20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: St.James.Park omdøpt
« Svar #855 på: 16. Nov. 2011, 21:52 »
Eller vil du heller ha Henderson, Adam og Lucas og Carroll for Ba, Tiote, Cabaye og Jonas?
Og slutt med de der superstråmennene dine som ikke henger på greip. Da sier jeg tilbake, vil du heller ha Løven, Raylor, Shola og Smith enn Suarez, Gerrard, Modric og Bale? Regner med at når jeg nå stikker hånden inn i det vepsebolet så kommer det en langt utgreiing om hvorfor du heller vil ha de Newcastlespillerne men jeg skal spare deg for det bryet og si at jeg ikke kommer til å lese akkurat det...

Hvorfor drar du dette inn i argumentasjonen? ? Har jeg noen gang sagt at at Thams midtbane  er svak? Snarere tvert i mot. Som sagt, Thams eneste svake ledd er ANGREP, ikke midtbane. LFCs midtbane er en annen sak. Svar i stedet på spørsmålet, vil du ha hatt Lucas og Adams for f.eks Cabaye og Tiote?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #856 på: 16. Nov. 2011, 21:52 »
Liverpool kommer ikke til CL i år. Enkelt og greit. Bokmerk gjerne.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #857 på: 16. Nov. 2011, 21:53 »
Slutt å anta at alle andre lags kjøp er gull, mens våre suger lut.
Til det vil jeg bare si at dette går begge veier. Alle andre lags kjøp er ikke nødvendigvis lut mens våre glimrer gull. 11 serierunder er drøyt tidlig å felle slike absolutte dommer. Cristiano Ronaldo som vi har vært inne på her i dag hadde jo en heller underveldende start i Manchester United-trøya i forhold til det beistet han etterhvert ble.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 16. Nov. 2011, 21:53 »
Men de ender høyere enn Newcastle. Bokmerk gjerne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 16. Nov. 2011, 21:54 »
Er Kuyt så mye bedre enn HBA og Mav?
Sålangt har han vært mange verdenshav bedre enn HBA og Marveaux ja.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #860 på: 16. Nov. 2011, 21:55 »
Men de ender høyere enn Newcastle. Bokmerk gjerne.

Vi kan ikke si noe helt sikkert før senere i sesongen. Bokmerk gjerne.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #861 på: 16. Nov. 2011, 21:55 »
Hvorfor drar du dette inn i argumentasjonen? ? Har jeg noen gang sagt at at Thams midtbane  er svak? Snarere tvert i mot. Som sagt, Thams eneste svake ledd er ANGREP, ikke midtbane. LFCs midtbane er en annen sak. Svar i stedet på spørsmålet, vil du ha hatt Lucas og Adams for f.eks Cabaye og Tiote?

Der illustrerer du poenget mitt perfekt! Hvor har vi noen gang sagt at vi ikke vil ha "f.eks. Cabaye og Tiote"?  Har vi noengang sagt at Cabaye og Tiote er svak? Svar i stedet på det spørsmålet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 16. Nov. 2011, 21:57 »

Tony Adams?

Nei, men jeg ville heller hatt Yaya Toure og Luka Modric. Neste?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #863 på: 16. Nov. 2011, 21:59 »
Kuyt er jo Mr. Reliable i LFC. Ikke den som stikker seg mest ut - men han leverer kamper på et stabilt høyt nivå og er således en meget populær type i LFC.
Og selvfølgelig - sett ut fra hva en bruker og hva en får igjen - så stiller vi sterkt. Men det utelukker ikke det faktum at LFC fortsatt har flere virkelig gode spillere og ikke minst en sterkere stall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #864 på: 16. Nov. 2011, 21:59 »

Min er bombesikker. Daniel sin er desverre også meget sannsynlig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 16. Nov. 2011, 22:00 »
Den er jo åpenbart langt bedre enn hos oss - det ser da vel du også? Samt at de andre laga har midler til å hente inn spillere i januar om nødvendig - og vil antakeligvis også satse hardere enn hva vi er i stand til - uavhengig av disse 100 millionene du er sikre på at vi får inn.

Som sagt, Tham er gode i alle ledd, bortsett fra på topp. Redknapp har sverget til Crouch,  utrolig nok, i årevis. Er aldri godt å si hva han finner på om Adebayor blir skadet.  LFC synes jeg generelt er overvurdert. God defensiv struktur, men sliter offensivt. Eller vil du heller ha Henderson, Adam og Lucas og Carroll for Ba, Tiote, Cabaye og Jonas? Jeg støtter Redknapp som sa at vi er bare et par skadet fra å bli betydelig svekket, men at vi samtidig    også var bare et par kjøp unna fra å ha et virkelig godt lag. Der tror jeg stadionsponsingen kan være til nytte. Og Van Persie er rett og slett uerstattelig. Arsenal klarer ikke å erstatte ham om han blir skadet, igjen.

Som jeg har påpekt flere ganger før. Bare fordi et lag bruker bråtevis med penger, vil ikke det FAKTISK bety at laget blir forsterket,  hvilket LFC er et godt eksempel på.

Kva er poenget ditt? Det verte som å sei; kva om me vinne resten av kampane våre? Sidan me ikkje treng å bruka bråtevis med pengar for å forsterka laget kvifor skal me endra namnet på stadion? Me ligg på 3.plass per dags dato og før endringa av namnet so var/er det "lova" forsterkningar. So viss denne avtalen ikkje er på plass so trur du ikkje det kjem nokre nye spelara i Januar? Eg meinar at det i år er uaktuelt å snakka om CL-plass. Sjølv om me har hatt ein glimrande start, so kan ein ikkje komma og sei at ei stadionendring er forskjell på CL-plass i år og 10.plass i all evig tid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #866 på: 16. Nov. 2011, 22:04 »
Tottenham er forøvrig bedre enn oss på topp, det glemte jeg av. De har Adebayor, Defoe og Pavlo. Vil påstå det er relativt greit - Defoe har også sett ut mer som seg selv denne sesongen igjen. Van der Vaart kan jo også kanskje nevnes som en grei tilbaketrukket spisstype om du legger litt godvilje til.
LFC er ikke et fyrverkeri fremover - men det går vel så mye på Dalglish sin kjedelige spillerfilosofi som noe annet. Det har fortsatt mye å spille på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #867 på: 16. Nov. 2011, 22:05 »

Min er bombesikker. Daniel sin er desverre også meget sannsynlig.

Ja. Er ganske enig i den, og håper for all del at din faktisk er bombesikker.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #868 på: 16. Nov. 2011, 22:07 »
Du er kjapp i slaktingen av LFC som ligger tett oppi ryggen på oss. Sesongen er lang - og jeg tør iallefall ikke være så cocky ovenfor mine scouser-kompiser - akkurat som jeg unlot å være det for et år siden. Et lag som har spillere som Henderson, Bellamy, Carroll/Kuyt og Coates i bakhånd er selvfølgelig et godt lag.

Ja etter å ha brukt et norsk BNP på spillere så skal det jo bare mangle. Alle snakket om at LFC skulle være med helt i toppen i år, noe jeg ikke forstod med tanke på spillerene de kjøpte inn. Er Kuyt så mye bedre enn HBA og Mav? Og Coates har vært RÆV de gangene han har spilt. Slutt å anta at alle andre lags kjøp er gull, mens våre suger lut.

I det store og det hele så er vel den eneste konklusjonen jeg klarer å trekke ut her, at det er du som hevder våre kjøp er gull og alt annet er dritt. Hvis man skal konkludere med noe som helst ut fra denne diskusjonen. Måten du feier alle våre egne utfordringer, mangler, svakheter etc. under teppet - samtidig som du belyser samtlige svakheter hos lag som er bedre enn oss, blir ganske sprøtt slik jeg ser det.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 16. Nov. 2011, 22:09 »
Og det aller, aller mest pussige av alt er hvordan en som er så surrealistisk positiv kan være så negativ til en av våre aller beste spillere. Her snakker vi om en skikkelig kjepphest.