20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva har skjedd med NUSSC  (Lest 16916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peterpan

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
  • hjemmelaget genser
    • Vis profil
Hva har skjedd med NUSSC
« på: 18. Aug. 2009, 10:24 »
Halloen ;)
I mitt første innlegg har jeg ett spørsmål om den gamle klubben til Christian Weiseth,er det du som har nick:christian eller?
Newcastle United Scandinavian Supporters Club slutte plutselig å være oppdaterti vinter/vår,her var det vel over 1000 medlemmer,men nå er denne siden helt død,de hadde veldig gode magasiner de sendte ut til medlemmer 5-6 ganger i året med kanonbra repotasjer fra Newcastle,Christian W. hadde også god kontakt med personer i ansatt i Newcastle United,de var /er vel godtjent som offisiell klubb av NU. i England
noen som vet eller? ???
Jeg syns denne siden til Newutd.no er veldig bra,hva med å sammarbeide/overta den gamle medlemsmassen til NUSSC.
Sammen er vi dynamitt
se link:http://www.newcastle.no/
MVH
Harry
« Siste redigering: 18. Aug. 2009, 10:27 av peterpan »

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #1 på: 18. Aug. 2009, 10:34 »
Hei!

Her har du 55 sider og lese om alt du lurer på :)

http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=795.0

peterpan

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
  • hjemmelaget genser
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #2 på: 18. Aug. 2009, 10:43 »
Dyster lesing dette ja,ser at flere av de fra NUCCC er inne på denne siden,det er jo bra da,personlig har jeg ikke de dårlige erfaringene med CW men ser jo at mange er blitt lurt av han,dette var nytt for meg men tar det selvfølgelig til etterrettning,end of story

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #3 på: 18. Aug. 2009, 11:27 »
Om du kjenner fleire som er medlemmer i Weiseths Nuccc, så har det vore toppers om du kunne informere om denne svindelen, tillegg til å seie at  Newutd.no/toon army Norway er det beste alternativet for norske newcastle-fans.  ;)

btw, Harry-norway frå Newcastle-online? :p
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #4 på: 18. Aug. 2009, 11:31 »
Foerst og fremst for aa klarlegge en ring : NUSCC er IKKE en godkjent supporterklubb under NUFC i England men er godkjent av Supporterunionen i Norge fordi han tilfredsstiller kravene.

TAN venter ennaa paa svar fra NUFC hvorvidt vi har mulighet til aa bli godkjent direkte under klubben. Jeg skal kontakte klubben i loepet av dagen og vil da forhaapentligvis faa svar da.

peterpan

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
  • hjemmelaget genser
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #5 på: 18. Aug. 2009, 13:07 »
 :)riktig det Bad Religion.Harry-Norway det var meg,kom på kant med han sjefen "over there" uten egentlig å få beskjed hva som var galt ???,kommer ikke inn der mer.
En side som er veldig bra i newcastle er: http://www.nufc-forum.com, de er veldig seriøse og jeg oppfordrer andre norske Toonfans til å lese/bruke denne engelske nettsiden.
Bra Christian at du er en annen enn Christian W :)
« Siste redigering: 19. Aug. 2009, 09:51 av peterpan »

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #6 på: 18. Aug. 2009, 13:53 »
Uansett : Velkommen til Forumet. Haaper du faar mye glede og mer informasjon og nyheter enn paa newcastle.no

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #7 på: 20. Aug. 2009, 11:35 »
Er Peterpan CW eller? Er det eneste her inne som har noe positivt å si om han  :P

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #8 på: 20. Aug. 2009, 12:51 »
Er Peterpan CW eller? Er det eneste her inne som har noe positivt å si om han  :P

Ikkje CW ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #9 på: 20. Aug. 2009, 13:30 »
Er Peterpan CW eller? Er det eneste her inne som har noe positivt å si om han  :P
Jeg tror vi skulle greid å ferska CW ganske fort om han hadde prøvd seg her inne på nytt igjen, under et lite oppfinnsomt nick. Men jeg tror han ville tilkjennegjort seg med fullt navn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #10 på: 20. Aug. 2009, 14:18 »
Er Peterpan CW eller? Er det eneste her inne som har noe positivt å si om han  :P
Jeg tror vi skulle greid å ferska CW ganske fort om han hadde prøvd seg her inne på nytt igjen, under et lite oppfinnsomt nick. Men jeg tror han ville tilkjennegjort seg med fullt navn.

Er vel stikk motsatt. Han hadde lett klart å gli inn i mengden hvis han bare ville.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #11 på: 20. Aug. 2009, 19:49 »
CW var det foerste som slo meg ogsaa. Lenge siden jeg har hoert noe positivt om NUSSC :)

Men ja, sidene er helt doede og jeg satser paa at CW trekker seg ut for godt og overlater klubben til noen som setter andre medfans og ikke bare profitt i fokus. Men det er vel heller lite trolig med tanke paa alle feidene NewUtd har hatt med ham.

Noen som fortsatt er medlem av NUSSC og har mottatt regning/medlesmblad/annen info for denne sesongen?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

bama_golfern

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 18
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #12 på: 21. Aug. 2009, 21:24 »
 Betalte en sum på bort i mot 1000,- for et medlemskap som skulle vare
 livet ut i NUSSC. Var dette bare svindel, eller.? Medlemsblad kommer jo
 ikke lenger og nettsiden blir ikke oppdatert.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #13 på: 22. Aug. 2009, 02:46 »
ja d kan man nok trygt si var svindel!

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #14 på: 22. Aug. 2009, 22:56 »
ja d kan man nok trygt si var svindel!

Det var det nok ja... eg var en av de som betalte opp mot tusen kroner for lsk-kampen og middag etterpå hvor vi skulle få møte spillerne.. bull-shit! ble lovet 5-års gratis medlemsskap som kompensasjon men kom i "klinch" med ham og dermed røk nok de 5 årene før det var gått ett år en gang.... :P