20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160372 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #360 på: 24. Mai 2011, 10:41 »
Southampton er ganske artige :)

Passer perfekt til å spille 4-2-3-1 En god del spennende spillere.

Har rykka opp hvert år med de og er nå i PL.

Simmi

• Gjest
« Svar #361 på: 24. Mai 2011, 11:37 »
Sesong 3:

Som sagt hentet jeg inn Simon Kjær og Edinson Cavani foran sesong 3. Begge disse spillerne skulle vise seg å bli utrolig viktige for laget. Ut gikk Raylor, Coloccini, Simpson, Nolan og Perch.

Liga-cup: Røk ut i 3.runde mot Huddersfield :P
Fa-cup: Røk ut i kvarten mot Everton
Europa League: Vant finalen mot Zenit :D
Premier League: 1.plass ;D

Fantastisk sesong. Ledet PL fra start til mål, og sesongen ble toppet med Europa League gull! Cupene dreit jeg i som vanlig. Edinson Cavani scoret 29 mål på 31 kamper, og fikk en gjennomsnittlig på 7.61!

Sesong 4:

Fikk et budsjett på stusselige 225 mill, på grunn av avdrag, men jeg hadde uansett ingen planer om å hente inn mange. Det ble kun to overganger for tilsammen 78 mill. Steven Defour og Cesar Azpilicueta. Steven Defour ble hentet inn som rotasjonsspiller, og for å steppe inn når de andre midtbanespillerne er slitne. Azpilicueta kom inn som backup på høyrebacken, og når han var transferlista var det et enkelt valg. Ut gikk Gosling.

Ligacup: Røk ut i kvarten mot Tottenham
Fa-cup: Røk ut i kvarten mot Everton
Ligaen: 1.plass
Champions League: Røk ut i semien mot Chelsea.

Fantastisk sesong igjen. Laget er fantastisk offensivt, men jeg slipper inn endel mål, så jeg skal forsterke i de bakre rekker, neste sesong.

5. Sesong

Har nettopp startet sesong 5, og inn kom Di Maria Adler og Aurier, for tilsammen 450 mill. Di Maria var transferlista av Real Madrid, og er en god rulleringsspiller, Adler er en klassespiller, Aurier er også en klassespiller, som fortsatt bare er 21 år. Ut gikk Enyeama, Van Der Wiel og Jonas for en samlet sum på 175 mill.

Har spilt voldsomt mye i det siste, men det er ikke så mye annet å gjøre når man er syk :P

Edit: Hvis dere vil ha SS, let me know!
« Siste redigering: 24. Mai 2011, 11:44 av Simmi »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 26. Mai 2011, 10:05 »
Prøver å hente en spiller til laget mitt, men han får ikke arbeidstilatelse. hva gjør man da? Dropper spiller'n? ???
Nei.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #363 på: 26. Mai 2011, 10:39 »
Hvordan kontrakt gir du til spilleren da? En spiller som ikke er fra EU, som ikke får rolle som Nøkkelspiller eller førstelagsspiller i kontrakta har dårligere odds for å få gjennomført arbeidstillatelsen. Men det er seff unntak...
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 26. Mai 2011, 10:58 »
Fiks en farmerklubb du kan låne ham ut til.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 26. Mai 2011, 11:17 »
Han er tiltenkt en rolle som økkelspiller.

Men hvordan fikser man en farmeklubb jeg kan få lånt han ut til? Ganske ny i FM-verdenen, så har ikke peilig.
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 26. Mai 2011, 12:12 »
Spør styret :)

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #367 på: 26. Mai 2011, 22:20 »
Jeg ble kjøpt opp av en nisse som lovte at han skulle slette gjelda. Det har han ikke gjort, ett år etter overtakelsen er gjelda like svær.

FM er altfor realistisk.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 27. Mai 2011, 23:32 »
Fikk aldri fikset meg noen ny spiss, men det gjør ingen verdens ting. Det her går bra. Min første sesong som trener for Newcastle. Ligger på en finfin 7. plass, skal spille semifinale i FA cupen mot Aston Villa, har nå 22 (TJUETO!!!!!) kamper på rad uten tap og både Steven Taylor og Tim Krul er helt massive i nesten hver kamp! Fornøyd, ja! ;D
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 28. Mai 2011, 17:26 »
FM er altfor realistisk.

Neida. Har nå tatt Newcastle til FA cup-finalen (som spilles mot Chelsea, et lag jeg ikke har tapt mot på de tre kampene jeg har spilt mot de), hvor jeg forventer seier. Ligger på 7. plass (6 poeng bak 6. plass), har tjuefire kamper på rad uten tap, hvor de 7 eller 8 siste kampene er endt i seier og er generelt jævlig fornøyd, siden det er min første sesong som trener.

Krul
Rayler (Simpson) - Saylor (Kadar) - Colo (Kadar) - Enrique
Tiote (Gosling)
Ben Arfa (LuaLua) - Barton (Gosling/Guthrie) - Jonas (Feguson)
Mauro Formica
Christian Benitez (Garra Dembele/Ung fransk spiller)

Sånn spiller jeg i de fleste kampene. Alltid pasning på fot. Spiller jeg derimot mot et av de bedre lagene kjører jeg på med Tiote og Gosling mellom forsvaret og midtbanen. Ut med Formica, og kontring. Funker som bare faen!
Nei.

Simmi

• Gjest
« Svar #370 på: 30. Mai 2011, 18:08 »
Etter 8 suksessfulle år i Newcastle, med blant annet 4 PL-gull og 3 CL-gull, har jeg omsider gått lei.

Har lyst til å prøve noe nytt, så mitt neste prosjekt blir å ta Dundee dit de hører hjemme, i toppen av skotsk liga. Dette blir en formidabel utfordring, når de ligger på nestøverste nivå, og starter med -25 poeng siden de er satt under administrasjon .

Dette blir spennende!

Edit: Kommer til å oppdatere jevnlig på hvordan det går! :)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #371 på: 30. Mai 2011, 22:47 »
Dagens lag :

Krul
Diego Rennan - Showcross -  Colo -  Lionel Carole
                Joey Barton - Toulalan
Sanchez      -    Hazard     -   Barfa
                 Edinson Cavani (10kamper 16mål 2ass)

Benk : Forster - Saylor - Charlie Adam - Jo inge Berget - danger - Kevin Gamerio - Jonas - Thomas Rosicky - Frank beria ++++
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #372 på: 17. Juni 2011, 21:57 »
Pen førsteomgang som sikret ligagull på sesongens siste dag!  ;D

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #373 på: 18. Juni 2011, 00:07 »
Da har jeg tatt over Newcastle. I desember 2029... Er stemplet som en legendarisk manager etter en karriere på 1003 kamper hos blant andre Fiorentina og Real Madrid, i tillegg til Spania og Brasil. Har vunnet alt det som er å vinne i både Spania, Italia og kontinentalt. Har i tillegg vunnet VM med Spania og Copa America med Brasil.

/skryt slutt.

Men nå er tiden inne for titler i England. Da falt valget på mitt kjære Newcastle som dessverre har slitt de siste 20 årene. Flere ganger nede i Championship, men rykket nå akkurat opp til Premier League. Mohammed Abdellaoue har vært manager her de siste årene, mens vår alles kjære Sebastian Bassong også har vært innom jobben for ikke mange årene siden. Men nå valgte Moa å gå for en jobb i Nürnberg, og da tok altså jeg over.

Kan også nevne at klubben nå styres av nordmannen Lasse Lerø, mens klubbens nummer 9 er Håkon Gilje fra Førde. Troppen er elendig, og vi lå på en 17. plass når jeg tok over. Blir en tøff sesong!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #374 på: 18. Juni 2011, 00:13 »
Hehe, fet save! :)