20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #300 på: 15. Mars 2011, 23:43 »
kjører 4-2-3-1 selv.. Sleit som f med og score mål og lå på 10plass i januar viduet.. Handlet så Riquelme og ligger nå på 4plass med en del mål mer ;) Riquelme er SYK..

Alejandro Alfaro bør folk kjøpe.. 20k 9mål 7assists 7.14i snitt.. ;) Fra OM
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #301 på: 16. Mars 2011, 09:49 »
Kjøpte inn en riquelme nå, men usikker på hvordan jeg skal spille. tiote, barton, nolan og riquelme i stallen. og jeg som liker å spille med 2 spisser...

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #302 på: 16. Mars 2011, 11:13 »
Er halveis i ses 2 med Newcastle nå med ny patchen. S1 = Sommer 1, V1 = Vinter 1  osv. Alt er i pund.

Keepere: Vincent Enyeama230K S1, Tim Krul, Simone David 625K S1

Forsvar: Fabricio Coloccini/Rafael Toloi 2.6M S1
              Tamas Kadar/Steven Taylor
              Ben Tozer(kun i verste krise)/

Back: Jose Enrique/Dennis Appiah 1.5M S1
          Lucas Digne 2M S1/James Perch (klarer ikke å bli kvitt)
          Atila Turan 1M S2/Romario 240K S1 (ankommer ikke før 1.1.2012)
          Joakim Våge Nilsen FREE V1/

Midtbane: Milan Badelj 3.9M S1/Etienne Capoue 6M S2
                 Alan Smith(klarer ikke å bli kvitt)/Lorenzo Crisetig 2.2M S2
                 Raphael Holzhauser 2.2M S2/Alexandre Coeff 525K S1

Ving: Vaclav Kadlec 900K S1/Kevin Gameiro 5.5M S1 (kun brukt som spiss første ses, målmaskin)
         Harry Kewell 900K S1/Sotiris Ninis 1.4M S1
         Shane Ferguson/Mirko Barocelli 500K S1

AMC: Hatem Ben Arfa/Haris Vuckic/Lautaro Acosta 1.6M S1

Spiss: Romelu Lukaku 7M S1/Borja Baston FREE V1 (kommer til sommeren)
          Terence Makengo FREE (kommer til sommeren)/Nile Ranger/Nelson Oliveira 1.8M S1

Litt tynt i midtforsvaret, og laget er veldig ungt, men tenker å prøve å holde fast med folka her fremover. Kanskje en stor signing en gang i blant. Man Utd lukter f.eks på Appiah etter ses 1 med bud på 20M, samt noe i samme gata for Milan Badelj. Borja Baston var skikkelig cocky og ville jeg skulle bygge laget rundt han da han ankom, han scoret da hat trick i debuten sin mot Tromsø i Euro Cup kvalikken. :P

Hadde ikke en spesielt super første sesong, men er veldig fornøyd med 7.plass (56 mål for og 56 mål imot). Klarte å komme meg til finalen i FA Cupen også (3-2 tap mot Arsenal), så da fikk jeg prøve meg på Europa. :) Nå er jeg ubeseiret i liga med 7win og 2uavgjort. Virker som jeg trengte en sesong for å få laget til å gli skikkelig. Har high hopes og satser ihvertfall på CL plassering. :)

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #303 på: 27. Mars 2011, 18:13 »
Tror jeg blir GAL.

Har en game med OM.
Har spillt litt over 20 kamper i ligaen, og er fortsatt med i CL, og begge cupene.
Alt går igrunn ganske fint, _bortsett_ fra at Gignac har like bra fysikk som en våt mariekjeks.......
Nå fikk han sin tredje kamp fra start, og har to som innbytter... Og grunnen til at han nesten ikke har fått spille er jo at han blir skadet HELE tiden! Så nå lot jeg han spille på reservelaget til han var match fit... Og Jeg tok han med som innbytter i en cupkamp, og han måtte ut med skade etter SYV minutter etter at jeg byttet han inn.

Noen andre som har hatt dette problemet med ham, eller andre?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #304 på: 27. Mars 2011, 22:13 »
Jeg har aldri testa Gignac no særlig på FM, men jeg ville solgt ham var jeg deg.
Får vel noen kroner for han, og det er mange billige spisser på fm som virkelig duger!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #305 på: 01. April 2011, 21:46 »
INGEN JUKS !!
Ble kjøpt opp av en nordman som spytte inn 100mp per vindu omtrent :P

Calderon
     Van der wiel - otarmendi - boyata - Bale
                      Bernardo   - Fabregas
A.Sanchez        Paulo Henrique         C.Ronaldo
                             Babacar

Benk : Tim Krul, S.Taylor, Raul, Andrea Poli, Jose Enrique, Mario Balotelli, Andy Carrol & Pato         

Ganske så SYKT lag.. Noen som mangler ? Utenom Messi ofc.. Krever 370tusen pund i uka :S   
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #306 på: 02. April 2011, 08:38 »
Startet selv ny sesong etter den nye patchen kom.

Har dette laget og er i sesong 2013/2014

Fraser Froster
M. Richards / Hedenstad     S.Taylor      Chygrynski      Enrique/Jack Robinson
            Barton         Pablo Henrique
Wilshere                                          Vargas
           A.Sanchez         Derdiyck

Benken: Kameni / Simon Kjør / M. Williamson / Nolan / C. Adams / Albrighton / Wickham

Har et par unge talenter som speiderne har funnet. Har en finne med navn Kalle Alanko som jeg kjøpte for 3 millioner og er nå verdt 50 millioner og har 17 lanskamper med 10 mål.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #307 på: 11. April 2011, 17:10 »
Noen som husker hvordan man finner igjen sesongoppsummeringen fra tidligere sesonger?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #308 på: 11. April 2011, 23:02 »
Noen som husker hvordan man finner igjen sesongoppsummeringen fra tidligere sesonger?

Om ikke jeg husker helt feil så må du inn på landslaget til landet du vil se sesongoppsummeringa.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #309 på: 13. April 2011, 00:43 »
Ahh. Har ikke FM på denne pc'n, så får ikke sjekket, men det tror jeg jaggu stemmer ;)
Takker :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 20. April 2011, 23:07 »
Hadde vert fint med oppdateringer fra folks NUFC saver etter den nyeste patchen :) Tenker på overganger, formasjoner og restultat :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #311 på: 22. April 2011, 18:38 »
Kan komme med en liten oppdatering når jeg er ferdig med min 2. sesong. SNart ferdig, og havner etter alt å dømme på 2. plass :)
Kevin Gameiro er helt syk! 35 mål på 24 ( 8 ) kamper i ligaen. Skrev seg inn i historiebøkene, 1 mål mer enn Andrew Cole! Har enda igjen 3 kamper i ligaen. Semifinale mot Nottingham Forest i Fa-cupen.
« Siste redigering: 22. April 2011, 18:41 av Anders »

Simmi

• Gjest
« Svar #312 på: 22. April 2011, 19:06 »
Gameiro som måltyv? :)

Edit: Hva gjør du/dere den første sesongen med tanke på lønnsbudsjettet? Selger dere spillere som Colo og Barton, eller venter dere etter 1. sesong?
« Siste redigering: 22. April 2011, 19:07 av Simmi »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #313 på: 22. April 2011, 19:15 »
Gameiro bruker jeg både som måltyv og fremskutt spiss. Kommer litt an på motstanderen.
LuaLua ble årets spiller blant fansen første år btw :P
Peter Løvenkrands er den eneste jeg solgte før sesongen, og slapp Alan Smith gratis i starten av februar.
Har beholdt Colo, Barton, Nolan, Jonas ++ Gjør ikke for store utskiftninger.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #314 på: 24. April 2011, 19:10 »
Min save med Newcastle United med ny patch:

Overganger 2010/11
Overganger 2011/12
Overganger 2012/13

Første sesongen endte jeg på 7. plass med 17-12-9, og 63p. Scoret 49, slapp inn 38. Kazenga LuaLua ble årets spiller!
Røk 1-2 etter ekstraomganger i LC for Fulham, mens FA_cup-eventyret stoppet i semifinalen med 1-3 mot ManU.

Andre sesong endte med en 2.plass, hele 13p bak Chelsea. 26-4-8, og 82p. Scoret småpene 92 mål, men presterte også å slippe inn 51 (!) mål. :P Gameiro scoret 36 ligamål på 35 kamper. Ca 25 fra start tror jeg.
Ligacupen endte i 4.runde mot City,2-3. Fa-cupen ble litt bedre, men tapte finalen mot Chelsea, 2-0. Så Chelsea snøt meg for alt den sesongen. De tok også Charity Shield-kampen, med samme resultat som FA-cupfinalen.

Målet denne sesongen er å kjempe litt bedre om tittelen i ligaen, samt vinne en cup. Håper også å gå videre fra gruppespillet i CL, men blir vanskelig... Har Porto, Lyon og Schalke i gruppa.

Liker denne saven jævlig godt, og spiller vel kanskje for mye. Men moro når man har gode sesonger.
Spiller 4-2-3-1, som jeg gjør med alle lagene mine :P
« Siste redigering: 25. April 2011, 17:25 av Anders »