20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: St.James.Park omdøpt
« Svar #915 på: 18. Nov. 2011, 14:31 »
Jovisst jobba han som en helt selv om han ikke var i nærheten like mobil som Cabaye for eksempel.

Var dette jeg mente. Jeg synes det ikke var så mye å si på utholdenheten til Nolan. Selv om han verken var rask, eller plagsomt pasningssterk, var han en viktig brikke på midtbanen vår i 2 år..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 18. Nov. 2011, 14:35 »
Enig. Han holdt da ut alle kamper - og var en viktig fighter. Det gjemmer ikke faktumet at han ikke er spesielt kjapp og ingen god pasningslegger - men innsatsen hans tvilte jeg aldri på. For min del vil jeg se på Nolan med stor glede - han var livsviktig over to usannsynlig viktige sesonger i vår moderne historie - og det kommer ikke jeg til å glemme. En herlig type var han også - og jeg antar han vil bli mottatt på en fin måte neste sesong når West Ham kommer på besøk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 18. Nov. 2011, 15:00 »
Enig. Dette "blå-i-trynet-etter-en-halvtime-stempelet" han har fått her er etter min mening noe av det største tøvet i forumets historie. Det er i så fall rart at såpass mange managere så godt som aldri bytta han ut før 90 spilte minutter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #918 på: 18. Nov. 2011, 15:05 »
Enig. Dette "blå-i-trynet-etter-en-halvtime-stempelet" han har fått her er etter min mening noe av det største tøvet i forumets historie. Det er i så fall rart at såpass mange managere så godt som aldri bytta han ut før 90 spilte minutter.

Heilt einig. Det er ein latterleg påstand.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #919 på: 18. Nov. 2011, 15:20 »
Vel blå i trynet og hoftefeste det hadde han, selv om det aldri sto på innsatsen. Han er vel et stjerneeksempel på en spiller som springer til han stuper. "Det største tøv" og "latterlig påstand" kan jo nesten få det til å høres ut som om han er Leonhardsen noe jeg ser få indikatorer på at han er, men jeg ser helt klart at han er en arbeider. Det er ikke Laurent Robert nivå på det området for å si det sånn. Han så likevel helt klart sliten ut i holdning og kroppsspråk relativt ofte, om det har med kondis eller med ekstrem innsats vet jeg ærlig talt ikke. Mistenker at det har litt med begge delene.

Jeg har forsøkt å lete litt, men finner det ikke. Er det noen som har noe stats på km/kamp e.l. på Nolan? Gjerne i forhold til et snitt eller noe sånt. Kunne jo vært interessant!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 18. Nov. 2011, 15:23 »
Det kunne vært uhyre interessant ja!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 18. Nov. 2011, 15:28 »
Ja, jeg lette faktisk etter dette for ei stund siden - men jeg klarte ikke finne dengang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #922 på: 18. Nov. 2011, 15:48 »
Dette med at han stjal scoringer er jo vrøvl fra ende til annen og er vel mer noe folk kødder med enn tar seriøst. Det var måla samt personen Nolan jeg først og fremst var redd for at ikke skulle bli erstatta - men sålangt har ihvertfall to spisser sørga for mål.

Mitt innlegg var egentlig et dårlig skjult spark til Inspector, som mente at Amøba ville score mer hvis Nolan ikke stjal mål fra ham... Greier ikke helt å la den påstanden glemmes, for etter min mening er dette verdensrekord i tøv...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #923 på: 18. Nov. 2011, 15:49 »
Skjønte det, burde vel holdt meg for god for den :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 18. Nov. 2011, 19:58 »
Før sesongstarten var det flere som antok at vi alt vi kjøpte var dårlig, mens LFC kjøpte bare gode spillere. Er den overfokuseringen jeg prøvde å eliminere. Som sagt, at man bruker mye penger er ikke det samme som at stallen faktisk blir forsterket

Ser fortsatt ikke at så mange har sagt at LFC har kjøpt veldig bra i sommer. Alle var vel heller ganske samstemte i at de overbetalte stort for spillerne de kjøpte.

Nå har jeg limt sammen to innlegg vilkårlig her, men det er for å komme til et poeng. Thomas har argumentert strålende som "kjerringa mot strømmen" her inne om at man KAN finne kvalitet uten å måtte ut med kjempesummer for det, og akkurat det har han til nå fått helt rett i, og skal følgelig ha honnør for.

Det må stå for Thomas' verste motstandere sin regning at Liverpool ikke har fått valuta for alle pengene sine. Vi viste, vistnok, ikke nok ambisjoner ved å kjøpe billig, mens Liverpool viste voldsomme ambisjoner pga summene de betalte for spillere, iflg enkelte. Samtidig mener flere av de samme at Liverpool har kjøpt dårlig. For meg høres det ut som det som heter å møte seg selv i døra.

Denne er først og fremst ikke rettet mot deg Kristoffer, fordi om du er quotet over. Det var mer for å få frem poenget mitt. For her har Thomas foreløpig hatt helt rett, og skal følgelig ha honnør for det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 18. Nov. 2011, 20:14 »
Vi viste, vistnok, ikke nok ambisjoner ved å kjøpe billig, mens Liverpool viste voldsomme ambisjoner pga summene de betalte for spillere, iflg enkelte. Samtidig mener flere av de samme at Liverpool har kjøpt dårlig. For meg høres det ut som det som heter å møte seg selv i døra.
Folk mente at Liverpool viste ambisjoner ved å bruke penger på å forsterke stallen. Ingen som mente at Liverpool viste ambisjoner fordi de brukte £20mill på å hente en £8-10mill spiller som Jordan Henderson.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 18. Nov. 2011, 20:22 »
Jo, det ble argumentert med størrelsen på summer brukt på spillere ja. "Mulig det var overpris for Henderson, og at han aldri i verden er\blir verdt det, men de viser ialfall ambisjoner". Det der er ikke helt ordrett sitert, men ser man på antall innlegg du har, og at du ikke har klart å få med deg det, vel da skriver du mye i forhold til hvor mye (eller faktisk lite) du leser her. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 18. Nov. 2011, 20:23 »
Ganske grei forskjell der. At mannen som får bruke penga heter Kenny Dalglish er jo en annen sak :P
Jeg ser hvor du vil - det er mulig å skaffe gode spillere til billig pris. Men skal vi på et nivå hvor vi faktisk, i mine øyne, kan starte snakke om CL-plass realistisk må vi også bruke noe i nærheten av det de andre laga bruker.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 18. Nov. 2011, 20:25 »
Jo, det ble argumentert med størrelsen på summer brukt på spillere ja. "Mulig det var overpris for Henderson, og at han aldri i verden er\blir verdt det, men de viser ialfall ambisjoner". Det der er ikke helt ordrett sitert, men ser man på antall innlegg du har, og at du ikke har klart å få med deg det, vel da skriver du mye i forhold til hvor mye (eller faktisk lite) du leser her. 
Tja, mulig det, men da burde det jo være enkelt for deg å finne frem noen av disse innleggene?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 18. Nov. 2011, 20:29 »
Hvorfor skal JEG bruke tid på at DU må lese noe minst to ganger?  ;)