20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Har blitt lovet 1 kamp. Blir sikkert Newcastle-Arsenal på SJP, siden faren min holder med Arsenal. Har aldri vært på SJP før, bare på bortekamp på Stamford Bridge november 2008, som endte 0-0.Håper bare jeg får besøkt SJP for første gang, neste sesong.
Håper bare vi åpner sessongen borte jeg, og da helst Sunderland.
jo ta turen te gammle trafford steppe, å stå med toon army, kjempetrykk i svingen der då toon army e de einaste så synge på den stadion...
Sitat fra: steppe p? 08. April 2010, 17:58Håper bare vi åpner sessongen borte jeg, og da helst Sunderland.Kan du utdype hvorfor ?
Sitat fra: Monty p? 08. April 2010, 20:47jo ta turen te gammle trafford steppe, å stå med toon army, kjempetrykk i svingen der då toon army e de einaste så synge på den stadion...Toon Army er vel også de eneste uten turban?
Sitat fra: Anders p? 08. April 2010, 23:13Sitat fra: steppe p? 08. April 2010, 17:58Håper bare vi åpner sessongen borte jeg, og da helst Sunderland.Kan du utdype hvorfor ? Det kan jeg utdyppe.1 For det første håper jeg at 1 hjemmekamp er borte, for da har litt bedre tid med og skaffe billetter2 Får vi Sunderland borte først, vil det si at hjemmekampen mot Sunderland kommer rett rundt nyåret sånn ca. Det betyr en ekstra nyttårsgave til meg selv..