20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United- Doncaster Rovers (24. Oktober 16:00)  (Lest 38285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Doncaster Rovers (24. Oktober 16:00)
« Svar #285 på: 26. Okt. 2009, 17:37 »
Tror jeg så de i intervjuet med Nolan på nufc.co.uk

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #286 på: 26. Okt. 2009, 22:14 »
Klarer ikke å slutte å se på siste målet. Bryr meg fint lite hvem sin bom var størst, vi tok 3 viktige poeng.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 26. Okt. 2009, 22:42 »
jeg har gitt litt opp å diskutere i Ashley og Hugton debatter for den blir litt sånn Fanboy tendenser til slutt:) men må nesten si noe jeg også:)

Kan det være at Hughton faktisk har fått en preseason inn i laget som har gjort at han faktisk får det til å fungere... at han har vært assistenten som måtte rydde opp etter managere som tok hatten og gikk sist sesong trenger jo ikke å tale for hans fordel når klubben er i fritt forfall.

Tror ikke Hugton er rett man for denne jobben for framtiden, men det virker jo som den løsningen vi har nå fungerer.

Manchester United taper når Evans og Wes Brown skal dekke opp for Vidic og Ferdinand, men det gjør ikke Ferguson til en dårlig trener... når du kaster oppå suspansjonen til Smith og skaden til Barton så gjør ikke det saken noe enklere... (for de som ikke skjønte det så er Colo og Taylor våre stjerner i forsvar:P)

Vi hyller veldig fort når vi vinner, men vi glemmer veldig fort årsaker når vi taper. savner et litt nyansert bilde av tilstanden av og til. Tynn stall gjør alt vanskeligere...

Denne kampen hørtes fantastisk ut:) jeg gliste stort ifra Jonas bomma på den store sjangsen. Shurley he must score... NOOO!:P heheh... Carrol with the miss of the season! synd at denne kampen ikke gikk på tvn, den var virkelig spennende!

Er kjempe sjalu på han som satt på tribunen i helgen! du kan få reise over oftere med tanke på at Newcastle bestandig vinner!:D

Håper Ashley saken blir løst fortest mulig sånn at vi kan få en god trener... men inntill videre så er jeg strålende fornøyd med Hugton!:)

Så Strachan ble kapret idag! Boro blir nok farlig..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 26. Okt. 2009, 22:51 »
jeg har gitt litt opp å diskutere i Ashley og Hugton debatter for den blir litt sånn Fanboy tendenser til slutt:) men må nesten si noe jeg også:)

Kan det være at Hughton faktisk har fått en preseason inn i laget som har gjort at han faktisk får det til å fungere... at han har vært assistenten som måtte rydde opp etter managere som tok hatten og gikk sist sesong trenger jo ikke å tale for hans fordel når klubben er i fritt forfall.

Tror ikke Hugton er rett man for denne jobben for framtiden, men det virker jo som den løsningen vi har nå fungerer.

Manchester United taper når Evans og Wes Brown skal dekke opp for Vidic og Ferdinand, men det gjør ikke Ferguson til en dårlig trener... når du kaster oppå suspansjonen til Smith og skaden til Barton så gjør ikke det saken noe enklere... (for de som ikke skjønte det så er Colo og Taylor våre stjerner i forsvar:P)

Vi hyller veldig fort når vi vinner, men vi glemmer veldig fort årsaker når vi taper. savner et litt nyansert bilde av tilstanden av og til. Tynn stall gjør alt vanskeligere...

Denne kampen hørtes fantastisk ut:) jeg gliste stort ifra Jonas bomma på den store sjangsen. Shurley he must score... NOOO!:P heheh... Carrol with the miss of the season! synd at denne kampen ikke gikk på tvn, den var virkelig spennende!

Er kjempe sjalu på han som satt på tribunen i helgen! du kan få reise over oftere med tanke på at Newcastle bestandig vinner!:D

Håper Ashley saken blir løst fortest mulig sånn at vi kan få en god trener... men inntill videre så er jeg strålende fornøyd med Hugton!:)

Enig i alt !

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #289 på: 26. Okt. 2009, 22:57 »

Enig i alt !

Godt innlegg :)     Hadde +/- systemet vært her på forumet så hadde det vanket en + fra meg ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 26. Okt. 2009, 23:43 »
Tro det eller ei Erlend, men her er jeg ganske enig! ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #291 på: 27. Okt. 2009, 09:04 »
Jeg er også enig i at CH kan få fortsette til vi har en ny eier på plass, da alt annet vil medføre enda mer usikkerhet enn alternativet. Sirkus Newcastle trenger ikke flere ekstranummer, vi trenger en fullskala opprydning (altså ny eier og struktur), og da håper jeg CH ikke blir med på lasset.

Han er sikkert en OK trener,men nå ser jeg kun nevnte grunn til å la ham fortsette som manager. Ene og alene fordi han ikke evner å legge et spillemønster, eller evner å endre taktikken tidlig nok i kamper (generellt, ikke denne kampen spesielt). Husk at vi var ikke mer enn en straffebom unna vår 5 kamp på rad uten seier.

Jeg frykter at Strachan vil få orden på Boro, så nå må vi nok prestere enda bedre for å sikre opprykk.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 27. Okt. 2009, 09:54 »
Dette må egentlig være en drømmesituasjon for CH. Han har ingenting å tape. Han har verdens verste eier forran seg. supporterne har ikke så veldig tro på ham heller. Eneste veien er opp. Jeg tror han er blitt sugen på å gjøre karriere som manager, og kommer til å fortsette som manager i en annen klubb når han er ferdig hos oss.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 27. Okt. 2009, 16:30 »
Dette må egentlig være en drømmesituasjon for CH. Han har ingenting å tape. Han har verdens verste eier forran seg. supporterne har ikke så veldig tro på ham heller. Eneste veien er opp. Jeg tror han er blitt sugen på å gjøre karriere som manager, og kommer til å fortsette som manager i en annen klubb når han er ferdig hos oss.

Dettehøres strengt tatt ikkje ut som nokon drømmesituasjon for en fersk manager  :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 27. Okt. 2009, 22:00 »
hehe, jeg tenkte at han er fersk som manager og ikke har så veldig store forutsettinger for å lykkes når man tenker på Ashley. derfor blir forventningene mindre.

Om han mislykkes vil jeg ikke bære nag til ham, og det tror jeg ikke noen supportere vil. Han vil ikke gå inn i samme rekke som Gullit,Souness,Roeder delvis Allardyce.  Men om han lykkes vil han få heltestatus.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 28. Okt. 2009, 16:59 »
Det vil neppe bli ramaskrik om ikke Hughton makter oppgaven.
Det er som forventet hos de aller aller fleste.

Problemet er at han ble ansatt av Ashley. Det er mer Ashleys enn Hughtons feil om vi ikke rykker opp.

Skjønner lite av hvorfor Zurab får rødt kort, når Butt virker å være mye mer hardhent basert på høydepunktene. Bommen til Jonas er typisk for en spiller uten de store avslutningsferdighetene, men det er langt ifra det verste jeg har sett. Mange enda bedre spillere har bommet på større sjanser enn det der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon