20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United- Doncaster Rovers (24. Oktober 16:00)  (Lest 38323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Newcastle United- Doncaster Rovers (24. Oktober 16:00)
« Svar #270 på: 25. Okt. 2009, 13:20 »
Fikk virkelig Doncaster straffe?
Fy faen hvor dårlig forsvarspill!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #271 på: 25. Okt. 2009, 13:34 »
Se på linken..
Var visst hands, men ser ikke bildene godt nok til å dømme jeg..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 25. Okt. 2009, 14:22 »
For meg ser det ut som han nesten tar kvelertak. Og da er det vel et klart rødt kort.

Litt feil å danne seg meninger og ta avgjørelser ut ifra partiske radiokommentatorerer.

Deilig med seier =)
« Siste redigering: 25. Okt. 2009, 14:31 av Ipt »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 25. Okt. 2009, 14:24 »
Kommentatorene sa vel egentlig ikke så mye på straffen, de sa vel at det virka som om Raylor selv skjønte at han hadde bæsja på leggen.
Den kort-situasjonen var jo heller ikke lett å se der og da, og det var vel også linjemannen som måtte komme å konsultere med dommeren. Ser nok ut til at Zurab går i strupen på han derre Doncaster-spilleren, var vel ikke helt riktig fremgangsmåte for å roe noen ned på for å si det slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #274 på: 25. Okt. 2009, 15:33 »
http://www.veoh.com/browse/morelike/v19253211casBSPYw#watch%3Dv192683763qSC6HDc

Link til høydepunktene =) Skulle ønske jeg fikk sett den! Virker som en spennende og tent kamp =)

Faen for en latterlig dårlig avslutning av Jonas...

Lett etter høydepunktene lenge nå :P
Deilig treff av Carroll :D

I den situasjonen hvor Zurab fikk rødt, burde det jo hvertfall vært gult til Doncaster spilleren... han dytter jo tilbake.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #275 på: 25. Okt. 2009, 19:30 »

Link til høydepunktene =) Skulle ønske jeg fikk sett den! Virker som en spennende og tent kamp =)

Faen for en latterlig dårlig avslutning av Jonas...

Lett etter høydepunktene lenge nå :P
Deilig treff av Carroll :D

I den situasjonen hvor Zurab fikk rødt, burde det jo hvertfall vært gult til Doncaster spilleren... han dytter jo tilbake.

Isåfall kunne det jo fort vekk vært en Newcastle-spiller til som kunne fått rødt etter hva jeg tolker av de høydepunktene, litt vanskelig å se, men ser ut til at det røde kortet er fortjent.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 25. Okt. 2009, 19:46 »
Såg highlightsa no, og sitter igjen med følgende:
- Jonas skal ikke slaktes for bommen sin
- Nydlige mål
- Zurab sitt røde kort er helt riktig.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #277 på: 25. Okt. 2009, 23:41 »
- Nydlige mål

Enig med de to første, men ser fortsatt ikke det røde kortet til Zurab.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 25. Okt. 2009, 23:48 »
- Nydlige mål

Jeg mener Jonas BØR score der, alle kan ha uflaks og bomme, men Jonas har også tidligere bevist at han absolutt ikke er en god avslutter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 26. Okt. 2009, 09:34 »
Det var Carroll som bomma på den største sjansen. Men det kan godt hende det var fleire og Jonas bomma og. Har ikkje eg sett.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #280 på: 26. Okt. 2009, 13:56 »
Var fantastisk på St. James på lørdag. Rett og slett perfekt dramaturgi på en kamp :D

Vi er svært dårlige de første 40 minuttene. Doncaster leder faktisk fortjent, hadde også en til ganske brukbar sjanse. Men de siste minuttene av første omgang begynner vi å skjerpe oss og Jonas får en enorm sjanse like før pause.

I andre omgang er det et helt annet lag som kommer på banen. Vi kjører over Doncaster, og ganske sykt at det tar så lang tid før vi scorer. Carroll brenner en sjanse som er langt større enn straffespark, men gjør det opp igjen med en skikkelig klassescoring. Like etter scoringen presterer vi faktisk å miste litt av intiativet igjen, og etter hvert får jo også Doncaster straffe. Umulig fra min posisjon å se om det var straffe.

Uansett, utover i andre omgangen så tar vi fullstendig over, og da utvisningen kom, så følte jeg meg fortsatt ganske sikker på at vi kom til å fortsette å presse. Og det var så SYKT deilig da Kevin Nolan scoret og selvfølgelig kom løpende mot meg. Satt like ved en midtgang, langt nede på Milburn Stand, så kunne lett ha løpt ut og feiret med spillerne. Ingen hadde klart å stoppe meg! Men det var nok best å la være :)

Men en utrolig underholdene kamp, og en fantastisk opplevelse!

Når det gjelder våre spillere så har jeg stort sett positive ting å si, men en spiller utmerket seg svært negativt. Marlon Harewood. Fy faen han var dårlig. Det var en stor glede på stadion da de så Nile Ranger gjorde seg klar til å komme innpå, og Harewood fikk litt pipekonsert mot seg da han gikk av banen. Kan ikke ha vært morsomt å være Harewood da, men han fortjente nok den. Det er sjelden jeg har sett en spiller jobbe så lite, og når han endelig får tak i ballen gjør han alt feil. En ubrukelig signering når vi har Ranger og Carroll, og Ameobi snart også. Alle de tre er MYE bedre enn Harewood.

Når det gjelder det gjelder det nykomponerte midtstopperparet vårt, så synes jeg faktisk Kadar klarte seg langt bedre enn Zurab. Hadde en stygg blunder i andre omgang, men ellers virket han solid. Virker som en ganske spillende stopper med brukbar grunnteknikk.

På topp var Carroll outstanding. Han vant stort sett alle hodeduellene og scorer et vakkert mål. Selvfølgelig var Nolan igjen svært god, men også Guthrie klarte seg bra på høyrekanten. Jonas slet veldig i starten av kampen, men skjerpet seg og spilte bra etter hvert. Fikk faktisk litt applaus da han gikk av banen.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 26. Okt. 2009, 16:15 »
Det var Carroll som bomma på den største sjansen. Men det kan godt hende det var fleire og Jonas bomma og. Har ikkje eg sett.

00:24

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 26. Okt. 2009, 16:26 »

00:24

Ah okay. Takk. Hehe viser berre kor udugleg den karen er.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 26. Okt. 2009, 17:06 »
Jonas bør helt klart score der ja, men det er langt i fra det verste jeg har sett han prestere på en fotballbane. Bommen til Carroll var mye, mye verre...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 26. Okt. 2009, 17:31 »
Har du highlights som viser bommen til Carroll Andre ?