20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Turer neste sessong  (Lest 5327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Turer neste sessong
« på: 06. April 2010, 17:19 »
Er det noen flere enn meg som allerede nå vet at de skal til Newcastle på kamp neste sessong? Jeg vet at jeg skal på 3 kamper iallefall. 1 hjemmekamp etter opprykket, mot Sunderland og en til sommeren. Dette er selvfølgelig avhengig av terminlisten og hvilke kamper som spilles. Eks hvis Sunderlandkampen blir første eller 2 hjemmekamp neste sessong, så blir det jo forandringer i planene.

En annen ting også. Hvor mye betaler dere gjennomsnitt for en helg i Newcastle. Da tenker jeg kun hotell og kampbillett.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Turer neste sessong
« Svar #1 på: 06. April 2010, 17:50 »
bler nok ein 10-15 kamper neste år og jah...

eg har sesongkort og bor somregel gratis hos ein geordie, så betale som regel kun for fly... 

men for ei helg me 2 netter:

fly (fra stavanger) : 1500-2500,-
hotel (jesmond park) : 250,- pr natt
kampbillett: 200-300,- ut fra kor du sitte

øl, fest, morro: par tusen kroner... ;P
supporterbutikk: par tusen kroner... ;P
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. April 2010, 18:52 »
bler nok ein 10-15 kamper neste år og jah...

eg har sesongkort og bor somregel gratis hos ein geordie, så betale som regel kun for fly... 

men for ei helg me 2 netter:

fly (fra stavanger) : 1500-2500,-
hotel (jesmond park) : 250,- pr natt
kampbillett: 200-300,- ut fra kor du sitte

øl, fest, morro: par tusen kroner... ;P
supporterbutikk: par tusen kroner... ;P

Det er øl, fest, moro, mat og supportershoppen som er dyrest

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. April 2010, 19:57 »
mad e tilnerma gratis i england, kan få burger meny (med øl) for 5 pund... ;)

styre du unna nattklubber og strippeklubber kan du fint klara ein kveld på byen for 500 kroner...  eg går som regel ut med geordier og 50-60 pund holde ein fredagskveld det asså...  lørdagen går det litt mer då me drikke før, under og etter kamp, regne ca 100 pund der...

men dette e jo vekslepenger i forhold te ka ein bruke ude på byen ei helg i norge,... :)
Howay the lads!

Otto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. April 2010, 11:13 »

styre du unna nattklubber og strippeklubber kan du fint klara ein kveld på byen for 500 kroner...  eg går som regel ut med geordier og 50-60 pund holde ein fredagskveld det asså...  lørdagen går det litt mer då me drikke før, under og etter kamp, regne ca 100 pund der...

men dette e jo vekslepenger i forhold te ka ein bruke ude på byen ei helg i norge,... :)

Siden du alltid e ape i Newcastle på lørdagen så sier det seg jo selv at du isje tåler en dritt når du kun bruker 50-60 pund  ;D

Jeg satser på en tur i august, en rundt juletider og en rundt påsketider. Får ta det litt på sikt ka slags flyselskap eg bruker men etter at jet2 la ned fra Bergen har det gått i klm som ligger på rundt 2k blank

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #5 på: 07. April 2010, 12:09 »
1-2 hjemmkamper, forhåpentligvis Sunderlandkampen hvis datoen ikke er helt ille. I tillegg satser jeg på en bortekamp i Londonområdet.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. April 2010, 17:52 »
otto, din monkey!
greit du har dysleksi å slide me å lesa, men lørdagen va det 100 pund, å me tanke på at ølå koste 1,70-2,50 for ein paint og 7 pund for ei saftmugga me vodka & redbull så holde det me 50 pund for deg otto... for å drikka ein liten bergenser så deg onna bordet har eg gjort mer enn ein gang å ser ikkje på det som ein utfordring ein gang...  ;)

syns foresten du ska slakta sparegrisen otto og bli me øve mot ipswich og se guttane løfta pokalen... :)

Siden du alltid e ape i Newcastle på lørdagen så sier det seg jo selv at du isje tåler en dritt når du kun bruker 50-60 pund  ;D

Jeg satser på en tur i august, en rundt juletider og en rundt påsketider. Får ta det litt på sikt ka slags flyselskap eg bruker men etter at jet2 la ned fra Bergen har det gått i klm som ligger på rundt 2k blank
Howay the lads!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. April 2010, 20:12 »
Dere kan jo prøve dere mot en av oss trøndere så får vi se hvem som havner under bordet først

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. April 2010, 21:01 »
Jeg vil aldri i verden være i stand til å drikke noen som helst under bordet.
Selv om jeg er aldri så mye trønder, så er det jeg som havner først under bordet. Jeg skylder på at jeg er godt oppdratt, og at jeg er fra Trondheim by.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. April 2010, 22:09 »
Jeg vil aldri i verden være i stand til å drikke noen som helst under bordet.
Selv om jeg er aldri så mye trønder, så er det jeg som havner først under bordet. Jeg skylder på at jeg er godt oppdratt, og at jeg er fra Trondheim by.

Hehe, du vet vi fra landet i trøndelag er jo omtrent oippvokst med HB gjennom morsmelka.:D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. April 2010, 22:41 »
Kommer til å ta turen til SJP hvis vi får hjemmekamp i den første kampen.
Kommer også til å dra når vi møter Mackems hjemme, hvis kampen havner på en ok dato. vil helst unngå desember, januar og februar. Men den vurderingen får man ta da. Vil også ta en tur i slutten av sesongen, helst den siste hvis den kommer på hjemmebane.

Kanskje, hvis økonomien tillater det, ta en tur på bortebane også.
Men da er jeg avhengig av å få lurt med meg Daniel :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. April 2010, 22:45 »
Jeg er ikke vanskelig å lure! ;D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. April 2010, 22:50 »
Akkurat det jeg vet :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. April 2010, 22:52 »
i'll give it a try steppe, men tar det ikkje for gitt å slå ein trønder... :)

Dere kan jo prøve dere mot en av oss trøndere så får vi se hvem som havner under bordet først

Howay the lads!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. April 2010, 17:01 »
Har blitt lovet 1 kamp. Blir sikkert Newcastle-Arsenal på SJP, siden faren min holder med Arsenal. Har aldri vært på SJP før, bare på bortekamp på Stamford Bridge november 2008, som endte 0-0.
Håper bare jeg får besøkt SJP for første gang, neste sesong.