:25 »
                        Krul

Simpson  Williamson  Coloccini  Enrique

Routledge     Guthrie     Tiote     Jonas

Barton

Carroll

Har lyst til å prøve denne da jeg rett og slett ikke orker å ha Nolan på banen (selv om jeg vet at han kommer til å spille). Barton har et meget klokt fotballhode, og synes det kunne vært spennende å se han i en enda mer offensiv rolle.

Må si eg begynner å bli litt lei dinna hakkinga på Nolan. Ja, han er ikke den raskeste fotballspilleren på øya. MEN, vi kan ikke undervurdere lederegenskapene hans og nesen han har for mål. Den defensive jobben han gjør som 1-2 forsvarer er også gull verdt. Ka er det som gjør at du "orker" å se en spille som f.eks Guthrie på bana då, som så og si har null kamptrening og aldri har imponert nevneverdig i PL?

Greit at folk ikke liker Nolan, men skulle gjerne hørt gode grunner til det, og argumentasjon på hvorfor andre skal brukes fremfor han i den rollen bak Carroll/Shola. Føler at folk sier Nolan er dårlig, bare fordi alle andre sier det, og at man ikke tenker på alt han faktisk gir og har gitt laget det siste året.
« Siste redigering: 19. Okt. 2010, 23:27 av Sebastian »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Okt. 2010, 23:33 »
Det har vel blitt argumentert opp og ned hvorfor folk ikke ønsker å se Nolan, så å ta dette igjen bør være unødvendig. Jeg har ikke noe problem med at folk er uenig med meg, og jeg respekterer alles meninger, men i mine øyne er Nolan rett og slett ikke god nok.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Okt. 2010, 00:48 »
enig der daniel, tror han trenger dårlig motstand skal han bli god, samme gjelder ameobi.. han herjet i CCC, men i år har han vært ræv bortsett fra 3 første kampene.. håper gosling snart blir fit for fight

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Okt. 2010, 09:04 »
Dette er et lag vi kan slå. For å få mest mulig utnyttelse av Carroll, trenger vi innlegg. Og vi har behov for bevegelse på topp for å avlaste Carroll og få motsatte bevegelser (dvs en som møter og en som går i bakrom). En bevegelig spiss vil også opptre som en førsteforsvarer som hindrer West Hams midstoppere å spille direkte opp på midten. Dermed vil dette avlaste vår sentrale midtbane. Jeg gutser og vil ha dette laget.

Krul

Simpson   Williamson  Colo   Enrique

Raylor       Tioute    Barton    Jonas

Carroll/Shola   Ranger

Fallhøyden for Simpson vil ikke være stor. Han hopper etter Eddie the Eagle. Med Raylor vil vi få gode innlegg, noe som har vært fraværende de siste kampene. Og med Ranger får vi BEVEGELGHET på topp, noe som er utrolig viktig. Greit at han er fersk og en dårlig avslutter. Men faktumet er at han jobber som en slave. Det vil både gi rom til Carroll og til midtbanen. Det er utrolig vikig at en spiss er villig til å ta et løp ut til kant, bare for å skape rom til f.eks Barton som da kan benytte seg av åpningen rundt motstanderens 16m. Løven tar også gode løp, men han jobber for lite ellers.  Kontroversielt laguttak, og jeg tror få av mine forslag går hjem hos CH, dessverre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Okt. 2010, 10:44 »
Frå nufc.com:
"Ref: Chris Foy - second outing of the season for this Merseyside, who presided over our 0-3 reverse at Old Trafford. It'll be interesting to see whether his dislike for fellow scouser Joe Barton persists in this game."

Får håpa det ikkje skjer, og at dommaren ikkje øydelegg for oss.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Okt. 2010, 11:19 »
                 Krul

Simpson   Williamson  Colo   Enrique

Raylor       Tioute    Barton    Jonas

Carroll/Shola   Ranger

Enig i denne startoppstillingen. Vi bør gå over til 4-4-2.

Ville satt inn Shola for Carroll.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Okt. 2010, 12:46 »
                        Krul

Simpson  Williamson  Coloccini  Enrique

Routledge     Guthrie     Tiote     Jonas

Barton

Carroll

Har lyst til å prøve denne da jeg rett og slett ikke orker å ha Nolan på banen (selv om jeg vet at han kommer til å spille). Barton har et meget klokt fotballhode, og synes det kunne vært spennende å se han i en enda mer offensiv rolle.

Søttes. Kan dog være positivt å ha Nolan og Carroll som partnerskap, de kan ha funnet tonen veldig denne uken  :P
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Okt. 2010, 17:53 »
Jeg støtter Daniels laguttak forutenom at jeg ser Shola på topp her. Veldig skeptisk til 4-4-2 etter forrige helgs opplevelser - og spesielt når vi skal ut i en viktig bortekamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Okt. 2010, 18:56 »
hva med løven som hengende spiss?? carroll holder ball og løven løper

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Okt. 2010, 22:16 »

Skal han da løpe rundt midt inni gryta av West Ham spillere da? Løvenkrands er ikke god nok, og jeg tror han skal få slite med å starte særlig med kamper i år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Okt. 2010, 01:15 »
                Harper
Simpson Williamson    Colo    Enrique
Rout    Barton    Tiote    Jonas
                 Nolan
                Carroll

Nå må Perch bli benka. Kan ikke forstå annet. Simpson har fått noen kamper på reservelaget og bør få starte, til tross for at han er en smule rusten, kan han ikke være verre en Perch.
Campbell og Saylor er ute, det betyr fornyet tillit til Williamson. Hadde ingen god førsteomgang mot Wigan ettersom Perch ikke akkurat gav ham enkle arbeidsforhold, men spilte seg opp i andre.
Si hva dere vil, Nolan blir veldig viktig for oss i denne kampen.
Carroll har ikke helt fått det til etter en "flying start", og må snart prestere igjen. Selv om han ikke får all verden til gode innlegg og jobbe med.

Hele laget må heve seg 2 hakk foran denne kampen, da spesielt midtbanen. Sørgelig lite kreativt som skjer der. Barton og Tiote ligger HELE TIDEN på linje med hverandre og vet nesten ikke hva de skal gjøre. "If you don't know what to do - move". En av de må ta de dype løpene, gjerne Barton som har nese for mål, så vi i alle fall får truet mellomrommet deres. Det går for mye på tvers.
Har trua på 3 poeng i denne kampen. West Ham har ikke vært all verden, og ligger ikke nederst uten grunn. Veldig viktig at Williamson og Colo vinner duellene der bak. Hodestyrken til West Ham er kanskje deres beste angrepsvåpen. Markeringene MÅ SITTE i denne kampen.

Uavgjort etter 70 minutter? Super-Shola vil komme inn å avgjøre  ;)

Resultattips: Borteseier 0-2 (Nolan, Carroll).

Howay the lads!
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Okt. 2010, 09:43 »

Skal han da løpe rundt midt inni gryta av West Ham spillere da? Løvenkrands er ikke god nok, og jeg tror han skal få slite med å starte særlig med kamper i år.
Helt enig.. Føler nok løvenkrands har gjort sitt i klubben vår.. Håper han forsvinner i januar.. Ranger hadde da vært et bedre alternativ.. Men det  Blir nok Nolan og Ameobi fra start

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Okt. 2010, 09:47 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6457643/Hammers-defender-Da-Costa-arrested
Stillingen er 1-1 utenfor banen før kampen ihvertfall..

Håper å se en ny høyreside til denne kampen med Simpson og Raylor. Håper også Nolan er tilbake noe som jeg mener hever spillet til Barton/Tiote

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Okt. 2010, 10:15 »
Allerede jeg sier dere: Denne kampen ender 2-2. Og vi vil være mest fornøyd med det resultatet i etterkant.

Jeg har kun ett krav i forhold til startoppstillingen, og det er at Simpson spiller høyreback.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Okt. 2010, 10:22 »
Mitt tips for denne kampen er en sterk 1-3 seier.. Barton, Ameobi og Nolan putter. Barton på frispark, Ameobi med en iskald avslutning i lengste hjørnet etter flott forspill av Jonas og Nolan på corner..  :) Noble putter West ham sitt mål..