20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva har skjedd med NUSSC  (Lest 19571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #60 på: 14. Sep. 2009, 18:12 »
Aftenposten er vel kanskje de som har skrevet mest om Newcastle. Det er i allefall min oppfatning. De skrev jo om seieren over Cardiff nå i helga også...

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #61 på: 15. Sep. 2009, 15:36 »
http://www.fvn.no/sport/sport_i_dag/article700768.ece
Nytt norsk fotballmagasin. Kanskje de kan skrive om oss? :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #62 på: 15. Sep. 2009, 21:01 »
Jeg kan ikke se at Weiseth oppfyller SBFs krav om oppdaterte nettsider, men det overser de glatt selv om det ikke har blitt postet en nyhet der på et halvt år snart.

Ideen til Radar er veldig bra. Men kanskje bedre at noen mer "nøytrale" enn meg tipser VG/DB om den saken?

Aktiviteten er "opprettholdt" ved at han produserter 4 medlemsblader i forrige sesong. Da har ikke hjemmeside aktiviteten noe å si (sånn jeg har forstått det).

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 15. Sep. 2009, 21:12 »
Jeg sendte mail, om medlemskap (det var selvfølgelig før jeg visste om TAN og at CW var en sivndler). Jeg har ikke fått svar enda... jeg sendte mailen i slutten av April. Det er vel også noe som tyder på at han har gitt opp?....

Og ja, jeg har sendt til riktig mail, har sendt 4 mailer. Nå er jeg heldigvis TAN medlem isteden :D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 15. Sep. 2009, 23:02 »
God beslutning Erik  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 15. Sep. 2009, 23:04 »
Du har sikkert "livtidsmedlemsskapet" hans, og han trenger jo å ha navn på medlemslista si. Så han gidder vel ikke slette deg derifra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Remi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #66 på: 16. Sep. 2009, 00:38 »
Er det noen som husker/vet hvem det var som startet NUSSC før CW overtok? Mener det var på begynelsen av 90 tallet, jeg var medlem nummer 24 eller noe.... Tro om disse personene er inne i denne klubben enda?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 16. Sep. 2009, 00:46 »
Nei. CW tok over etter disse, og gjorde klubben en hel del mer profesjonell. Slik jeg har skjønt det. Var visst ikke noe veldig imponerende greier med de før det, men de gjorde det vel igjen mer på et riktig grunnlag, nemlig som ekte supportere. Var så ung da, at jeg veit ikke hvem det var.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Remi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #68 på: 16. Sep. 2009, 01:04 »
Ja,det kan stemme.Husker at kvaliteten på magasinet var noe hjemmesnekkra ;D Hadde vært morro å vite hvordan CW overtok klubben....

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #69 på: 16. Sep. 2009, 01:06 »
Jarle, som i lengre tider har vært skribent på NewUtd, var en del av den gamle supporterklubben.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 16. Sep. 2009, 01:24 »
Trur eg fekk 1 blad før Weiseth overtok. Husker kvaliteten på sjølve bladet/arket blei vesentlig bedre ialfall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 16. Sep. 2009, 16:11 »
Du har sikkert "livtidsmedlemsskapet" hans, og han trenger jo å ha navn på medlemslista si. Så han gidder vel ikke slette deg derifra.

Nei, har aldri vært med i supporterklubben hans, men ville melde meg inn. Jeg TRODDE den gangen at det var den eneste norske fanklubben for Newcastle.

Poenget mitt er at jeg lurer på om hvorfor det er den som er med i supporterunionen, når det ikke en gang går an å melde seg inn. Jeg må jo være lykkelig for at han aldri har svart meg :P . Hvis ikke hadde jeg vel vært der nå. NewUtd.no fant jeg tilfeldig, da jeg Googla litt rundt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 16. Sep. 2009, 16:16 »
Rapporter til SU. Det skal jo ikke være mulig!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 16. Sep. 2009, 16:19 »
Hva er mailadressen dit?

Det er jo en ganske god grunn til at NUSSC burde bli sletta

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 16. Sep. 2009, 17:08 »
Er det noen som husker/vet hvem det var som startet NUSSC før CW overtok? Mener det var på begynelsen av 90 tallet, jeg var medlem nummer 24 eller noe.... Tro om disse personene er inne i denne klubben enda?
Jeg kan dobbeltsjekke hvis det er viktig å vite, for jeg har bladene fra tiden før CW overtok supporterklubben (Smells Like Toon Spirit - bra navn). Men jeg husker ett navn, "en tjuagutt fra Sandviken" ble han presentert som, og husker jeg ikke helt feil var navnet Terje Kvicksson (eller noe i den duren). Jeg tror det var han som sto som leder av supporterklubben da jeg meldte meg inn. Som Kristoffer sier, disse var ekte supportere og drev supporterklubben på det grunnlaget. Men medlemsbladet besto stort sett av reportasjer fra heisaturer til Frankrike, for å se bortekamper med Newcastle. Det var ingen journalistisk kvalitet å snakke om. Men det var jo på en måte vel så interessant som å lese de maskinproduserte resirkulerte artiklene til Weiseth som tidligere hadde stått på supporterklubbens hjemmeside, og som var oversettelser fra engelske artikler.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon