20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leon Best  (Lest 52874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leon Best
« Svar #165 på: 07. April 2011, 16:17 »
Helt klart, kristoffer. Synes det virker som om Best har jobbet langt mer med konsentrasjonen sin, samt innsatsen. Jober mer, jobber hardere osv. Positivt det, da.
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 07. April 2011, 16:51 »
Er enig i at Løvenkrands kan komme seg vekk. Er rett og slett bare altfor dårlig på dette nivået, og som vi har sett så bidrar han ingenting i altfor mange kamper. Best og Shola er greie spillere og bør være med neste sesong(også viktig å beholde en viss stamme i troppen, og vi vet de kan gjøre en ålreit jobb i PL). Ranger bør lånes ut i minst 6 måneder neste sesong. Best og Shola + to nye spisser må vi kunne håpe på. Sammen med kontraktene til Jose, Joey etc. så er nye spisser det aller viktigste fokuset til sommeren. Det bør ihvertfall være det etter min mening.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 09. April 2011, 11:39 »
Seriøst, dersom vi skal ha planer om å forbedre oss i ligaen kan vi ikke ha råd til å ha en spiller som Løvenkrands nær førstelaget. Han er rett og slett ikke god nok. Punktum.
For min del syns jeg vel heller ikke at Ameobi vil være et klart førstevalg av våre spisser dersom alle var skadefri. Jeg føler det lukter langt mer mål av Best på banen enn av Ameobi, så jeg ranker faktisk Best som klubbens beste spiss per dags dato.

Seriøst? Best har hatt en god periode nå før han ble skadet, men er ikke det kjennetegnet hans å ha en god (men kort) periode, for så å gå tilbake til sin sedvanlige leage one standard? Noen som husker han forrige sesong? Mye løping, og lite annet. 44 mål på 178 kamper, og det er i alle cuper og i de forskjellige ligaene han har spilt i for klubber og landslag.

Ameobi er vår beste spiss til dags dato. Det er vondt å innrømme, men sånn er det bare.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 09. April 2011, 12:57 »
Best er vel likefullt den mest effektive spissen i PL etter nyttår frem til han ble skadet om jeg ikke husker feil? Mener det var Kristoffer som sa det.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 09. April 2011, 13:12 »
Det kan stemme. Han har spilt veldig bra, men å plutselig bli antatt som den beste spissen etter 12 kamper synes jeg er ganske sprekt, spesielt med tanke på hvordan formkurven hans har vært stort sett gjennom hele hans karriere.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 09. April 2011, 23:16 »
Det kan stemme. Han har spilt veldig bra, men å plutselig bli antatt som den beste spissen etter 12 kamper synes jeg er ganske sprekt, spesielt med tanke på hvordan formkurven hans har vært stort sett gjennom hele hans karriere.

Jeg vet veldig lite om formkurvene hans tidligere i karrieren, og jeg tviler nesten på at du har fulgt han spesielt tett i tiden da han spilte for Coventry, Southampton, Yeovil, Bournemouth etc. Enig med deg i at det er litt tidlig å dømme han opp mot f.eks Shola, men de dårlige kampene hans forrige sesong setter jeg gladelig på kontoen for "innkjøringsvansker". Mannen er faktisk en habil målscorer, og det hadde jeg ikke trodd for 12mnd siden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 10. April 2011, 04:31 »
Du har helt rett i at jeg ikke har fulgt han spesielt tett, selv ikke når han spilte i Coventry, men ett par kjappe søk på internett så får du fort den informasjonen du trenger.

Du er ganske snill med den kontoen din, siden han har brukt mesteparten av tiden sin i Championship, og spilte for det beste laget i ligaen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 10. April 2011, 08:24 »
Best var et av de mest lovende talentene for sin generasjon i UK, hvis jeg ikke tar helt feil. Han har alt det som skal til rent fotballmessig, dvs brukbar fart, avslutter god begge føtter, kjempegod på hodet og brukbar teknikk. Det er flere forutsetninger enn mange andre. Men som Pards har påpekt, det er det mentale som er hans problem. PL er som alle vet verdens raskteste liga, hvilket innebærer at man må være på nett hele tiden. Best har et tydelig negativt kroppsspråk på banen når alt ikke går veien. Han har hatt en tendens til å stå unødvendig mye i offside også.  Begge delene er symptomer på samme problem: mangel på konsentrasjon. Blir han den mentale biten på banen har han alle forutsetninger for å bli en god spiss.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #173 på: 10. April 2011, 21:47 »
Coventry beste laget i ccc? den må du lengre ut på landet med...
Venter i spenning...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 10. April 2011, 23:41 »
Best var et av de mest lovende talentene for sin generasjon i UK, hvis jeg ikke tar helt feil. Han har alt det som skal til rent fotballmessig, dvs brukbar fart, avslutter god begge føtter, kjempegod på hodet og brukbar teknikk. Det er flere forutsetninger enn mange andre. Men som Pards har påpekt, det er det mentale som er hans problem. PL er som alle vet verdens raskteste liga, hvilket innebærer at man må være på nett hele tiden. Best har et tydelig negativt kroppsspråk på banen når alt ikke går veien. Han har hatt en tendens til å stå unødvendig mye i offside også.  Begge delene er symptomer på samme problem: mangel på konsentrasjon. Blir han den mentale biten på banen har han alle forutsetninger for å bli en god spiss.

Du mener: Blir han den mentale biten på banen har han alle forutsetninger for å bli best.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 11. April 2011, 04:56 »
Coventry beste laget i ccc? den må du lengre ut på landet med...

Grov skriveleif. Mente at han kom til det beste laget i ligaen, ergo burde det være lettere for han å prestere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 11. April 2011, 19:21 »
Det er lett å si det, men det er fremdeles forskjell på Coventry, hvor du er trygg, kjenner lagkameratene dine og de kjenner deg. Jeg vil anta at Coventry spilte mye på Bests premisser. Så kommer han til det beste laget i ligaen. De har et etablert spisspar som scorer i bøtter og spann og vel så det. Han kjenner ikke sine nye lagkamerater, de kjenner ikke han. Da blir det straks veldig vanskelig å prestere på det samme nivået som i Coventry, når han får sine første innhopp.

Jeg er ikke bekymret over at han måtte bruke vårsesongen i fjor og deler av sommeren og høsten for å bli tilstrekkelig trygg på seg selv og sine lagkamerater til at han kunne prestere på sitt beste nivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 04. Juni 2011, 17:15 »
Å selge Best nå er galskap! Han tjener ikke så mye og har bevist at han holder brukbart PL nivå.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 17. Juni 2011, 01:37 »
Ser ut som om Best er neste mann ut av Newcastle!

@MsiDouglas
Mark Douglas
Right, Journal tomorrow. 2 deals are as good as done at #NUFC... But looks like another surprising exit is on the cards...

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3642823/Leon-Best-told-he-can-leave-Newcastle.html#ixzz1PU6Ox4Qo

Ingen bevis på at The Sun og Douglas snakker om den samme, så det kan hende alt bare er oppspinn.
« Siste redigering: 17. Juni 2011, 01:46 av Kesse »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 17. Juni 2011, 12:48 »
Nei, no må ein gi seg! Satsar på at det ikkje stemmer, eg gjorde no det same med Nolan og men...