20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: St.James.Park omdøpt
« Svar #840 på: 16. Nov. 2011, 20:55 »
Men hva er poenget med å selge stadionnavnet da?

For å forsterke laget i tillegg til de 10 mill som er satt av til en spiss. Vi er faktisk bare en back og en midtstopper unna fra å ha et lag som er i stand til å kjempe om Europa, minimum. Vi kan faktisk ta CL hvis vi er heldige med skader og våre nærmeste rivaler er mindre heldige. Akkurat nå vil f.eks LFC være torpedert uten Suarez, og Tham har jo lite å stille opp med hvis Adebayor blir langtidsskadet. Det samme kan sies om Arsenal og Van Persie. Det er lenge siden kampen om 4. plassen har vært så åpen som den er nå, og jeg vil ikke la denne muligheten gå fra oss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 16. Nov. 2011, 20:56 »
Og hva ville vi vært om f.eks Coloccini ble skadet?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 16. Nov. 2011, 20:58 »
Og hva ville vi vært om f.eks Coloccini ble skadet?

Du kan jo lese innleggene mitt litt bedre :) Jeg sa HVIS VI er heldige med skader, mens motstanderene ikke er det. Om Colo ryker er vi screwed.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #843 på: 16. Nov. 2011, 20:59 »
Ja, men du må slutte med alt dette "hvis vi er heldige bla bla bla og alle andre en kjempeuheldige bla bla bla" våset hele tiden. Det er bare dumt å høre på.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 16. Nov. 2011, 21:06 »
Ja, men du må slutte med alt dette "hvis vi er heldige bla bla bla og alle andre en kjempeuheldige bla bla bla" våset hele tiden. Det er bare dumt å høre på.

Øh hallo? Fotball kan faktisk handle om marginer. Det er kun de aller beste klubbene som takler skader på sine beste spillere.  Forebygging kan man selvsagt gjøre, men lite klubben kan gjøres med overfall ala De Jong. Arsenal så ut som å kruse til ligagull, helt til Van Persie, Eduardo og Rodzicky ble voldtatt på banen. Spesielt når lagene er jevngode er det skader på de beste som kan være forskjellen mellom en god og medium tabellplassering.

Og  du vet at jeg har et poeng, hvis ikke hadde du ikke svart på den usakelige måten, som du nå gjør. Eller sier du ikke at det er åpent kjør om CL i år? Eller foretrekker du livet på nedre del av tabellen versus kapital til å være med å kjempe i toppen?
« Siste redigering: 16. Nov. 2011, 21:08 av Thomas »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #845 på: 16. Nov. 2011, 21:09 »
Men hva er poenget med å selge stadionnavnet da?

Markedsføre Sports Direct globalt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #846 på: 16. Nov. 2011, 21:15 »
Og  du vet at jeg har et poeng, hvis ikke hadde du ikke svart på den usakelige måten, som du nå gjør. Eller sier du ikke at det er åpent kjør om CL i år? Eller foretrekker du livet på nedre del av tabellen versus kapital til å være med å kjempe i toppen?
:yao:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 16. Nov. 2011, 21:22 »
Det er jo en måte å komme seg unna et saklig svar på. Svar på to spørsmål: Er kampen om 4. plassen i cl åpen i år? Og to, er spillerdekningen hos de lagene som kjemper om den plassen god?
« Siste redigering: 16. Nov. 2011, 21:24 av Thomas »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 16. Nov. 2011, 21:25 »
Den er jo åpenbart langt bedre enn hos oss - det ser da vel du også? Samt at de andre laga har midler til å hente inn spillere i januar om nødvendig - og vil antakeligvis også satse hardere enn hva vi er i stand til - uavhengig av disse 100 millionene du er sikre på at vi får inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 16. Nov. 2011, 21:28 »
Det er jo en måte å komme seg unna et saklig svar på. Svar på to spørsmål: Er kampen om 4. plassen i cl åpen i år? Og to, er spillerdekningen hos de lagene som kjemper om den plassen god?
Tja, det er 6 lag som kan klare CL-denne sesongen. City, ManU, Chelsea, Arsenal, Spurs og Liverpool. Det tror jeg de fleste er enige om.

Ja, dekningen hos de lagene er bedre enn hos oss. Uten tvil.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 16. Nov. 2011, 21:33 »
Denne sesongstarten gjør det jo litt risikabelt å si helt 100% at vi ikke kan klare det, men jeg er helt klart enig i at vi stiller som nr. 7 i køen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 16. Nov. 2011, 21:36 »
Den er jo åpenbart langt bedre enn hos oss - det ser da vel du også? Samt at de andre laga har midler til å hente inn spillere i januar om nødvendig - og vil antakeligvis også satse hardere enn hva vi er i stand til - uavhengig av disse 100 millionene du er sikre på at vi får inn.

Som sagt, Tham er gode i alle ledd, bortsett fra på topp. Redknapp har sverget til Crouch,  utrolig nok, i årevis. Er aldri godt å si hva han finner på om Adebayor blir skadet.  LFC synes jeg generelt er overvurdert. God defensiv struktur, men sliter offensivt. Eller vil du heller ha Henderson, Adam og Lucas og Carroll for Ba, Tiote, Cabaye og Jonas? Og Van Persie er rett og slett uerstattelig. Arsenal klarer ikke å erstatte ham om han blir skadet, igjen.Jeg støtter Redknapp som sa at vi er bare et par skader fra å bli betydelig svekket, men at vi samtidig    også var bare et par kjøp unna fra å ha et virkelig godt lag. Der tror jeg stadionsponsingen kan være til nytte.

Som jeg har påpekt flere ganger før. Bare fordi et lag bruker bråtevis med penger, vil ikke det FAKTISK bety at laget blir forsterket,  hvilket LFC er et godt eksempel på.
« Siste redigering: 16. Nov. 2011, 21:40 av Thomas »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 16. Nov. 2011, 21:40 »
Du er kjapp i slaktingen av LFC som ligger tett oppi ryggen på oss. Sesongen er lang - og jeg tør iallefall ikke være så cocky ovenfor mine scouser-kompiser - akkurat som jeg unlot å være det for et år siden. Et lag som har spillere som Henderson, Bellamy, Carroll/Kuyt og Coates i bakhånd er selvfølgelig et godt lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #853 på: 16. Nov. 2011, 21:46 »
Noen reell utfordrer om 4. plassen synes jeg absolutt ikke at vi er. Alle forutsetninger taler imot det, bortsett fra formen så langt som har tatt de fleste på senga. Man skal aldri si aldri, men skilpadden slår sjeldent haren for å si det sånn. De andre lagene har mer ro rundt laget sitt, bedre toppspillere, bredere stall, sterkere kortsiktig økonomi, større kjøpekraft og investeringsvilje i overgangsmarkedet.

Om Newcastle tar 4. plassen så vil det for de aller fleste fortone seg som en enorm overraskelse, mens om noen av de lagene Daniel nevner tar den så er det mer som forventet. Personlig tror jeg at Tottenham og Liverpool er noe svakere, og Arsenal noe sterkere, enn det pressen gir inntrykk av, men vi er uansett et godt stykke bak den gjengen der på de fleste områder.

Eller vil du heller ha Henderson, Adam og Lucas og Carroll for Ba, Tiote, Cabaye og Jonas?
Og slutt med de der superstråmennene dine som ikke henger på greip. Da sier jeg tilbake, vil du heller ha Løven, Raylor, Shola og Smith enn Suarez, Gerrard, Modric og Bale? Regner med at når jeg nå stikker hånden inn i det vepsebolet så kommer det en langt utgreiing om hvorfor du heller vil ha de Newcastlespillerne men jeg skal spare deg for det bryet og si at jeg ikke kommer til å lese akkurat det...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 16. Nov. 2011, 21:47 »
Du er kjapp i slaktingen av LFC som ligger tett oppi ryggen på oss. Sesongen er lang - og jeg tør iallefall ikke være så cocky ovenfor mine scouser-kompiser - akkurat som jeg unlot å være det for et år siden. Et lag som har spillere som Henderson, Bellamy, Carroll/Kuyt og Coates i bakhånd er selvfølgelig et godt lag.

Ja etter å ha brukt et norsk BNP på spillere så skal det jo bare mangle. Alle snakket om at LFC skulle være med helt i toppen i år, noe jeg ikke forstod med tanke på spillerene de kjøpte inn. Er Kuyt så mye bedre enn HBA og Mav? Og Coates har vært RÆV de gangene han har spilt. Slutt å anta at alle andre lags kjøp er gull, mens våre suger lut.