20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leon Best  (Lest 52704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leon Best
« Svar #210 på: 20. Sep. 2011, 20:22 »
Jeg syns han har ekstremferdigheter inni boksen - rett og slett dødelig der. Den videoen der viser jo også et fint avslutningsregister. Syns heller ikke han er så verst fysisk - dog kanskje ikke fullt like sterk som Ba. Teknisk syns jeg han blir bedre og bedre hele veien. Har nok neppe like stort potensiale som Carroll da han vel kanskje er ligaens farligste hodespiller - og rett og slett komplet umulig for alle og enhver å hanskes med når han vil - samt at han jo i tillegg har en venstrefot av klasse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #211 på: 20. Sep. 2011, 20:25 »
caroll er i en annen klasse ja. Men liverpool ser ut til å ødelegge han fullstendig - dessverre.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 20. Sep. 2011, 20:27 »
Et fint scenario er jo et kjøp av Carroll for 10-15 mill pund til neste sommer. Det hadde jeg med glede tatt i mot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 20. Sep. 2011, 20:28 »
Come home wor Andy!

3
-
2
-
1

[Insert post about Andy having burned his bridges and that he can rot in Liverp... uhmm hell!]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 20. Sep. 2011, 20:34 »
Ikke likt en Newcastlespiller like godt siden Shearer. Big Andy var en sensasjon i 2010, og spesielt høsten 2010 var en av de morsomste månedene jeg har hatt som supporter. Rett og slett fordi det var så jævli morro å være tilbake i PL, og vi hadde en gjeng med spillere som var villige til å fighte for hverandre og vi tok en rekke pene skalper. Med Englands nye storspiss på topp var han den perfekte spiller vi kunne bygge laget rundt de neste 10-12 årene. Dessverre så ble det ikke sånn, men jeg håper han kommer tilbake en dag. Beardsley kom også tilbake og det er nesten glemt at han stakk til Liverpool, og hvis Andy kommer tilbake så vil nok folk tilgi han også hvis han leverer varene hos oss igjen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #215 på: 20. Sep. 2011, 20:35 »
Enig. Uten at jeg skal åpne opp en kurv med ormer her igjen, så var omstendighetene rundt hans avreise noe ullne - og jeg har ingen problemer med å tilgi han alt hvis han vil komme tilbake.

Wor lad Andy belongs on tyneside ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 03. Nov. 2011, 18:58 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/9343982.Best_promoted_to_Ireland_squad/?

Leon Best omsider tilbake på landslaget til kvalikkampene mot Pavel Londak og co. På høy tid og vel fortjent.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 03. Nov. 2011, 20:03 »
Kan ærlig talt ikke se noen irske spisser som er bedre for øyeblikket. Doyle er for meg en smule opphausa, og Keane spiller i LA. Det sier egentlig nok.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 03. Nov. 2011, 22:09 »
Jepp. Håper virkelig Best skårer neste kamp. Det har han jammen meg fortjent. Han er glimrende til å holde på ballen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 03. Nov. 2011, 22:59 »
Han ser litt klønete ut, men jammen er han sterk i kroppen, og teknikken er en avart av slepen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 03. Nov. 2011, 23:38 »
Best er egentlig en mye mer utpreget targetmantype enn det Ba er. Han er utrolig sterk feilvendt og i duellspillet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 04. Nov. 2011, 00:02 »
Enig med siste taler. Synest han virkar litt fotballdum rettvendt til tider (eks. når han fyrte frå 25 meter mot ryggande forsvar, når han kunne spelt inn Ba eller ut breidt til Obertan), men det kan hende det berre bunnar ut i ei ekstrem lyst i å opne scoringskontoen igjen. Ein annan ting som irriterte meg litt sist, var at han eit par gongar stoppa opp for å klage på dommaren når han heller burde jobba etter andreballen.

Men alt i alt, synest eg han har vore meget bra til no denne sesongen. No var vel ikkje alle like kritiske etter innhoppet hans mot Swansea i CCC, men eg hugsar spesielt godt klengenavnet "Leon Asbest", som han fekk i kampens hete. Fint å sjå at det kan snu for enkelte spelarar, og også ei oppmuntring om at andre utskjelte spelarar kan reise seg etter ein vanskeleg start. Simpson har også blitt utskjelt, og svarte med å levere ein perlekamp og ein absolutt habil sesongstart generelt sett. Same med Raylor.

Your move, Peter L.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 04. Nov. 2011, 22:00 »
Veldig fortjent at Best er tatt ut på det irske landslaget. Også en ekstra motivasjon, hvilket bare kan slå posetivt ut i Newcastle.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 07. Nov. 2011, 22:48 »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil