20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
bler nok ein 10-15 kamper neste år og jah...eg har sesongkort og bor somregel gratis hos ein geordie, så betale som regel kun for fly... men for ei helg me 2 netter:fly (fra stavanger) : 1500-2500,-hotel (jesmond park) : 250,- pr natt kampbillett: 200-300,- ut fra kor du sitteøl, fest, morro: par tusen kroner... ;P supporterbutikk: par tusen kroner... ;P
mad e tilnerma gratis i england, kan få burger meny (med øl) for 5 pund... styre du unna nattklubber og strippeklubber kan du fint klara ein kveld på byen for 500 kroner... eg går som regel ut med geordier og 50-60 pund holde ein fredagskveld det asså... lørdagen går det litt mer då me drikke før, under og etter kamp, regne ca 100 pund der... men dette e jo vekslepenger i forhold te ka ein bruke ude på byen ei helg i norge,...
Sitat fra: Monty p? 06. April 2010, 19:57mad e tilnerma gratis i england, kan få burger meny (med øl) for 5 pund... styre du unna nattklubber og strippeklubber kan du fint klara ein kveld på byen for 500 kroner... eg går som regel ut med geordier og 50-60 pund holde ein fredagskveld det asså... lørdagen går det litt mer då me drikke før, under og etter kamp, regne ca 100 pund der... men dette e jo vekslepenger i forhold te ka ein bruke ude på byen ei helg i norge,... Siden du alltid e ape i Newcastle på lørdagen så sier det seg jo selv at du isje tåler en dritt når du kun bruker 50-60 pund Jeg satser på en tur i august, en rundt juletider og en rundt påsketider. Får ta det litt på sikt ka slags flyselskap eg bruker men etter at jet2 la ned fra Bergen har det gått i klm som ligger på rundt 2k blank
Jeg vil aldri i verden være i stand til å drikke noen som helst under bordet.Selv om jeg er aldri så mye trønder, så er det jeg som havner først under bordet. Jeg skylder på at jeg er godt oppdratt, og at jeg er fra Trondheim by.
Dere kan jo prøve dere mot en av oss trøndere så får vi se hvem som havner under bordet først