20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #270 på: 01. Feb. 2011, 20:55 »
Uwe Røsler må mer inn i studio. Veldig bra analyser både av lag, spillemåte og enkeltspillere. Viser drøssevis av eksempler og virker veldig godt forberedet. Faktisk veldig bra på det meste.
Virker litt sær som trener, men i PL studio på TV2 har jeg fått sansen for han som fotballekspert.

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #271 på: 09. Feb. 2011, 00:20 »
eg bryr meg ikkje om kem som he PL. tv2 ell canal + he ingenting å bety. men tv2 har møkka folk som kommenterer.  engelsk fotball burde vært på engelsk..

eksempel han som har kommentert de fleste kampene jeg har sett. er han derr me den mørke stemmen. værtfall en irriterende en. arr møkka mann til å¨snakke....
(nordmann.)

også øyvind under nufc-arsenal. snakka bare om  carrolll under hele kampen. fuck face i say. en så gørr han snakker.... trivelig stemme å hørre på  men usaklige ting han snakker om

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #272 på: 09. Feb. 2011, 00:23 »
Da kan det jo nesten se ut som om du bryr deg da :P
Hvis du er misfornøyd med TV2s kommentatorer.
Kasper Wikerstad og Frode Marti er på sitt beste to helt greie kommentatorer mener jeg :P
Men bryr meg ikke, så lenge jeg får se Newcastle så mye som jeg får, kunne det godt ha vært Kongen som kommenterte.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 09. Feb. 2011, 01:37 »
Er stort sett mest fornøyd når det er engelsk kommentator på sumo, det skal jeg innrømme. Alsaker er uansett klart verst når han kommenterer LFC. Mulig det er fordi man veit at han er scouserc**t, men jeg syns det skinner lett igjennom ofte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #274 på: 11. April 2011, 22:33 »
Hvis ikke tv2 kvitter seg med Phil Thompson så skal jeg boikotte kanalen! Faen for en irriterende, partisk og mongolid "ekpert".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 11. April 2011, 23:30 »
Når man i tillegg for hver dag som går får mer avsmak for laget, så blir det veldig irriterende, enig der ja :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 12. April 2011, 06:46 »
Faktisk einig. Og når han då kjem med slike "DONE DEALS", so verte eg provosert.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #277 på: 12. April 2011, 07:13 »
Ser ikke hva som er galt med at han kommer med slike kommentarer om de faktisk viser seg å være sanne. Er imidlertid enig av kritikken av Alsaker som ikke greier å skjule sympatiene sine i det hele tatt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 12. April 2011, 10:24 »
Det som generelt irriterte meg var at de dro barton helt ut av kontektesten. De bare jattet i vei om hvordan Barton hadde latterliggjort Gerrad og Lampard som hadde spilt på det engelske landslaget i årevis. Det Barton faktisk sa var at han var den beste engelske spilleren per dags dato fordi Gerrard og Lampard har vært mye skadet. Og tallenes tale viser jo at Barton er bedre enn Barry. Men det sa de selvsagt ingenting om.

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #279 på: 12. April 2011, 11:21 »
Noe som irriterte meg jævlig mye, var at han kritiserte Barton og beskylder han for å være usportslig og barnslig. men la dere merke til når Barton og dommeren gikk sammen ut på banen i 2 omg, da han begynte å immitere Barton? Tv2 synker lavt! håper faen meg en av de leser innlegget! Ove Røsler kan de også kvitte seg med..

EivindH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #280 på: 12. April 2011, 12:29 »
Helt enig. Og når de på toppen av det hele presterer å prate om hvor grusom Joey er i stedet for å analysere vår øvrige lagoppstilling er det bare latterlig. I tillegg fikk Joey mer dritt fra kommentatoren da han hadde ballen enn han fikk fra tribunene...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 12. April 2011, 12:30 »
Jeg syns også de latterliggjorde Barton helt sjukt mye. Det var sykt provoserende. De skal få lov å si at kritikken av Barry var over streken, men han sa bare at Lampard og Gerrard slet med skader og var aldrende - ikke noe åpenbart respektløst der. Generelt var det gjennomsyret av dette synet om at Barton ikke har evnet å endre seg overhodet.
Uwe Rösler er dyktig syns jeg - glad for å ha ham i studio. Saklig, med gode analyser.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 12. April 2011, 13:38 »
Den tyske dvergen er bedre som studio-ekspert enn som fotballtrener.
Selv om jeg hater hans blanding av norsk og engelsk med tysk aksent, så tåler jeg det så lenge han sitter der i dress, i stedet for å stå med fotballsko, shorts og genser og maser om at alle er så fæle og laget hans ble bortdømt.

Barton vil for alltid bli møtt med disrespekt fra norske eksperter. Som han i stor grad også gjør det fra engelske. En gang drittsekk, alltid drittsekk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 12. April 2011, 13:52 »

Barton vil for alltid bli møtt med disrespekt fra norske eksperter. Som han i stor grad også gjør det fra engelske. En gang drittsekk, alltid drittsekk.

Skal faktisk nevnes at Joey Barton har blitt satt i positivt lys av Øyvind Alsaker flere ganger denne sesongen. De møttes vel i Oslo i fjor sommer, da Joey tok turen helt til Norge for å snakke med Tv2. Alsaker har nevnt flere ganger hvilken trivelig fin type Barton er når han er i kontakt med journalistene. Alex Schau har vel også vært ganske ålreit mot Joey de gangene han omtales. Schau er flink til å prate om fotballspillerne isteden for alt det se & hør greiene som mange andre tar tak i.

Ellers er jeg vel enig i at han får ekstremt mye dritt. Han studioverten Børrestad er helt håpløs og drar alltid i gang tåpelige diskusjoner i panelet hvor vinklingen blir helt feil. Dagbladet er kanskje værstingene. Skulle gjerne hatt en prat med Mats Gudim(ett eller annet husker ikke hva han heter) og kjørt over han verbalt. Han er narr :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 12. April 2011, 22:57 »
Joda, men Alsaker og Schau har jo en ekstra stor interesse for engelsk fotball, og følger det mye mer nøye enn andre. Alsaker er en ræva kommentator, men han har mye kunnskap og stor interesse for engelsk fotball, og er i så måte en stor ressurs. Det skal han ha. Schau og Aune er nerder som er mer opptatt av det som IKKE står i avisene, enn det som står på forsida av The Sun annahver helg. De er opptatt av sære hobbyer, kjæledyr, hva de gjør hjemme, hva de har på veggene hjemme, hvilke tøfler de har, hvilken farge det er på lakenet og dynetrekket og om de har kosedyr i senga. Vel, ihvertfall nesten.

Men det er TV2 vi snakker om, og vi kan ikke forvente mer. TV2 har alltid vært opptatt av skandaler og sensasjoner, og har alltid hatt favoritter og mobbeofre. Sånn har de dekket Tippeligaen i flere år, og sånn dekker de også PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon