Slik gikk min første demo-try:
Kjøp:
Giovanni Dos Santos - Tham 38mill
Sammir - Kroatia Zagreb 7.25 mill (jævli god OM som får landskamp med ein gong)
Roberto Carlos - Anji 5.5 mill (møtte ut med svimlende 820 i lønn - men 4 stjerner)
Yaya Sanogo - AJ Auxerre 27 mill
Luuk de jong - FC Twente 32 mill (han me e linket til i virkeligheten, god som faen statwise)
Andres Guardado - Deportivo 16 mill
Rafael Marquez - New York 49 mill (3. mexicanske signingen min, 4 stjerner og naturlig på FS, DM og MS!)
Sime Vrsaljko - Kroatia Zagreb 7 mill (også ein jævli god kroatisk spiller, høgreback, fast på landslaget)
Milan Badelj - Kroatia Zagreb 41 mill (Måtte ha ein trio av kroater også

)
Marco Materazzi - Free Agent 60K i lønn (Liten lønn, mangler kun fart, tar det igjen på klokskap)
Salg:
Coloccini - AC Milan - Lån (Dei betalte 70% av lønnen, og eg hadde med tilbake-kallings-klausul til eg
var ferdig med kjøpene mine, god måte og frigi transfer-penger iform av å frigilønn
midlertidig - liten "cheat". Leig ut spillere du vil ha med høg lønn, kall dei tilbake når du
er ferdig med kjøpa

Shola - Southampton 6.25 mill
James Perch - Southampton - Lån med opsjon (100% av lønna)
Peter Løvenkrands - Brøndby 4.25 mill
Tamas Kadar - Blackpool 21 mill
Mike Williamson - Southampton 31 mill
Steve Harper - Portsmouth 6.75 mill
Leon Best - Southampton 29 mill
Jonas Gutierrez - Sunderland 38 mill (Blei først enig med Juve for 55mill, men dei hadde ikkje penger
etter eg utsatte salget uken etter! Så måtte haste-selge til fienden for å frigjøre midler
og lønn...)
Sendte også mange unggutter på lån...
Eg måtte spør styret om å frigjøre meir lønn, og spørre fat-mike om han ikkje delte samme ambisjoner for klubben... Eg klarte dette 3 ganger, og fekk kanskje ca 80 mill utav det!
Gjorde masse research på spillere (liker å analysere spillere og slikt...) og fann noen gode warp. Har fullt i speiderrapporter på andre gode, unge spillere som er billig, men rapportene kom lenge etter eg allerede hadde gjort mine kjøp, så det blir litt forandring i kjøpene neste save, men meget fornøyd så klart..
Resultat-messig endte eg opp på 3.plass med 11 - 4 - 4 dei 19 kampene, og 34 - 22 i mål-forskjell, men jævli tett om plassene

men godt fornøyd!
Slo Arsenal etter å ha lugget under 2-0 i første-omg, endte opp med å vinne 3-2

På den nye FM'en får du visst manager-poeng om du klarer og vinne (eller ta poeng) etter å ha lugget under med 2 og 3 mål.
Vant 4-1 og bommet på straffe mot Sunderland. Vant 3-2 og bommet på straffe mot Chelsea

Men røyk mot Burnley i ligacupen, for ungt mannskap regner eg med...
Er ganske fornøyd med Campbell, Abeid, Vuckic, Fergueson, Moyo, Jak Alnwick, Goslin, Santon, Ranger og S.Ameobi som alle virker til å ha gode utviklingsmuligheter.
Tar også med ein liten protokoll på Stats, gjelder alle turneringer:
Mål:
Sammir - 7 mål (4 på straffe, inkl. 2 straffebom), 14 starter, 2 innhopp
S.Taylor - 6 mål, 15 starter, 1 innhopp (scorer sjukt mye på cornere denne versjonen

)
Guardado - 4 mål, 16 starter
Sanogo - 3 mål, 5 starter, 7 innhopp
Ba - 3 mål, 10 starter, 4 innhopp (Scoret IKKJE så masse som andre har fått til, eg brukte han på
ving eit par kamper men allikevel... Eg trur dette har med å gjøre at eg har eit
heimesnekra treningsprogram, og han er misfornøyd med belastninga - drit eg i!

Har 4 stjerner på alt i treningsopplegget, i tillegg til skreddersydde posisjonsprogram
for spillerene

Coloccini - 3 mål, 17 starter
Dan Gosling - 2 mål (PRAKTFULLE langskudd), 6 starter, 5 innhopp
8 spillere hadde 1 mål
Assists:
Dos Santos - 6 assists, 17(1)
Marquez - 4 assists, 13(1)
Guardado - 3 assists, 16(0) (Min Mexikanske trio er blitt ein assist-trekløver

)
Cabaye - 3 assists, 12(1)
Colo - 2 assists, 17(0)
Marveux - 2 assists, 3(1) (kanskje ikkje så mange stjerner - 2.5, men spiller bedre og er
gjennomsnittleg god på alt)
Carlos - 2 assists, 15(1)
9 spillere har 1 assist.
Spillerating:
S. Taylor - 7.47, 15(1) (Også 2.5 stjerner men spiller som i virkeligheten som ein gud

)
Tim Krul - 7.23 21 (2,5 stjerner men kan utvikle seg mangen hakk, spiller bra, er bedre enn forige,
og større utviklingspotensialle) Forøvrig 25 innslupne på desse 21 kampene...
Sime Vrsaljko - 7.16, 14
Coloccini - 7.14, 17
Marquez - 7.11, 13(1)
Marveux - 7.05, 3(1)
R. Carlos - 7.05, 15(1)
H. BArfa - 7.02, 4(2) (Eit sjukt langskudd-mål hadde han som gidde meg 1-0 ein kamp, 1 assist og
1 banens beste

)
Yven Moyo - 7.00, 0(2)
Dan Gosling - 7.00, 6(2)
Guardado - 7.00, 16
Santon - 6.98, 9(4)
Tiote - 6.96, 12(0)
dos santos - 6.89, 17(1)
Sammir - 6.89, 14(2)
Cabaye - 6.88, 12(1)
Gidder ikkje ramse opp fleire, det var dei som spelte best...
Her var laget og taktikken eg hadde i disposisjon, og brukte mest:
4-2-3-1/4-5-1 - om du vil... 1. namn, 1.valg - 2. namn, 2.valg osv...
Posisjon: Keeper, Plikt: Forsvar
..................................................Krul/Alnwick(fekk ingen kamper).....................................
po:vingback,Pl:angrep po:beg.stopper,pl:stopper po:sp.stopper,pl:dekk opp po:vingback,Pl:angrep
Vrsaljko/Santon/Simpson...Taylor/Marquez/Materazzi...Colo/Marquez...Carlos/Santon/Guardado
po:ballvinnende m.pl:forsvar po:indrelø.pl:støtte
Tiote/Marquez/Gosling...Cabaye/Badelj
po:ving,pl:angrep po:traquesta,pl:angrep po:ving,pl:angrep
Dos Santos/Obertan Sammir/Ben Arfa/Vuckic/Abeid Guardado/Marveux/Fergueson/Moyo
po:komplett spill, pl:angrep
Ba/De Jong/Sanogo/Campbell
Gleder meg voldsomt til fullversjonen der eg skal fortsette fra min 3.plass og prøve å nå ein CL-plass.
Dette har aldri gått ann på tidligere fm-versjoner i førstesesong! Klubben har lav lønn, og talentene mine begynner og bli samspilt, i tillegg har eg mange eg kan selge til sommeren

Korleis har det gått med andre sine demo-saver??