Var fantastisk på St. James på lørdag. Rett og slett perfekt dramaturgi på en kamp

Vi er svært dårlige de første 40 minuttene. Doncaster leder faktisk fortjent, hadde også en til ganske brukbar sjanse. Men de siste minuttene av første omgang begynner vi å skjerpe oss og Jonas får en enorm sjanse like før pause.
I andre omgang er det et helt annet lag som kommer på banen. Vi kjører over Doncaster, og ganske sykt at det tar så lang tid før vi scorer. Carroll brenner en sjanse som er langt større enn straffespark, men gjør det opp igjen med en skikkelig klassescoring. Like etter scoringen presterer vi faktisk å miste litt av intiativet igjen, og etter hvert får jo også Doncaster straffe. Umulig fra min posisjon å se om det var straffe.
Uansett, utover i andre omgangen så tar vi fullstendig over, og da utvisningen kom, så følte jeg meg fortsatt ganske sikker på at vi kom til å fortsette å presse. Og det var så SYKT deilig da Kevin Nolan scoret og selvfølgelig kom løpende mot meg. Satt like ved en midtgang, langt nede på Milburn Stand, så kunne lett ha løpt ut og feiret med spillerne. Ingen hadde klart å stoppe meg! Men det var nok best å la være

Men en utrolig underholdene kamp, og en fantastisk opplevelse!
Når det gjelder våre spillere så har jeg stort sett positive ting å si, men en spiller utmerket seg svært negativt. Marlon Harewood. Fy faen han var dårlig. Det var en stor glede på stadion da de så Nile Ranger gjorde seg klar til å komme innpå, og Harewood fikk litt pipekonsert mot seg da han gikk av banen. Kan ikke ha vært morsomt å være Harewood da, men han fortjente nok den. Det er sjelden jeg har sett en spiller jobbe så lite, og når han endelig får tak i ballen gjør han alt feil. En ubrukelig signering når vi har Ranger og Carroll, og Ameobi snart også. Alle de tre er MYE bedre enn Harewood.
Når det gjelder det gjelder det nykomponerte midtstopperparet vårt, så synes jeg faktisk Kadar klarte seg langt bedre enn Zurab. Hadde en stygg blunder i andre omgang, men ellers virket han solid. Virker som en ganske spillende stopper med brukbar grunnteknikk.
På topp var Carroll outstanding. Han vant stort sett alle hodeduellene og scorer et vakkert mål. Selvfølgelig var Nolan igjen svært god, men også Guthrie klarte seg bra på høyrekanten. Jonas slet veldig i starten av kampen, men skjerpet seg og spilte bra etter hvert. Fikk faktisk litt applaus da han gikk av banen.