20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nye sider på NewUtd.no  (Lest 5630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Nye sider på NewUtd.no
« på: 23. Juli 2010, 21:04 »
Det er med glede at vi kan presentere nye sider her på NewUtd.no. Som dere ser har ikke bare layouten blitt fornyet, men en god del innhold har også blitt lagt til.

Vi har byttet publiseringssystem fra Joomla til WordPress på grunn av brukervennligheten. Dette gjør at vi har kunnet inkludere mange funksjoner vi lenge har ønsket å implementere, som for eksempel tabell, siste poster fra forumet, ?featured news? og så lignende.

En ting mange helt sikkert har lagt merke til er at det har dukket opp mer reklame. Vi har tidligere hatt svært begrenset med annonser her på supporterklubbens nettsted, men har nå sett oss nødt til å legge til mer siden at tekstlinkene på forumet ikke konverterer mye. Som tidligere nevnt kommer imidlertid reklameinntekter brukerne selv til gode, noe alle konkurransene med premier som vi har hatt opp igjennom årene beviser.

Det kan være at det er noen småfeil vi ikke har fått ordnet enda. I så fall hadde vi satt pris på å få en tilbakemelding via kontaktskjemaet oppe til høyre under ?NewUtd.no?.

Vi håper at sidene faller i smak og at så mange som mulig benytter sjansen til å melde seg inn i supporterklubben eller fornyer medlemskapet fra i fjor.
« Siste redigering: 20. Mars 2011, 04:44 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Nye sider på NewUtd.no
« Svar #1 på: 23. Juli 2010, 21:18 »
Tror du med fordel kunne ha byttet om den reklamen ved siden av den "featured news" eller hva det er, med siste 5 fra forumet. Slik at du hadde fått "siste fra forumet" mye høyere.
Ellers synes jeg det er litt overkill med så mye reklame.
Men jeg vet at det må til, så skal ikke klage ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Juli 2010, 21:24 »
Er enig med deg i at det kan bli for mye reklame, og du er ikke den første som sier det.

Lover å bytte reklamen øverst med tilbud fra NewUtd-shoppen når den er klar!

Edit: Ideen din om å putte Siste 5 fra forumet er også god. Skal høre med webutvikleren vår om han kan fikse det hvis det ser bedre ut.
« Siste redigering: 23. Juli 2010, 21:27 av Nordin »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Juli 2010, 21:28 »
Er enig med deg i at det kan bli for mye reklame, og du er ikke den første som sier det.

Er nok fler som sikkert kommer til å påpeke det, men det viktigste er jo at supporterklubben går rundt :)

Lover å bytte reklamen øverst med tilbud fra NewUtd-shoppen når den er klar!

Det er bra. :)
Var veldig fornøyd med den andre siden, men regner med at det er bare å gjøre seg vant til den nye også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Juli 2010, 21:34 »
Synes siden ble veldig flott jeg Nordin. Jeg er spesielt fornøyd med headeren ;)  Siden ser mer profesjonell ut nå, uten tvil. Bra jobba!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Juli 2010, 21:39 »
Ser veldig greit ut dette Nordin. Ganske oversikteleg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Juli 2010, 10:36 »
Slik fremsiden er lagt opp nå må man trykke på "read more" for å lese hele artikkelen. Burde kanskje vært lagt opp til at man også får lest hele artikkelen ved å trykke på tilhørende bilde. Samme opplegg kjøres i alle nettaviser også...

Og "read more" burde kanskje vært byttet ut med "les mer.?"

Og et aller siste pirk, jeg synes det hadde vært bedre om NewUtd.no også i menyen hadde blitt skrevet NEWUTD.NO. . For det første vil dette stå i  bedre i stil med headeren. Blr penere rett og slett.  For det andre er det grammatikken. Og for det tredje har det litt og si kommersielt/"branding-messig": Det beste er om newutd.no skrives på samme måte, overalt. Både på siden, og på evnt produkter. Alle her vet vel hva jeg mener om denne saken, så jeg skal ikke diskutere videre om du er uening. Måtte bare poengtere saken ;)
« Siste redigering: 24. Juli 2010, 10:37 av InspectorC »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. Juli 2010, 14:23 »
Synes siden ser veldig bra ut! Den ser veldig proff ut, og er oversiktlig! godt jobbet!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Juli 2010, 19:42 »
veldig bra ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Juli 2010, 22:54 »
Sånn "del"-knapp, vanskelig å få til? Slik man kan dele nyheter osv vi facebook, twitter o.l..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 27. Juli 2010, 23:19 »
Sånn "del"-knapp, vanskelig å få til? Slik man kan dele nyheter osv vi facebook, twitter o.l..

Den er der allerede :)

Det er en "Share"-knapp øverst til høyre på hver artikkel, i tillegg til en "Liker"-knapp nederst.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 27. Juli 2010, 23:28 »
Kanskje pirkete, men jeg pleier alltid å trykke på bildene for å komme inn på hele artikkelen. Er det noe man kan fikse her? :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 27. Juli 2010, 23:51 »
Der ja! Hehe, supert!

Men var på den "bli medlem"-artikkelen jeg sjekka, siden jeg ville dele den på facebook, men der ser jeg ikke en slik knapp..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Juli 2010, 23:53 »
Kanskje pirkete, men jeg pleier alltid å trykke på bildene for å komme inn på hele artikkelen. Er det noe man kan fikse her? :)

Skal ta det opp med webutvikleren neste gang han er pålogget. Du er ikke den eneste som har påpekt dette, og jeg er for all del enig med deg i at dette bør fikses.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 16. Aug. 2010, 11:46 »
Fikk tilsendt to nye bannere fra en ildsjel her på forumet. Kø1 misliker dem, mens Christian sier de er pene. Hva mener resten av forsamlingen? :)