20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 172430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #60 på: 10. Jan. 2010, 21:00 »
Har ingen anelse om hvor gammel han er, men han skal ha åra på sin side for at eg ville vurdert han. Ville muligens vert god nok som backup, man aldri i livet om han er god nok til å gi Enrique nevneværdig konkuranse.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #61 på: 10. Jan. 2010, 21:06 »
Knut Olav Rindarøy (født 17. juli 1985)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 10. Jan. 2010, 21:41 »
Rindarøy er en god spiller i Tippeligaen, men det får da være måte på. Aldri i verden om han er i stand til å konkurrere med en ganske så ok venstreback i Premier League, og Wankerships kanskje beste venstreback.

Rindarøy er talentfull, men jeg er svært skeptisk til å hoppe direkte fra Tippeligaen til engelsk fotball. Spesielt når han uansett bare er god nok for benken. Dessuten blir han 25 år til sommeren. En 25-åring bør helst ikke sitte på benken til daglig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #63 på: 11. Jan. 2010, 01:46 »
Overgangen fra Tippeligaen til engelsk fotball er ikke stor som folk skal ha det til. For to dage rsiden fikk enda en Molde-spiller debuten sin for en av verdens desidert beste klubber. Mange liknende overganger de siste årene viser at spillere som presterer godt i TL kan hevde seg i PL.

Peter

• Gjest
« Svar #64 på: 11. Jan. 2010, 14:23 »
Du har aldri hørt om konkurranse om plassene?

Jo, men om dette skulle skje, hadde det vært utrolig bittert hvis Molde hentet Simonsen og han blir sittende på benken. Da kunne han heller vært i Lyn.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 11. Jan. 2010, 15:16 »
Du har aldri hørt om konkurranse om plassene?

Jo, men om dette skulle skje, hadde det vært utrolig bittert hvis Molde hentet Simonsen og han blir sittende på benken. Da kunne han heller vært i Lyn.

Det er endel av fotballen det der, aksepterer man ikke det så burde man legge opp og søke jobb i kommunen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #66 på: 11. Jan. 2010, 21:11 »
Rindarøy går nok til utlandet, selv om jeg gjerne skulle sett ham i Molde, og gjerne trent på innlegg og hodespill. Hadde han greid å legge inn 5 av 10 ganger istedenfor 1 av 10, så hadde han nok greid seg bra i PL. Ser for meg at Blackburn kunne vært en OK klubb for ham, da han er en typisk "spisskompetanse-fyr" som Big Sam kan få noe ut av.

Jeg er positiv til hvordan Molde driver om dagen, jeg synes det er to gode kjøp, og det er fornuftig å selge Rindarøy og Mame. Rindarøy går gratis hvis vi ikke selger nå, og Mame var jo aldri i livet verdt det vi fikk for ham, så den saken var grei. Det er viktig for å tiltrekke seg gode spillere at klubben kan vise til at man leverer proffer til utlandet. Aner ikke hvorfor Mota fikk gå på utlån til sør-korea, men griner ikke av den grunn. Ertsås kan bli minst like god, og vi har vel en storsignering på gang i følge ryktene i Molde.

Uansett: Jeg tør ikke håpe på 2 andre plasser i år. Jeg er kjempefornøyd med 1 medalje, men greit med 2 ;-)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 12. Jan. 2010, 10:00 »
Jeg så samtlige kamper av Rindarøy i fjor. Og han var veldig god. Som back er han nesten komplett, det eneste han mangler og som Bjørni allerede har nevnt er at han ikke har fått til så gode innlegg. Ellers er han omtrent komplett, uhyre rask, brukbar teknisk, bra skuddfot (bruker den for sjelden), meget bra trenet (springer opp og ned linja hele kampen), og god defensivt også. Han elimerte alle spillere på sin kant forrige sesong. Og han slo nesten ikke feipasninger.  Han hadde fått til innleggene, ville han vært en drøm av en venstreback å få tak i.

Herlig med MFK for tiden forresten. I stedet for å drite på draget som Lillestrøm og FFK når de skulle satse, kjøper klubben de beste talentene. Og ikke minst kjøper de spiller som passer sammen og gir dem ikke hva som helst i lønn. Hadde castle blitt drevet på samme måte, ville jeg ha vært fornøyd
« Siste redigering: 12. Jan. 2010, 10:02 av InspectorC »

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #68 på: 12. Jan. 2010, 11:16 »

hadde ikke klikka i vinkler om nufc kjøpte han.. men burde vel ha hatt ett par år i FCK først, for å kjenne litt på europa nivået :) hehe.. eller så kunne nufc bare ha kjøpt han å utvikla han sjøl :)
en av få norske spillere som har noe å gjøra i NUFC.
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 12. Jan. 2010, 12:36 »

hadde ikke klikka i vinkler om nufc kjøpte han.. men burde vel ha hatt ett par år i FCK først, for å kjenne litt på europa nivået :) hehe.. eller så kunne nufc bare ha kjøpt han å utvikla han sjøl :)
en av få norske spillere som har noe å gjøra i NUFC.

Det er to ting som er negativt med et sånn "pit-stop" i en litt større klubb.
For det første så vil jo naturligvis prisen øke drastisk og ikke minst så vil jo interessen fra andre og kanskje bedre klubber enn NUFC komme.
Jeg har sett altfor lite til Rindarøy til å uttale meg, men vi skulle helst hatt en spiller som kunne gitt Enrique kamp om plassen.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #70 på: 12. Jan. 2010, 13:24 »
forsåvidt ett god poeng det der offe87. om vi da ikke kjøper rindarøy og låner han ut til fck i de årene solbakken er sjef(2012) :D da er den saken så god som biff :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 12. Jan. 2010, 16:07 »
http://www.dagbladet.no/2010/01/12/sport/nils_johan_semb/fotball/tippeligaen/rosenborg/9884772/

NFF favoriserer fortsatt RBK. Lurer på i hvor mange land offisielle fotballforbund-medlemmer kan si at de holder med et bestemt lag, jeg. Både Semb og Kåfjord har ihvertfall sagt soleklart fra at de ønsker RBK som seriemester, og gjør sitt for å legge opp til nettopp det. Vi har et korrupt, elendig fotballforbund i dette landet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 12. Jan. 2010, 17:10 »
Manchester United kommer til Fornebu Arena og Stabæk!
Treningskampen spilles 30 eller 31 Januar.. Treningforholdene der er så dårlige, at de visstnok skulle komme hit. Sannsynligvis er det nok mange reservespillere, men gøy er det uansett. En kamp jeg må få med meg! :)

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/article280252.ece

Peter

• Gjest
« Svar #73 på: 12. Jan. 2010, 20:03 »
Morsomt! La oss håpe at Eikrem får sin debut, selv om det er en uoffisiell kamp. Det blir nok utsolgt, så skal nok følge kampen fra skjermen istedet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #74 på: 12. Jan. 2010, 20:52 »
Det er ganske synd at både Semb og Kåfjord skal ønske RBK all lykke i Tippeligaen da de egentlig skal holde seg objektive. "Pinlig" er vel et greit ord for å beskrive det hele, og at RBK blir favorisert av autoritetene er vel ikke akkurat noe nytt