20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)  (Lest 40712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #240 på: 16. Okt. 2010, 17:58 »
OHHH!! UTROLIG VIKTIG POENG. Spilte ELENDIG i dag , likevel kom vi tilbake. Vi hadde flere muligheter enn Wigan. Men de var farlige på kontra. Nzogbia mot Perch var rått parti...Han må ut neste kamp.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 16. Okt. 2010, 18:00 »
Synd vi ikke vinner denne, men positivt å komme tilbake etter å ha ligget 0-2 under!
Colo er sjefen, mens Rout er..? INGENTING!

Satser på at det løsner litt på hjemmebane no da, og at vi begynner å ta noen 3`poenger!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 16. Okt. 2010, 18:00 »
Eg ler av alle som snakka om nedrykk. 2-2! :D

Nettopp dette jeg mener. Lavmål av høy klasse!

Ingenting er forandret, jeg lukker fortsatt ikke øynene når vi spiller ræva. Men fint du føler deg som en bedre supporter enn "alle oss andre".

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 16. Okt. 2010, 18:01 »
Glimrende opphentning. Men nå må vi slutte med de personlige feilene bak. Fokus mot neste kamp må være å komme rundt på kanten og slå skikkelige innlegg og jobbe etter.

Og CH må skjønne at Perch ikke holder nivået. Mulig at Raylor heller ikke er helt trygg defensiv men da får vi ihvertfall presise server mot Carroll
« Siste redigering: 16. Okt. 2010, 18:04 av Andi »

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 16. Okt. 2010, 18:01 »
Hvorfor kom det opp 2-2 i 88 min williamson på tv2 ?

Han scorte, men målet ble annulert pga. en hands på Carroll

Simmio

• Gjest
« Svar #245 på: 16. Okt. 2010, 18:01 »
Men Christian mener du at for eksempel Blackpool ikke skal tenke på nedrykk før i Mars? De må fighte for hvert eneste poeng de kan få, og det må Newcastle og. Vi er tross alt et nyopprykka lag.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #246 på: 16. Okt. 2010, 18:01 »

Jeg ler av deg og mener da fortsatt at vi kan rykke ned...
Vi spilte dritdårlig i dag, og hvis det fortsetter så sliter vi.
Jeg ler av ingen som er villig til å diskutere fotball med litt mer nyanse enn nedrykk/ligaseier.. Vi kan naturligvis ikke fortsette å spille like dårlig som i dag, men måten vi kommer tilbake på tyder på sterk moral i gruppa og det er et svært godt tegn. I tillegg har gruppa vist at den kan spille svært god fotball mot de beste. Disse to argumentene taler for min del mot nedrykk. Du må selvfølgelig være uenig, men jeg håper vi kan diskutere det, i stedet for å rope høylytt om alles udugelighet og krise.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #247 på: 16. Okt. 2010, 18:04 »
Gi Ryan Taylor sjangsen! Kva har vi å tape? Vår spiss kompetanse er duellstyrke i boksen, Routledge har ikkje god nok innleggsfot. Ryan Taylor slår gode innlegg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Simmio

• Gjest
« Svar #248 på: 16. Okt. 2010, 18:04 »

Jeg ler av deg og mener da fortsatt at vi kan rykke ned...
Vi spilte dritdårlig i dag, og hvis det fortsetter så sliter vi.
Jeg ler av ingen som er villig til å diskutere fotball med litt mer nyanse enn nedrykk/ligaseier.. Vi kan naturligvis ikke fortsette å spille like dårlig som i dag, men måten vi kommer tilbake på tyder på sterk moral i gruppa og det er et svært godt tegn. I tillegg har gruppa vist at den kan spille svært god fotball mot de beste. Disse to argumentene taler for min del mot nedrykk. Du må selvfølgelig være uenig, men jeg håper vi kan diskutere det, i stedet for å rope høylytt om alles udugelighet og krise.
[/quote
Men jeg gjør jo ikke det! Jeg sier bare at hvis resultatene går i mot oss, og vi fortsetter å spille dårlig rykker vi ned.
« Siste redigering: 16. Okt. 2010, 18:08 av Simmio »

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #249 på: 16. Okt. 2010, 18:05 »

Nettopp dette jeg mener. Lavmål av høy klasse!

Ingenting er forandret, jeg lukker fortsatt ikke øynene når vi spiller ræva. Men fint du føler deg som en bedre supporter enn "alle oss andre".
Enig i at slike utsagn er lavmål, av begge sider. Men jeg synes uansett det er voldsomt å skrike ut krise etter en svært dårlig kamp. Er ingen her som sier at vi spillte bra i dag, ei heller at det er godt nok å fortsette slik. Men det blir for enkel argumentasjon når det i all hovedsak er basert på en kamp. Kan like gjerne trekke fram en av de gode kampene som argument mot. Vi har ikke fått uttellingen vi burde hatt så langt, helt riktig. Det betyr ikke at løpet omtrent er kjørt og alle må gå, som enkelte hiver ut av seg. Jeg sier igjen at jeg mener vi har en sterk nok stall til å overleve, hvis den får ro og evner å prestere sammen over tid.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 16. Okt. 2010, 18:06 »

Slutt å drit deg ut :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 16. Okt. 2010, 18:08 »

Hehe javel, så du meinar at me IKKJE kjem til å kjempa om å ungå nedrykk denne sesongen?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 16. Okt. 2010, 18:09 »

Slutt å drit deg ut :)

Ta deg ein bolle!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 16. Okt. 2010, 18:10 »
Ingen som skriker krise - men isolert sett har vi i dag nok en gang tatt noen poeng for lite på SJP. Veeeldig glad for målet - men det var mer lettelse enn noen form for å være fornøyd da målet gikk inn. Dette er ikke bra nok - og vi MÅ slutte kaste vekk poeng på SJP om vi skal holde oss unna nedrykkskampen.
Oppsummert er Colo og Jose våre beste i dag. Jonas hever seg mange hakk etter pause.
Løven var elendig, Guthrie helt ute av det - og Tiote var veldig svak i dag. Barton slurver mye, og spiller sin svakeste kamp denne sesongen sålangt.
Og Perch - katastrofe. Helt forferdelig kamp! Nå må Simp eller Raylor inn i oppstillinga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 16. Okt. 2010, 18:12 »
Fy faan Christian, noen ganger oppfører du deg som en tilbakestående. Er det rart folk er nervøse for at klubben vår skal rykke ned med det spille vi viser om dagen? Når vi ikke slår lag som Blackpool, Stoke og Wigan hjemme, hvem skal vi da ta poengene mot? Borte mot Arsenal, Chelsea, Liverpool og Tottenham?

Det er kampene mot lagene rundt oss som er über-viktige. De er på en måte 6-poengs kamper alle sammen, og taper vi disse internoppgjørene har vi lagt et godt grunnlag for nedrykk.