20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Turer neste sessong  (Lest 5329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #15 på: 08. April 2010, 17:58 »
Har blitt lovet 1 kamp. Blir sikkert Newcastle-Arsenal på SJP, siden faren min holder med Arsenal. Har aldri vært på SJP før, bare på bortekamp på Stamford Bridge november 2008, som endte 0-0.
Håper bare jeg får besøkt SJP for første gang, neste sesong.

Da kan du glede deg. En kompis av meg prøver å lure meg med på Old trafford når vi skal dit. Men er ikke så veldig hypp på å sette mine føtter på Old trafford. Håper bare vi åpner sessongen borte jeg, og da helst Sunderland.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. April 2010, 20:47 »
jo ta turen te gammle trafford steppe, å stå med toon army, kjempetrykk i svingen der då toon army e de einaste så synge på den stadion...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. April 2010, 23:13 »
Håper bare vi åpner sessongen borte jeg, og da helst Sunderland.

Kan du utdype hvorfor ? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. April 2010, 11:07 »
jo ta turen te gammle trafford steppe, å stå med toon army, kjempetrykk i svingen der då toon army e de einaste så synge på den stadion...

Toon Army er vel også de eneste uten turban?

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. April 2010, 16:22 »

Det kan jeg utdyppe.

1 For det første håper jeg at 1 hjemmekamp er borte, for da har litt bedre tid med og skaffe billetter

2 Får vi Sunderland borte først, vil det si at hjemmekampen mot Sunderland kommer rett rundt nyåret sånn ca. Det betyr en ekstra nyttårsgave til meg selv.:D.:D

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. April 2010, 16:57 »

Toon Army er vel også de eneste uten turban?

turban, asiatisk pass, prater scandinavisk, skal på timesvis lang busstur til wales - scotland-irland... o.s.v....
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. April 2010, 21:25 »

Det kan jeg utdyppe.

1 For det første håper jeg at 1 hjemmekamp er borte, for da har litt bedre tid med og skaffe billetter

2 Får vi Sunderland borte først, vil det si at hjemmekampen mot Sunderland kommer rett rundt nyåret sånn ca. Det betyr en ekstra nyttårsgave til meg selv.:D.:D

Hehe. Håper veldig på hjemmekamp i den første kampen. Begynner å bli en stund siden vi åpnet sesongen hjemme, så en hjemmekamp på opening day hadde vært bra.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. April 2010, 14:36 »

Det kan jeg utdyppe.

Hvis første hjemmekamp er borte skjer det noe spesiellt... :p Men ser poenget ditt med nyttårsgaven:)