20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: FM 2011
« Svar #375 på: 18. Juni 2011, 00:24 »
Det som kanskje er aller feteste med saven er at Odd Grenlands assistent Jan Frode Nornes har jobbet seg opp til å bli manager for Barcelona.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 18. Juni 2011, 00:44 »
haha :D

Er det noen som har greid å bli verdens rikeste klubb med newcastle? Tar vell enormt lang tid å ta igjen barcelona.
« Siste redigering: 18. Juni 2011, 00:47 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 18. Juni 2011, 15:21 »
Jeg husker jeg vant rundt 25 ligamesterskap med Newcastle fra 2006 til 2046 på FM 07. Da var jeg verdens rikeste klubb, ja. Har ikke spilt på et par år nå, mest på grunn av den enorme tidsbruken.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #378 på: 18. Juni 2011, 16:25 »
Ja, FM er faen meg "farlig" om du har viktigere ting som jobb og skole å ta deg av. Spillet er så avhengighetsdannende at det er skremmende. Spill som PES, FIFA og COD går jeg lei av etter halvannen time per session, men FM kan jeg spille i en halv dag i strekk selv om jeg både må pisse, drite og i tillegg sulter ihjel. Har klart å avinstallere det foran viktige eksamensperioder, men av en eller annen grunn kommer alltid FM-ikonet tilbake på skrivebordet mitt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 30. Juni 2011, 16:53 »
Trener nyopprykka Newcastle, ligger på 8. etter 33 kamper og knuste nettoppp de klare serielederne Man U på St. James hele 4-1! Aaaaahhhh! Og Newcastles nye nr 9, Gameiro, er toppscorer i PL med over 20 mål og har i tillegg vært skada noen uker! Mens Ben Arfa topper assistlista med 15 assist, og Jonas et lite stykke bak med 12 assist. ;) Laget:

Krul

Corchia       Gary Cahill      Coloccini    Enrique

Tioté/Hedenstad

Barton

Alex Chamberlain         Ben Arfa           Jonas

Gameiro

Tioté har underprester ganske mye, så bruker ofte Hedenstad, som har storspilt, på sentral midt sammen med Barton istedenfor Barton på sentral og Tioté som ankermann.
« Siste redigering: 30. Juni 2011, 17:01 av thomashaer »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 18. Juli 2011, 02:30 »
6. plass med nufc i første sesongen og kåret til årets manager! :D Kom foran lag som Tottenham, Everton og Liverpool. ;) Knuste tom. de klare gullvinnerne Man United 4-1 på St. James. :D Hadde årets kjøp også, Gameiro for 7 mill pund. :D Han ble toppscorer i pl likt med Van Persie, begge scorte 27. :D

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #381 på: 19. Juli 2011, 17:05 »
6. plass med nufc i første sesongen og kåret til årets manager! :D Kom foran lag som Tottenham, Everton og Liverpool. ;) Knuste tom. de klare gullvinnerne Man United 4-1 på St. James. :D Hadde årets kjøp også, Gameiro for 7 mill pund. :D Han ble toppscorer i pl likt med Van Persie, begge scorte 27. :D

Bruker du Gameiro som Advanced Forward eller Target Man osv? Sliter med å få suksess med min Newcastle karriere.

Har du laget på Balanced? På Kontringer? Trenger tips!

Mange takk!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 22. Juli 2011, 11:55 »

Bruker du Gameiro som Advanced Forward eller Target Man osv? Sliter med å få suksess med min Newcastle karriere.

Har du laget på Balanced? På Kontringer? Trenger tips!

Mange takk!

Bruker Gameiro som måltyv. :) Spiller 4-2-3-1. Spiller på balansert og lar assistent ta seg av reamtalk og konferanser. Tror bare den saven var et lucky shot, for sliter på alle de andre newcastle savene. Et tips er å ikke kjøpe for mange spillere. :) Samspill har veldig mye å si på fm. Også var jeg heldig med alle kjøpene, Hedenstad blir 4 stjerner, mens Alex Chamberlain og Corchia blir 4,5! :D Brukte tilsammen cirka £8-9 mill pund på de tre. :) Så brukte jeg 7,5 mp for G. Cahill og 7,5 mp for Gameiro. Og alle fem har blomstret. Så tror det handler om at alt skal klaffe. :) Og få du et par veldig heldige seire og lett motstand i starten, kan du lett få inn en ganske bra moral. Og med veldig bra moral er det nesten umulig å slå deg. :)

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #383 på: 22. Juli 2011, 13:59 »
etter å ha laget et nydelig lag som vinner absolutt alt, så kræsjer spillet nå ved en bestemt dato og det står bare noe med "crash dump"
Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette????
Twitter: @Matserazzi

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #384 på: 23. Juli 2011, 00:57 »
Thomashaer: Helt riktig det du sier! Går skeis 9av10 ganger, prøvde igjen med Cabaye, Marveaux, Abeid og Ba men er noe onskapsfult over dem. Rykker alltid ned om jeg ikke er dem også!;)

Og: Er det noen som er tilstede og har litt fm-kunnskap, lurer på litt men gidder ikke flekke ut uten svar...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #385 på: 23. Juli 2011, 09:49 »
Gleder meg veldig til oppdateringen kommer i september, blir ihvertfall minimum 1 mnds spilling før FM12 kommer ut.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #386 på: 24. Juli 2011, 14:19 »
Og: Er det noen som er tilstede og har litt fm-kunnskap, lurer på litt men gidder ikke flekke ut uten svar...

Anser meg selv som en med litt FM-kunnskaper, men veit det er fler her også. Fyr løs.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 24. Juli 2011, 14:41 »
Har aldri helt fått taket på dette spillet, så det hadde vært fint om noen bare kunne legge ut litt om smarte 11'ere
taktikk, kjøp ogsåvidere. Er selvfølgelig med NUFC jeg snakker om da ;)

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #388 på: 24. Juli 2011, 16:18 »
For min del:
Christian Benitez - Får du får 14 mill NOK - Spiss Helt forbanna mongobra til å koste så lite
Guillermo Burdisso - 10 mill NOK. Men han får man vel ikke før 2 sesong. Midtstopper. Stoppersjef av dimensjoner

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #389 på: 24. Juli 2011, 16:25 »
NB! Husk å selg alle med høy lønn --> Da får du mer transfermidler
Man kan også dele transfersummen opp i mnd, så man får rå til flere/dyrere spillere (dette vil gå utover budsjett de kommende år da)