20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)  (Lest 40575 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Newcastle - Wigan (16. okt 16:00)
« Svar #30 på: 15. Okt. 2010, 14:43 »
Makskvalitet på Sumo er 4000kb/s. Da har du HD-kvalitet. Så har du over det, burde mulighetene være tilstede for fine bilder. Men kvaliteten på Sumo justeres automatisk etter hastigheten din og også når kvaliteten her faller ned til 1500kb/s, så er det absolutt brukbare bilder.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15. Okt. 2010, 15:38 »
Men vet du hvor stor hastighet man trenger for å få bra kvalitet, Aslak?

Ser at Tempest etterhvert har fått satt opp kampen, så da ser je den jo der. Uten at de heller har ekstremt bra kvalitet på det de sender fra SUMO...

Dette står på Tv2 sine sider:
Alle abonnenter på TV 2 Sumo med kraftige bredbåndslinjer vil kunne benytte HD-tilbudet. Du trenger en hastighet på minst 5000 kbps for å få ekte HD-kvalitet. Vi vil samarbeide med de ulike distributørene for å sikre en best mulig distribusjon, men du trenger ikke ha en spesiell internettleverandør for å kunne se programmene i HD på Sumo.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 15. Okt. 2010, 16:06 »
Jeg bruker RGB-kabel. Er det dårligere å bruke det enn HDMI eller er det egentlig det samme? Noen andre som bruker RGB?

Mye dårligere ja! Får ikke HD-oppløsning via en RGB-kabel! Får vel maks oppløsning på 1280x1024 elns?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15. Okt. 2010, 16:13 »
Makskvalitet på Sumo er 4000kb/s. Da har du HD-kvalitet. Så har du over det, burde mulighetene være tilstede for fine bilder. Men kvaliteten på Sumo justeres automatisk etter hastigheten din og også når kvaliteten her faller ned til 1500kb/s, så er det absolutt brukbare bilder.

Jeg har 5000, men forskjellen er ikke enorm fra 3-5000.

Simmio

• Gjest
« Svar #34 på: 15. Okt. 2010, 18:24 »
Takk for svaret Kristoffer!

Faktisk ble jeg veldig glad nå, har vært misfornøyd med kvaliteten når jeg kobla til tv.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 15. Okt. 2010, 18:50 »
Takk for svaret Kristoffer!

Faktisk ble jeg veldig glad nå, har vært misfornøyd med kvaliteten når jeg kobla til tv.

Løp og kjøp, så kan du se alle de deilige målene våre imorgen i utsøkt kvalitet.  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 15. Okt. 2010, 21:44 »
Du har HDMI/DVI-utgang på PCen også?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #37 på: 15. Okt. 2010, 22:28 »
Hei!
Ser på liveonsat (http://liveonsat.com/LJsport_foot_epl_only.php) at kampen går på Viasat Xtra PL 4. Hva er det for en kanal? Kan dette stemme?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 15. Okt. 2010, 22:39 »
Jeg vil tippe det er omtrent det samme som TV2 BPL HD 4, som man finner på Altibox.
Håper i hvert fall det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmio

• Gjest
« Svar #39 på: 16. Okt. 2010, 10:29 »
Du har HDMI/DVI-utgang på PCen også?

Jepp, og det beste er at nå fant jeg en HDMI-kabel på loftet :D Da blir det HD kvalitet i dag!  ;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 16. Okt. 2010, 11:12 »
Nok teknopjatt. Hvis vi taper denne kampen begynner jeg å bli litt småbekymret. Wigan kommer garantert til å legge seg bakpå. Ergo må vi ha bevegelighet på topp for å strekke forsvaret. Er KATASTROFE om Nolan starter i dag. Det har åpenbart ikke fungert. Selv om vi har skapt sjanser blir spillet forutsigbart. Midtbanen har få pasningsalternativer. Og alt blir forverret av at spesielt Routledge ikke evner å legge inn. Håper virkelig Raylor får tillit sammen med Løven i dag. Hvis ikke skjønner jeg ingenting. Carroll ble vraket pga et par dårlige kamper (han har jo vært syk og skadet). Ut i fra samme logikk bør Nolan ha vært benket for lenge siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 16. Okt. 2010, 12:02 »
Nok teknopjatt. Hvis vi taper denne kampen begynner jeg å bli litt småbekymret. Wigan kommer garantert til å legge seg bakpå. Ergo må vi ha bevegelighet på topp for å strekke forsvaret. Er KATASTROFE om Nolan starter i dag. Det har åpenbart ikke fungert. Selv om vi har skapt sjanser blir spillet forutsigbart. Midtbanen har få pasningsalternativer. Og alt blir forverret av at spesielt Routledge ikke evner å legge inn. Håper virkelig Raylor får tillit sammen med Løven i dag. Hvis ikke skjønner jeg ingenting. Carroll ble vraket pga et par dårlige kamper (han har jo vært syk og skadet). Ut i fra samme logikk bør Nolan ha vært benket for lenge siden.

Me har for dårlege spissar.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 16. Okt. 2010, 12:30 »
at vi har for dårlige spisser er det ingen som helst tvil om... at vi henter inn leon best er vel et krampetak som sier sitt

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 16. Okt. 2010, 12:34 »
Vage rykter om at Nolan er benket i dag! ;D Krysser fingre og tær for at det stemmer!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 16. Okt. 2010, 12:36 »
:D :D :D :D det hadde vært awesome!