20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30  (Lest 23273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30
« på: 19. Okt. 2010, 15:07 »
9. Serierunde i Premier League. Kampen sendes direkte på TV2 PL1.

Preview til denne kampen kommer på hovedsiden onsdag eller torsdag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30
« Svar #1 på: 19. Okt. 2010, 15:14 »
Intet annet enn seier er bra nok for meg etter så mange tap i det siste!
"If Newcastle finish in the bottom three, they will get relegated."

- Michael Owen

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Okt. 2010, 15:20 »
Frykter at vi er under streken etter denne kampen :(

West Ham begynner sakte men sikkert å komme i siget etter en elendig start. De slo vel Tottenham 1-0 her for noen uker siden om jeg ikke husker helt feil.

Til denne kampen ønsker jeg Campbell inn som stopper sammen med Colo og Simpson eller Raylor på backen. Ellers tipper jeg vi er tilbake i kjente 4-5-1 med Nolan bak Ameobi på topp.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Okt. 2010, 15:55 »
Guthrie må hvertfall ikke spille på kant, det gikk ikke veldig bra mot Wigan.

Tviler på det kommer til å skje, men enn 4-4-2 formasjon med carrol og ameobi på topp, samt Raylor med sin silkefot på høyre kant kunne vært artig.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. Okt. 2010, 16:00 »
Tipper han sparer Carroll etter ukens episode.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Okt. 2010, 16:07 »
Godt poeng...Så blir nok gode gamle 4-5-1 som du sier Thomas, med Raylor eller Simpson på backen. Hvis Perch får starte igjen skjønner jeg Raylor godt om han drar i januar.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Okt. 2010, 16:47 »
Ein ting vi må ta med i betraktinga ang. fiaskoen i 1. omg mot Wigan, er at det er eit ganske anna lag vi møter denne kampen. Wigan sitt største angrepsvåpen er ein venstre kantspelar, på søndag mot ei høgreside der vi stiller svakast. West Ham spelar meir direkte, nyttar kantane sine mindre.

Det kan godt vere at Guthrie fungerer langt betre denne helga, mot ein annleis motstandar og med meir kamptrening.

Eg vil ha dette laget, i 4-4-2:

Krul - Raylor/Simmo, Colo, Sol, Enrique - Guthrie, Barton, Tiote, Jonas - Ameobi, Carroll.

Langt viktigare enn kva formasjon vi spelar i (reknar med at Nolan er tilbake og at vi spelar 4-5-1, nemleg) er at vi får i gang kantane. Guthrie kan slå innlegg, Raylor har fantastisk serve, Jonas har forbetra seg i den fasa av spelet denne sesongen. Carroll/Ameobi/Nolan vil garantert komme til målsjansar då. 

Spår ein tett kamp som enten endar 1-0, 0-0 eller 0-1.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Okt. 2010, 16:53 »
Ganske klassisk uavgjort kamp. Tipper 1-1. Btw off-topic kan se ut som om Rooney er ferdig i Manutd. http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/ferguson-bekrefter-at-rooney-vil-vekk-3319716.html

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Okt. 2010, 17:37 »
Jeg håper vi går tilbake til 4-5-1. Da får vi mer kontroll på midten, og vi blir et bedre kontringslag etter min mening. Shola og Carroll er en naturlig duo på topp hvis vi skulle gått for to spisser, men ingen av de er spesielt god på kontringsspill. Ranger kunne vært et alternativ, men jeg vil se han få flere innhopp før han starter i PL. Løvenkrands er for dårlig. Da er det bedre at vi spiller med Carroll eller Shola alene på topp, får tre sentrale midtbanespillere sånn at vi kan kjøre kantene høyere i banen. Det kan du ikke når du spiller 4-4-2.

-----------------------Krul
Simpson - Campbell - Colo - Jose
Routledge - Barton - Tiote - Jonas
----------------Nolan/Guthrie-------
----------------Carroll/Shola--------

Er litt usikker på hvem jeg vil ha i de to fremste posisjonene, men jeg går at de fire blir å se på banen iløpet av 90minutt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Håvard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 19. Okt. 2010, 17:59 »
Er enig med at jeg vil la Raylor prøve seg, men da vil jeg heller ha han på høyreback. Er redd Simpson ikke holder mål i PL, og Raylor er nok i allefall litt bedre.

Men vi kommer nok til å se Perch igjen desverre... :(
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19. Okt. 2010, 18:00 »
             Krul
Raylor Sol Colo Enrique
Rout Tiote Barton Jonas
             Nolan
            Ameobi

Dette er kampen for Routledge og Jonas tror eg. Bortebane passer disse to perfekt ! 3-2 til oss, Shola og Jonas putter :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Okt. 2010, 18:22 »
Er enig med at jeg vil la Raylor prøve seg, men da vil jeg heller ha han på høyreback. Er redd Simpson ikke holder mål i PL, og Raylor er nok i allefall litt bedre.

Men vi kommer nok til å se Perch igjen desverre... :(

Simpson er betre enn Perch. Vertfall slik Perch framstår no for tida. Dessutan var Simpson-Williamson-Colo-Enrique ein suksess i Championship:-)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Okt. 2010, 18:29 »
Dette er en kamp vi MÅ vinne, så derfor tipper jeg vi taper eller spiller uavgjort.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 19. Okt. 2010, 18:34 »
                        Krul

Simpson  Williamson  Coloccini  Enrique

Routledge     Guthrie     Tiote     Jonas

Barton

Carroll

Har lyst til å prøve denne da jeg rett og slett ikke orker å ha Nolan på banen (selv om jeg vet at han kommer til å spille). Barton har et meget klokt fotballhode, og synes det kunne vært spennende å se han i en enda mer offensiv rolle.

Bremstern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 19. Okt. 2010, 18:35 »
Håper virkelig CH vraker Perch og Williamson til helgas kamp. Tror begge de har godt av å hvile litt. Tror dere Carroll blir vraket etter de siste hendelsene? Personlig tror jeg gutten har godt av å ta en kamp på benken. Dessuten er jo Shola i storform, og virker faktisk en smule stabil for tiden..