20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169148 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: St.James.Park omdøpt
« Svar #885 på: 16. Nov. 2011, 22:39 »
Det er bare et PR-ploy for å skape blest om merket "enn så lenge".  Det er absolutt ingenting som tilsier at det i seg selv er et bevis for at SD Arena - navnet er "here to stay". Når de først skal selge stadionnavnet kan de likegodt ha et temporært navn - gratis markedsføring.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 16. Nov. 2011, 22:41 »
Hvilket egentlig underbygger min skepsis til å fra starten av kalle det SDA. Det står jeg jo fast på at er helt talentløst å tro at vi skal ta for god fisk at gjøres for å vise potensielle sponsorer hvordan det kan være.

Dette var min første reaksjon også! Det gir absolutt ingen mening å gjøre dette...  ???

Ja, riktig. Så sett bort fra mitt ståsted i utgangspunktet angående om jeg er for eller ei - hele greia med hvordan de har gått frem virker merkverdig, og jeg har mine betenkeligheter rundt den egentlige motivasjonen til navnet SDA. Det poengteres jo i den artikkelen der - selv om vi tydeligvis må være veldig skeptisk til den :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #887 på: 16. Nov. 2011, 22:41 »
Når ble du rævslikkeren til Ashley og Llambias a, Flattis? :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #888 på: 16. Nov. 2011, 22:42 »
Det er bare et PR-ploy for å skape blest om merket "enn så lenge".  Det er absolutt ingenting som tilsier at det i seg selv er et bevis for at SD Arena - navnet er "here to stay". Når de først skal selge stadionnavnet kan de likegodt ha et temporært navn - gratis markedsføring.

Fair enough. Den overhengende faren er vel at det ikke er så sikkert at navnet blir kun midlertidig, og da er det minst like usikkert om SD faktisk kommer til å betale den summen tjenesten etter sigende skal være verdt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 16. Nov. 2011, 22:44 »
Det vi ihvertfall da bør kunne være sikre på - er at dersom ingen andre betaler 8-10 mill pund i året - så betaler ihvertfall SD det for å beholde sitt fagre navn på stadionet vårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #890 på: 16. Nov. 2011, 22:46 »
Det er vel nettopp det jeg er langtifra sikker på. :P

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #891 på: 16. Nov. 2011, 22:46 »
Det vi ihvertfall da bør kunne være sikre på - er at dersom ingen andre betaler 8-10 mill pund i året - så betaler ihvertfall SD det for å beholde sitt fagre navn på stadionet vårt.

:lol:

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #892 på: 16. Nov. 2011, 23:01 »

Jeg har sett lyset  ;D
If it has tits or wheels, count on problems!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 16. Nov. 2011, 23:03 »

Jeg har sett lyset  ;D
:besty:

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #894 på: 16. Nov. 2011, 23:18 »
Det poengteres jo i den artikkelen der - selv om vi tydeligvis må være veldig skeptisk til den :P

Det sier jeg jo ikke, jeg sier vel sågar at den presenterer moment som er svært valide og som både vi og andre har stilt både i media og på forum siden kunngjørelsen. Jeg ville bare påpeke at man generelt sett må lese litt mellom linjene om hva de ulike parter sier, ikke bare propagandaen til Ashley, men de som sitter i opposisjon også om vi kan kalle det for det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 16. Nov. 2011, 23:29 »
Jeg fatter hva du mener - helt klart. Mener jo dog ikke dette kan sees på som "opposisjon" heller da - men selvfølgelig skal en prøve belyse alle saker fra ulike vinkler før man gjør seg opp en mening.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #896 på: 16. Nov. 2011, 23:33 »
Hehe, ja nei dette er vel et konsultasjonsfirma som mener at de vet bedre, noe jeg også tror de gjør. Men det blir helt klart hentet frem og presentert av de som er imot Ashley, som på akkurat dette området vel er de fleste.  :D Ser iallefall ikke for meg at den rapporten der vil ligge på nufc.co.uk med det første...  :lol:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #897 på: 17. Nov. 2011, 14:16 »
Litt info ang Northern Rock som "trekker seg" som drakt-sponsor. Det kan vel kanskje være av denne grunn:

http://www.chroniclelive.co.uk/north-east-news/evening-chronicle-news/2011/11/17/northern-rock-sold-to-virgin-money-for-747m-72703-29793326/
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 17. Nov. 2011, 14:21 »
Trodde Branson redda Northern Rock allerede i starten av finanskrisa - men da skjedde isåfall ikke så. Ganske naturlig om det da er grunnen til at de ikke benytta seg av muligheten til videre sponsing uansett. Litt synd mtp at det en lokal merkevare - samtidig har vi en alt for dårlig sponsoravtale ift konkurrenter.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #899 på: 17. Nov. 2011, 17:47 »
Får vi på plass en sponsoravtale før jul, kan dette få inn den siste brikken i puslespillet til Pardew. Tror nok de fleste her inne finner seg i et navnebytte om det innebærer at Cissè rusler inn stadion-dørene på Sportsdirect Arena  :boxer:

Drit i stadion-navnet, det er bare betong og plastseter. det er folka som fyller den som har noe å si! Hvis dette bidrar til at vi kan kappe innpå forspranget til Tottenham og Liverpool, våre argeste konkurrenter, sier jeg ja takk.

Tenk hva Graham Carr kan utrette med 10 millioner  :drool: :drool: :o :o

Han finner to drogbaer til den prisen :boxer: :boxer:  ::p ::p

Telepati Flatline? Skrev nesten det samme tidligere :D Holdningene til navneskifte er helt avhengig av størrelsen på sponsoravtalen og hvilke spillere som kjøpes nå til jul. Som du sier, om Cisse, Pieters og et superlovende midtstoppertalent kommer ramlende inn dørene, så tror jeg navneskiftet er fort glemt.