Sesong 3:
Absolutt ikke den suksessen jeg håpet/trodde/ønsket før sesongen. Velger å skylde på Gameiro, som var ute i 6-7 mnd midt i sesongen. Det ødela mye for min del!
Ligacup: Seier mot Chelsea. Endelig slo jeg de blå jævlene fra London. Slo de både i finalen i Ligacupen, 5. runde i FA-cupen og i ligaen på under en mnd. 1-0 alle tre kampene....
FA-cupen: Tap i semifinalen mot Birmingham på straffer. Latterlig dårlig kamp fra laget mitt, og Roger Johnson utligner i det 86. min. 2-2.
Premier League: Karret til meg 5. plass i siste serierunde. Lå på 7. før siste runde, men både City (tap) og Spurs (uavgjort) avga poeng! Så klarte det forhåndsbestemte målet om å kvalifisere meg for Europa gjennom spill i ligaen. Ble dessverre ikke noe kamp om ligagullet for min del da
Champions League:Gikk "enkelt" videre fra gruppespillet, da jeg bare tapte en kamp. Borte mot Schalke. Møtte selvfølgelig Barca i første utslagsrunde, hvor jeg klarte 2-2 hjemme. Ledet først 1-0, så havnet jeg under. Men utlignet rett før slutt. På Camp Nou jeg var sjanseløs. 2-0 tap. Dog et hederlig 4-2-tap sammenlagt.
Transfers:Ut:James Tavernier - Crawley - 100k
Colo - Inter - 23 mill
Yven Moyo - Sheff Utd - 2,3 mill
Neymar - Man Utd - 440 mill*
Liam Ridgewell - Ajax - 16 mill
James Perch - Swindon - 3,75
Cheick Tiote - Zenit - 75
Overgangsvinduet er ikke over, og prøver å kvitte meg med noe daukjøtt som Tayls ++. Frigitt og lånt ut en del også, men regner med det er lite interessant

*Man Utd var jævlig hypp på å kjøpe Neymar tidlig, men jeg nektet. Til slutt hadde visst styreformannen min akseptert et bud med en totalpakke på 440 mill. Meget skuffet tilbydde jeg andre klubber å kjøpe han for 500 mill. Barca beit på, men han valgte Man Utd. Fansen er merkelig nok glad for salget
INN:Simon Kjær - Wolfsburg - 235 mill
Kyle Ebecilio - Arsenal - Free Transfer (22mill)
Jack Rodwell - Everton - 172 mill
Mario Balotelli - Man City - 46 mill
Khouma Babacar - Fiorentina - 147 mill
Ebecilio har jeg hatt når jeg har spilt med Arsenal. Blir en veldig god sentral midtbanespiller. Måtte betale 22 mill i utdanningskomp.
Balotelli og Babacar måtte jeg handle inn når Neymar forsvant, har bra med spisser nå. Får jeg beholde alle sammen, forsterker jeg ikke der med det første. Unge og gode spisser! Holdt på å kjøpe Adebayor for 34 mill, men ville ha for høy lønn.
Målet for min 4. sesong er å vinne noe mer enn bare ligacupen. Satser på FA eller Europa League, men tviler sterkt på at jeg kommer noe høyere enn min 5. plass i ligaen. Dog vil jeg vinne den også.

Føler laget ikke er så mye sterkere enn i fjor, men forhåpentligvis litt mer samspilt!