20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160548 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Football Manager
« Svar #480 på: 13. Okt. 2011, 22:36 »
Du kan jo kjøre i vindusmodus. Det gjør jeg, og da skjer det ikke :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #481 på: 13. Okt. 2011, 22:41 »
Takk, tenkte jeg faktisk ikke på. Men ingen andre måter? :P

EDIT: MortenM på FMNorge sitt forum har laget nok en ekstremt god klubbguide: http://www.fmnorge.com/index.php/topic/15189-newcastle-united-football-club/

« Siste redigering: 13. Okt. 2011, 23:40 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 14. Okt. 2011, 18:56 »
Men så fremst klubben godkjenner overgangen, er det ikke noe problem. Siste saven min med Newcastle hadde jeg transferbudsjett på 3 milliarder, etter å ha brukt masse og solgt masse. Vant riktignok alle turneringer 8 år på rad.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #483 på: 18. Okt. 2011, 20:21 »
Da er FM lastet ned og klart til aktivisering natt til fredag! :) Pilsen står kaldt og fredag har jeg fri!  :wink:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 18. Okt. 2011, 22:01 »
Avsluttet som vanlig FM11 sesongen med en save med the mackems. Under nevnet Steve Bruce to jeg fatt på pre-sesason. Ut gikk håpløse spillere som Bendtner, Larsson, Gordon, Mignolet, Bardsley, Wickham m.m. Stort sett de fleste forsvant, her skal det bygges opp fra grunnen av!

Inn hentet jeg med en gang klassespillere som Tore Andre Flo, Frode Kippe, Shefki Kuqi og en Eirik Bakke som nylig hadde pådratt seg beinbrudd og som ikke ville bli spilleklar på 8 mnd, men som vile komme som en forsterkning på slutten av sesongen. Mange andre smarte signeringer kom også inn, størstedelen fra Confrence og Superettan i Sverige...

Etter en god start med 8 strake tap (blant annet 0-6 tap hjemme mot Newcastle), tar jeg to sjokkerende seiere i cupen før jeg heldigvis finner tilbake formen og taper de neste 10 kampene i alle competitions. Håpet å toppe sesongen med et nedrykk i Mai, men etter 25 kamper og hederlige 3p gjør styret en avslutning om å sparke meg, utvilsomt et eller annet komplott der altså.

Men heldigvis hadde jeg allerede klart å kjøre klubben så jævlig på grunna at nedrykk var uungåelig.

Sykt nok fikk jeg på sommeren et tilbud fra Boro, så Steve Bruce er godt igang med å skape "magi" der også. Mackems ligger forøvrig på 23. plass i CCC etter 15 kamper med 4p etter at de tydeligvis har besluttet å fornye kontrakten til mange av spillerne f.eks Flo :) Boro innehar 24.plasssen :D

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #485 på: 18. Okt. 2011, 22:15 »
HEHEHE :thumbu: Herlig! :D

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 18. Okt. 2011, 23:20 »
Lættis as!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #487 på: 18. Okt. 2011, 23:47 »
Anbefaler de fleste (kanskje alle? ;) ) å sjekke ut Emre Can på Bayern München. Sykt talent, som har 4,5* i potensialet hos meg. kostet meg 8,5 mill fordelt på 48mnd.
Er DM, men er like god på SM
« Siste redigering: 18. Okt. 2011, 23:49 av Anders »

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #488 på: 19. Okt. 2011, 00:34 »
Eg scouta han, jævli god og billig, korleis presterer han? Ellers kan eg anbefale Sammir og Vrsaljko på Kroatia Zagreb til henholdsvis 7.25Mkr og 7Mkr, Andres Guardado til 16Mkr og Roberto Carlos til 5.5Mkr ;)
Venter i spenning...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 19. Okt. 2011, 01:06 »
Ryan shawcross er et veldig solid kjøp. ikke spesielt billig, men heller ikke spesielt dyr :p

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #490 på: 19. Okt. 2011, 06:13 »
Spille ble sendt fra Elkjøp i går, håper å få den senest i morgen  :thumbu:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #491 på: 19. Okt. 2011, 16:07 »
Eg scouta han, jævli god og billig, korleis presterer han? Ellers kan eg anbefale Sammir og Vrsaljko på Kroatia Zagreb til henholdsvis 7.25Mkr og 7Mkr, Andres Guardado til 16Mkr og Roberto Carlos til 5.5Mkr ;)

Har ikke kommet så langt på saven min. Finner lite motivasjon i å spille om dagen. Merkelig i grunn...
Men det lille han har spilt, har han gjort sakene sine greit. Absolutt god nok som innbytter på Newcastle. Kanskje best å bruke han mot de dårligste i PL, og fast i cupene, med mindre de store kanonene kommer.
Jeg veit at jeg skal hvertfall kjøpe han på fullversjonen, hvis prisen er den samme :D

Guardado er også et MEGET godt tips. Prøvd tre forskjellige saver, men gått til spansk klubb på lavere lønn hver gang....

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 19. Okt. 2011, 17:11 »
FM kom i postkassa i dag!  :blah:

EDIT: "Football Manager 2012 cannot be installed yet, because it is not yet released".........

:'(
« Siste redigering: 19. Okt. 2011, 17:20 av MLerbakk »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #493 på: 19. Okt. 2011, 18:38 »
Ja spillet må aktiviseres over internett. Har hatt spillet siden igår, men må sitte og vente på aktiviseringen til imorgen natt...  >:(

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #494 på: 19. Okt. 2011, 19:21 »
Samme her. Har ventet til besøket dro og tenkte å spille litt, men får vente til fredagen.