20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2010  (Lest 172388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2010
« Svar #90 på: 14. Jan. 2010, 19:57 »
Kåfjords uttalelser om RBK i fjor var flaue, det er jeg helt enig i. Disse til Semb derimot, syns jeg er innenfor det en bør tåle. Som norsk toppfotballsjef hjelper det på jobben hans at norske lag gjør det bra i Europa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 14. Jan. 2010, 20:10 »
Pokker møsta bussen til Vestlandslandshallen og går glipp av FKHs første seier mot Brann i år :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #92 på: 15. Jan. 2010, 08:49 »
Nominerer det forrige innlegget til tiårets dårligste - allerede. Jeg ble plutselig enig med de som hevder at du skriver på en jævlig irriterende måte. Om du, Collina, retter alle skrivefeilene og leverer inn på nytt, skal jeg svare deg og kanskje til og med rette på noen av faktafeilene.

Takk for det!  ;D
godt å Vinne en pris allerede.

peter tar det ikke seriøst fra dem, så det går bra. Får svar fra dem som virkelig har noe fornuftig å si. Når dem ikke har noe motsvar, så finner dem jo bare på noe annet å kritisere. Er det rart det er krig i verden?  :P

"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 15. Jan. 2010, 11:53 »
Hehe, ja folk faller jo som fluer for dine argumenter...

Peter

• Gjest
« Svar #94 på: 15. Jan. 2010, 14:17 »
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=593346

Lars Hirschfeldt er VIFs nye førstekeeper. Der må jeg si de har fått en bra keeper, litt slapphendt i hendene, men holder jo bra TL nivå. Nesten like god som Perkins.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 15. Jan. 2010, 14:45 »
Som RBK-supporter kan jeg trygt si at Hirschfeld er en meget god keeper, og at Vålerenga neppe kommer svekket ut av dette keeperbyttet. Har ikke sett så mye av Perkins, men Hirschfeld er (var i allefall) en av de bedre keeperne i Tippeligaen.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 15. Jan. 2010, 17:31 »
Takk for det!  ;D

Du vant ikke. Nominert. Det er til tider stor konkurranse om den prisen her.

Peter

• Gjest
« Svar #97 på: 15. Jan. 2010, 17:56 »
Takk for det!  ;D

Riktig, som dette her:
Sitat
Nominerer det forrige innlegget til tiårets dårligste - allerede. Jeg ble plutselig enig med de som hevder at du skriver på en jævlig irriterende måte. Om du, Collina, retter alle skrivefeilene og leverer inn på nytt, skal jeg svare deg og kanskje til og med rette på noen av faktafeilene.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #98 på: 15. Jan. 2010, 18:22 »
 ::) Okeeeeeeeeeeeeeey.

Skjønner ikke helt hvorfor han dommerfyren ikke bare tar all kritikken til etteretning i stedet for å spamme ned tråd etter tråd med uforståelig tegnsetting og "nesten-norsk". Selv gidder jeg ikke, som andrè sa, å lese innlegg med 1000 kommaer og 3 punktumer.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 15. Jan. 2010, 18:33 »
Takk for det!  ;D

Riktig, som dette her:
Sitat

Hehe, shit! For et comeback! Nå må jeg ligge lavt en stund.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 15. Jan. 2010, 18:49 »
Synes det er bedre å si fra om hva problemet er enn å bare ignorere fyren. Han har jo vist at han kan skrive hvis han vil. Det drittet han fyller innleggene sine med til tider er jo enten bare for å provosere eller fordi han sparer et par sekunder på ikke å skrive ordentlig. Og det var ikke akkurat meg som la opp til "dårlig stemning" denne gangen... 

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 15. Jan. 2010, 18:57 »
Da får du nesten vise meg alt jeg har sagt som har gått på hans person og ikke det han skriver. Jeg husker ikke noe sånt. Nå gidder jeg ikke mer forresten.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 15. Jan. 2010, 22:06 »
For min del kan man skrive akkurat som man vil, men man må også regne med å bli tatt akkurat så seriøst som man skriver.

Tilbake til emne: Vi vinner TL i år ;)

Peter

• Gjest
« Svar #103 på: 15. Jan. 2010, 22:47 »
Hvem andre enn RBK HAR muligheten til og vinne TL? Kanskje Stabæk og Molde, men de har ikke RBK ressurser akuratt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 15. Jan. 2010, 22:56 »
Kommer litt an på trenersituasjonen vår også, om vi ikke klarer å hente en ny trener men blir stuck med en dårlig assistentløsning, noe jeg ikke tror skjer, kan det gå oss ille. Jeg tror likevel at vi skal klare det ganske greit. Så får dere heller trekke fram dette innlegget når Viking eller Hønefoss står med champagneflaksene på festen etter seriegullet.