20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nye sider på NewUtd.no  (Lest 5615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nye sider på NewUtd.no
« Svar #15 på: 16. Aug. 2010, 12:12 »
Den med Løven var kul hvertfall:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #16 på: 16. Aug. 2010, 12:49 »
Enig! Synes de to nye er skikkelig smooth.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Aug. 2010, 14:07 »
Jeg synes bildene av spillerene var fint på de to nye headerne, men jeg synes bakgrunnen til logoen vår er grusom å se på. Dessuten likte jeg veldig godt St.James Park som bakgrunn(tveit sin header?). Uansett, jeg bøyer meg til flertallet hvis de to nye falt i smak :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 16. Aug. 2010, 14:39 »
Synes den nye også var pen, men hvitfargen på NEWUTD.NO ble litt glorete, ville ha tonet den ned ala slik Tveit gjorde med sin. Jeg synes du kan variere litt, gjør ingentig om det er forskjellige headere så lenge NEWUTD.NO er den samme på alle (både fontfarge, størrelse og plassering), og slagordet er satt opp på samme måte. Pluss at skjoldet er til venstre. Så kan bakgrunn og spillere være varieres. En ny hver mnd bør være målet ;).

Så lenge folk sender inn flotte headere bør ikke det være noe problem synes jeg. Synes forøvrig det er superflott at alle som er med å driver siden er så mottakelig for forslag: Lever opp til slagordet....:)
« Siste redigering: 16. Aug. 2010, 14:42 av InspectorC »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Aug. 2010, 15:40 »
Bare for å pirke: Synes dere kunne oversatt malen i WP til norsk slik at det står "Ingen Kommentarer" og "Les mer" i stedet for den engelsken som står der nå. Ser litt snålt ut når alt annet er på norsk.

Jaja. Er man detaljorientert så er man vel det da... :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #20 på: 16. Aug. 2010, 17:59 »
Bare for å pirke: Synes dere kunne oversatt malen i WP til norsk slik at det står "Ingen Kommentarer" og "Les mer" i stedet for den engelsken som står der nå. Ser litt snålt ut når alt annet er på norsk.

Jaja. Er man detaljorientert så er man vel det da... :)

Hehe ja, det har du rett i!

Jeg har ønsket å forandre "Read more" til "Les mer" i flere uker, men finner rett og slett ikke ut hvilken fil jeg må redigere! Det samme gjelder "Eldre nyheter"-boksen som har feil link.

Tips? :o
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. Aug. 2010, 08:26 »
Ser ut som det er WordPress dere bruker. Da kan denne være til hjelp. Det står om poedit (som er programmet man bruker).

Som regel er det "språkfiler" til hver enkelt theme, men for norsk må man nok lage sin egen. Poedit hjelper en med det, med utgangspunkt i en av temaets egne språkfiler.

Tror det forutsetter at temaet er oversettbart (har ikke lekt *så* mye med poedit).

Ellers kan det gjøres manuelt ifra admin-sidene til WP (under theme) hvis alt annet feiler. Som regel kan man komme til CSS-filene og leke litt. "Read more" er relativt enkelt å søke på i de aktuelle filene.
« Siste redigering: 17. Aug. 2010, 08:33 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #22 på: 31. Aug. 2010, 12:20 »
Eg vil rett å slett barra kommentera dei nye artikklane som bler skreve. Det e sinnsykt bra med så møkje kjekke info !!

fantastski kjekkt å sjå progresjon i den nya siå  :)  ;D  :D
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Sep. 2010, 20:16 »
Når man trykker på overskrifta (Newutd.no) i forumet blir man sendt til forumets fremside. Hadde det ikke vært bedre om den overskrifta sendte oss videre til hovedsiden newutd.no . Da kan man gå til hovedsiden og lese nyheter  uten at man må trykke på tilbakeknappen evnt skrive inn adressa--?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #24 på: 04. Sep. 2010, 22:30 »
Når man trykker på overskrifta (Newutd.no) i forumet blir man sendt til forumets fremside. Hadde det ikke vært bedre om den overskrifta sendte oss videre til hovedsiden newutd.no . Da kan man gå til hovedsiden og lese nyheter  uten at man må trykke på tilbakeknappen evnt skrive inn adressa--?

Det har du rett i, Inspector. Jeg hadde faktisk skrevet det opp på lista over ting vi burde fikse ved siste update, men det har gått rett i glemmeboka.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!