20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva har skjedd med NUSSC  (Lest 16914 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #30 på: 03. Sep. 2009, 19:05 »
Her er det bare å komme i dialog med SBF Nordin!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #31 på: 03. Sep. 2009, 20:17 »
a. Det kan bare tas opp én supporterklubb per fotballklubb.

Så vi må på ett eller annet vis klare å få overbevist SBF om at Weiseth har gitt opp NUSSC, noe det ser ut som at han har gjort.

NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #32 på: 03. Sep. 2009, 20:54 »
Jeg har skrevet en mail til de (igjen):

Sitat fra: Min mail til SBF
Hei,
Bringer denne ”glad-saken” på banen igjen.

Ser av deres møtereferater at dere har vurdert medlemskapet til flere av supporterklubbene pga dårlig aktivitet. Kanskje på tide å ta en nærmere titt på Verdens største supporterklubb* for Newcastle United – nemlig deres medlemsklubb NUSC – eller (s)NUCS om du vil…
*) Etter eget utsagn på deres hjemmesider!

Her har jeg en liten liste over tingenes tilstand på deres ”hjemmesider” hvor siste oppdatering var i Mai måned… (Greit at vi Newcastle Supportere mer enn gjerne skulle likt å være tilbake i de måndeder hvor det faktisk ennå var sjanse til å berge plassen i PL – men det får nesten være måte på å tviholde på good old days!)
Noen ting som er totalt på jordet på den siden:

1) Siste oppdaterte resultat var 0-1 tapet mot Fulham 16.mai...
2) Tabell lenken viser til Premier League tabellen på adressa.no – hvilken divisjon er Newcastle i…
3) lenken til akademiet er død
4) under fanen "Bli Medlem" reklamerer han med at man kan bli medlem i VERDENS STØRSTE Supporterklubb for Newcastle United - Verdens største du, intet mindre!!!
5) Supportershopen er nedlagt
6) Under lenken støtteapparatet er det hyggelige nyheter for den som ikke vet det: Vår manager er ingen ringere enn KEVIN KEEGAN!
7) Spiller profilene er også HELT UP-TO-DATE....


osv osv osv...


Jeg vil igjen be dere sterkt vurdere Christian Weiseth (aka Thomas Berg/Lene Jensen) og Newcastle United Scandinavian Supporter Club’s videre medlemskap i SBF.
Spesielt nå som det finnes et alternativ som er ekstremt mye bedre.
Håper dere vil vurdere dette seriøst, og jeg ber dere innstendig om å be Mr.Weiseth om å trekke sitt medlemskap sånn at vi Newcastle Supportere for en gangs skyld kan få et seriøst alternativ i Norge.
Dette er til det beste for dere, og ikke minst oss supportere!

Jeg ber dere også ta en titt på www.newutd.no og virkelig se hva denne klubben nå tilbyr. Etter kun kort tid er det allerede mellom 150-200 betalende medlemmer der. I tillegg har klubben i disse dager en søknad inne hos Newcastle United Football Club om å bli tatt opp som offisiell supporterklubb. Dette kan leses mer om på hjemmesidene til NewUtd og på diskusjonsforumet www.newutd.no/diskusjon. Lag dere gjerne en bruker der inne – tilkjennegi hvem dere er, og kom i en seriøs debatt med supporterne av klubben.

Mitt ønske med denne mailen er at dere tar dere tid til å sette dere skikkelig inn i hva de to supporterklubbene egentlig tilbyr sine medlemmer, og ta opp til vurdering hvilken som gjør størst ”nytte” for seg for Newcastle Supporterne i Norge. For dere vil vel at ALLE supportere av engelske klubber i Norge skal ha et best mulig alternativ? Dere er sett på som en meget seriøs union (med rette) – og jeg antar at det er i deres interesse å være det også overfor Newcastle supporterne i Norge.

Med Vennlig Hilsen/ Regards

Ulf-Johnny Jenssen
-Howay The Lads-

« Siste redigering: 03. Sep. 2009, 21:35 av Ulf »

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #33 på: 03. Sep. 2009, 21:51 »
Flott! Godt gjort!

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #34 på: 03. Sep. 2009, 23:11 »
i følge oversikten på supporterunionen er det fortsatt MANGE som lar seg lure til å betale - klubben har oppgitt 632 medlemmer pr 31.mai 2009!

Vel, jeg visste ikke om denne supporter klubben, jeg visste heller ikke at NUSSC var svindel. Jeg sendte mail i starten av mai, har enda ikke fått svar. Noe jeg er glad for etter at jeg fikk vite om denne  :P , og at den andre er svindel. Syns det er rart at den ikke er sletta, hele greia er helt død.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #35 på: 03. Sep. 2009, 23:12 »
Flott Ulf :)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #36 på: 04. Sep. 2009, 00:02 »
Veldig bra, Ulf! Får håpe at "masinga" vår gir resultater.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #37 på: 04. Sep. 2009, 16:32 »
En liten og nesten umerkbar, men likevel utilgivelig leif helt i starten der, Ulf. Vi kan ikke begynne å forveksle NUSC med NUSSC. Det er en grov fornærmelse mot våre britiske venner.

Når det er sagt ser jeg det ikke som noe stort tap å ikke være medlem av SBF. Men det vil unektelig gi oss mye "gratisreklame", og det kan en supporterklubb for store, lille Newcastle trenge.

Det viktigste er uansett at NUSSC kastes ut for godt.
Men det virker som at CW gjør det han må i forhold til SBF. Han sender et "medlemsblad" en gang iblant og sender noen mailer nå og da, og gir inntrykk av at alt er som det skal, mens han egentlig driter i alt som heter supporterklubb, og håver inn med penger på naive og ikke spesielt godt informerte guttunger, som kanskje er medlem av Boing-klubben, og har fått nyss om denne supporterklubben for Newcastle dergjennom, på samme måte som jeg fikk for 13 år siden (er det virkelig ikke gått mer enn 13 år? Det føles som en halv mannsalder).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #38 på: 04. Sep. 2009, 17:08 »
SBF refererer til NUSSC som NUSC... that's why.

Edit: jeg har nok vært litt trett når jeg gjorde det, finner ikke referansepunktet igjen. Min feil. Utilgivelig sådan.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #39 på: 06. Sep. 2009, 18:03 »
Hvor i all verden kommer denne Weiseth fra egentlig?

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #40 på: 06. Sep. 2009, 18:21 »
Han er fra Oslo, så vidt meg bekjent

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #42 på: 06. Sep. 2009, 20:08 »
Nå har jeg sendt friend request til Weiseht! ;)

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #43 på: 06. Sep. 2009, 20:48 »
Hehe, den stakkars fyren må jo bli trakassert ofte fortsatt... Lurer på om han føler pengene var verdt det.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #44 på: 09. Sep. 2009, 11:14 »
Litt paa kanten aa nevne at den som vil kan slaa han ned men kommentaren faar staa grunnet smilefjesene og det humoristiske i det sammen med at vi alle egentlig foeler det samme for CW.