20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)  (Lest 40530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #135 på: 16. Okt. 2010, 16:51 »
Krise!

Har trua på en langt bedre andreomgang.
Søte, søte blekkspruter.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #136 på: 16. Okt. 2010, 16:51 »
James Perch as.... Faen i helvete.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 16. Okt. 2010, 16:52 »
Klassisk symptom på at spissene får for få baller å jobbe med er at de trekker seg lengre og lengre ned i banen for å få bli med i spillet. Hvilket har skjedd i denne kampen.

En kamputvikling jeg fryktet på forhånd. Wigan ligger dypt og satser på kontra. Venstresiden har hatt full kontroll bakover. Men høyresiden i Guthrie og Perch har vært grusomme. Guthrie holder ikke igjen når Perch er er på full fart fremover. Dermed åpnes hele høyresiden seg da det ble brudd i mot ved at Perch mistet ballen. Raylor MÅ inn i 2. omgang. Gjerne Ranger også.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 16. Okt. 2010, 16:52 »
Kun et ord som beskriver førsteomgang, GRUSOM!!!

Ser ikke ut som om spillerne har lyst til å være der, og det er egentlig ingaen av de som spiller godt nok idag. Hughton må virkelig kjefte på de i pausen, for dette var grusomt!

Simmio

• Gjest
« Svar #139 på: 16. Okt. 2010, 16:53 »
Få inn Raylor! Spissene gjør det faktisk greit i dag, de bare får ikke noe å jobbe med. Løven og Andy er de enestre som vil vinne, ser det ut som.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 16. Okt. 2010, 16:53 »
Perch er SKANDALE! Helt grusom kamp - han må av i pausa! Forsvaret har vært grusomt - Tiote har vært på etterskudd hele omgangen, og Guthrie er totalt usynlig på sin ving. Jonas pisser vekk en enorm sjanse med nølinga si - og Jose er som vanlig god.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 16. Okt. 2010, 16:55 »
Er ikkje akkurat veldig imponert øve Tim Krul. Og Perch har vore på etterskot sidan han kom til klubben. Løven er anonym, men ifølge InspectorC må jo han få skåringa servert på sølvfat.

Saknar Nolan.
« Siste redigering: 16. Okt. 2010, 16:58 av lgrinde »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 16. Okt. 2010, 16:56 »
For en forferdelig omgang. Perch og Williamson holder rett og slett ikke mål. Tiote gjør sin klart verste prestasjon i Newcastletrøya, Barton svakere enn vanlig, Guthrie uten matchtrening, Jonas beviser at han ikke eier pasningsfot, selv ikke på 5-meters pasninger. Krul kan ikke lastes for målene, men hadde ikke vært noe å si på om han hadde tatt en av dem. Enrique har vært vår beste etter min mening. Carroll ok, Løvenkrands anonym, jeg ville heller sett Nolan.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 16. Okt. 2010, 16:56 »
Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Perch får sjansen igjen og igjen, når han hver gang beviser at han ikke duger på dette nivået. Inn med Raylor!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 16. Okt. 2010, 16:58 »
De har tydeligvis kjempe tro på han. Skjønner ikke at han kan få så mye tilitt. Sliter enormt med posisjoneringen og kan ikke legge inn.

Andersen

• Flaskebærer
  • *
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
« Svar #145 på: 16. Okt. 2010, 16:59 »
Perch er som alle andre I hele verden og vi også ser, alt for dårlig for PL, Guthrie ser man jo er helt ute av kamptrening. Får så vondt i sjela mi å se det her.
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 16. Okt. 2010, 16:59 »
Perch har vært eksepsjonelt grusom ja. 1. målet mener jeg ikke kan lastes Williamson fordi han ble lurt av refleksjonen og måtte rygge. Det var Perch sin jobb å ta ut Zog der. En så liten spiller skal faen meg ikke klare å få headet i den situasjonen. 2. målet var det vel litt dårlig av Colo, som medførte brudd. Men likevel så er det dårlig av Perch fordi han går alt for høyt opp i banen før det er trygt å gjøre så.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #147 på: 16. Okt. 2010, 17:00 »
Grusom, grusom, grusom førsteomgang! Helt innforjævlig. Vi kommer nok helt sikkert ikke til å vinne kampen, men jeg håper uansett at vi skjerper oss skikkelig i andreomgang. Det krever jeg i hvert fall! Så krever jeg også at Perch har spilt sin siste kamp for sesongen. Jeg har vært svæært tålmodig med Perch, men nå er jeg også lei. Inn med Raylor i andreomgang og la Simpson starte neste kamp. Selv om jeg ikke føler meg bombesikker på at han heller holder nivået, så er han nok langt bedre defansivt enn Perch.

Satan. Har allererede begynt å drikke bort sorgene.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #148 på: 16. Okt. 2010, 17:01 »
huff, for en elendig omgang, skaper 1,5 sjanser og slipper inn to på tre målsjanser mot. Riktignok gode prestasjoner av Insomnia, og ditto dårlige av Perch.

Mannen duger rett og slett ikke i PL enda, og er helt enig i at vi må prøve noen andre i en periode.

Carrol har vært grei, ikke mer heller, og det er vel det så langt. Kan jo ikke bli dårligere i andre i alle fall!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 16. Okt. 2010, 17:03 »
Taper vi i dag er vi på full fart ned i CCC igjen...