20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)  (Lest 40531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #150 på: 16. Okt. 2010, 17:03 »
Er ikkje akkurat veldig imponert øve Tim Krul. Og Perch har vore på etterskot sidan han kom til klubben. Løven er anonym, men ifølge InspectorC må jo han få skåringa servert på sølvfat.

Saknar Nolan.

Løven er en BAKROMSSPISS Lgrinde. Ergo trenger han baller i bakrom for å bli god. Akkurat som Carroll trenger innlegg. Løven har flere gode iniativ: Han var nesten alene gjennom etter pasninga fra Barton. Dessverre var pasninga litt for høy. Han hadde 2 gode muligheter til å bli slått gjennom av Guthrie. I tillegg var han alene gjennom men ble feilaktig avblåst for offside. Løven er ikke en spiss som gjør alt selv. Det er først og fremst høyresida og Jonas som har sviktet fullstendig i denne omgangen. Når lag legger seg så mye bakpå må spillet komme på kant, med innlegg i boks. Det er mye vanskeligere å forsvare seg mot.
Innleggene har i denne kampen, som i alle de andre, vært fullstendig fraværende. Og da scorer ikke Carroll, punktum.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #151 på: 16. Okt. 2010, 17:04 »
Utruleg kor mange som ikkje taklar motgang. Litt tidleg å skrike på nedrykk etc. Me er forsatt i oktober, og forsatt mange kampar igjen. Men for all del, ting ser ikkje bra ut.
100 % enig! Vi har hatt en del gode kamper i år også. Både Everton, City og selvfølgelig Villa-kampen har vi vært på et godt PL-nivå. Uansett, vi burde så absolutt vinne slike kamper som dette.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 16. Okt. 2010, 17:04 »
Varsellampene bør allikevel lyse. Vi har tapt nå snart 3 kamper hjemme mot lag vi SKAL slå. Det er veldig bekymringsverdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 16. Okt. 2010, 17:04 »
Perch elendig, Guthrie ute av form, Tiote og Williamson under pari, og ikkje trygg på Krul. Dårlig omgang av heile laget med få unntak.

Får håpe på en bedre andre omgang.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 16. Okt. 2010, 17:05 »
Utruleg kor mange som ikkje taklar motgang. Litt tidleg å skrike på nedrykk etc. Me er forsatt i oktober, og forsatt mange kampar igjen. Men for all del, ting ser ikkje bra ut.

Nå var vel du den første som nevnte nedrykk her nå da...
Men enig i at det er for tidlig å rope krise. sesongen vi rykket ned lå jo Tottenham lenge helt nederst på tabellen, og gjorde en horribel start på sesongen, men så tok de seg sammen etter omtrent halvspilt sesong, og startet å klatre, og de endte på 8.plass om jeg ikke husker helt feil.
Så sesongen er på ingen måte kjørt enda, men per dags dato, ser det ikke spesiellt bra ut.

Remi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #155 på: 16. Okt. 2010, 17:05 »
Håpe på ett nytt og bedre lag i andre omgang ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 16. Okt. 2010, 17:07 »
Forferdelig første omgang, skulle gjerne sett Ryan Taylor og Routledge inn for Guthrie og Pearch i andre omgang, kanskje savner gutta kapteinen sin utpå der også...

Simmio

• Gjest
« Svar #157 på: 16. Okt. 2010, 17:08 »
Juhu, ingen bytter.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 16. Okt. 2010, 17:09 »

Men enig i at det er for tidlig å rope krise. sesongen vi rykket ned lå jo Tottenham lenge helt nederst på tabellen, og gjorde en horribel start på sesongen, men så tok de seg sammen etter omtrent halvspilt sesong, og startet å klatre, og de endte på 8.plass om jeg ikke husker helt feil.
Så sesongen er på ingen måte kjørt enda, men per dags dato, ser det ikke spesiellt bra ut.
Første??? Har du lest i tråden?  ::)
Beklager, leste bare de innleggene som ble skrevet fra pause og utover

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #159 på: 16. Okt. 2010, 17:10 »
Syntes Barton mister mye ball i midten. Ikke bra.

Simmio

• Gjest
« Svar #160 på: 16. Okt. 2010, 17:14 »

Første??? Har du lest i tråden?  ::)
Beklager, leste bare de innleggene som ble skrevet fra pause og utover
Går fint.

Her har du ei fin liste av innlegg som nevner nedrykk:

Taper vi i dag er vi på full fart ned i CCC igjen...

Hello nPower.

Helvetes ustabile lag. Jeg er så jææævlig lei.

SÅNN....Nå ser vi vor vi står...
nedrykk..

CH og MA må te helvete ut a klubben før vi kan holde oss i PM...

dette oser nedrykk lang vei..
og har sagt det før og dere som har vært så KULE mot CH og MA...
va sa jeg.
har så lyst å si sååå mye mere..

men fuck newcastle med det styret og den manageren

Fy søren, så dårlig Newcastle er.

Tiote spiller jo ræva i tillegg.

Nå rykker vi ned. Og bare fordidette er ikke noe jeg sier bare fordi jeg er sinna. Taper mot Stoke, Balckpool og Wigan på St James, uff.

Samme dritten som ifjor når me tapte ein kamp. Om at me ikkje kom til å rykke opp, spark CH, MA er ein idiot etc og ikkje minst stygge ord mot enkelte spelarar. Så av og til lurer eg på om det er Manchester United eg heiar på, for enkelte her inne oppfører seg om United fans. Taklar ikkje motgang for fem øre.
Det jeg mener å si er at vi rykker ned hvis vi fortsetter som vi gjør nå, med å tape alle hjemmekamper. Og det blir så dumt at man ikke kan si hva man mener her på forumet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 16. Okt. 2010, 17:15 »
Herregud, Perch på bærtur igjen. Heldigvis offside. Trakk seg alt for langt inn.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #162 på: 16. Okt. 2010, 17:15 »
Samme dritten som ifjor når me tapte ein kamp. Om at me ikkje kom til å rykke opp, spark CH, MA er ein idiot etc og ikkje minst stygge ord mot enkelte spelarar. Så av og til lurer eg på om det er Manchester United eg heiar på, for enkelte her inne oppfører seg om United fans. Taklar ikkje motgang for fem øre.
Hear hear!!
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Andersen

• Flaskebærer
  • *
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
« Svar #163 på: 16. Okt. 2010, 17:16 »
Fy faen Tiote, din jævla idiot
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 16. Okt. 2010, 17:17 »
E det perk drive med?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.