20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg klarer ikke å trekke frem en som gjorde en direkte dårlig kamp. Det er lenge siden.

Jonas

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Har problemer med å komme ned jeg, er så jævla høy av glede, jeg :D
Måten Kongen feiret på var helt utrolig deilig å se på! Håper den mannen er vår manager i mange år fremover!

http://cache.daylife.com/imageserve/0fPOaBD2NY98a/610x.jpg

Herlig bilde :D
« Siste redigering: 12. Mai 2009, 02:08 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
JEG ELSKER DERE ALLE SAMMEN LIKE MYE! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Baksiden av min neste drakt!
Venter bare på at Radar får ordnet med nummer på trøyene han selger. ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Vi får en i trynet før det er spilt 4 min.  Hvem skal fikse biffen nå?
Newcastles store sønn STEVEN TAYLOR!! fy faen for en spiller.

han ofrer alt, og er utrolig farlig på dødballer. fikk nesten et mål når han dempa på brystet å skjøt et volleyskudd med venstre.
Det var hærlig kamp igår, jeg får frysninger bare jeg tenker på kampen. På vei hjem fra kompisen min igår, sto alle håra rett til værs.

Nå får vi håpe at vi kan ta med den gode følelsen inn mot hulham kampen, og fikse 3 poeng! Jeg har troen!!!!!!!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Liten tvil om at det blir S.Taylor bak på min neste drakt også, ja!
Tipper jeg venter med å kjøpe drakt til jeg drar over til Newcastle tidlig te høsten.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Har problemer med å komme ned jeg, er så jævla høy av glede, jeg :D
Måten Kongen feiret på var helt utrolig deilig å se på! Håper den mannen er vår manager i mange år fremover!

http://cache.daylife.com/imageserve/0fPOaBD2NY98a/610x.jpg

Herlig bilde :D

Gåsehud 2k

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Steven Taylor er en av få spillere etter den gamle skolen, en som gir alt og offrer alt hele tiden. Han elsker klubben sin og blør skikkelig for drakta! Slike spillere er gull verdt og det var helt magisk når han heada inn utligna. Rett og slett helt magisk å se ballen gå i mål og se reaksjonen til Taylor!!

Blir S.Taylor på min nye drakt også!! For en spiller. Han er ikke verdens beste, men ville ikke bytta han. Taylor4ever!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Steven Taylor = 110% innsats..

Over til kampen i går så synes jeg Jonas var usedvanlig svak. Han skapte så og si ingenting og til neste kamp foretrekker jeg Løvenkrands. Han er bedre til å komme seg i scoringsposisjoner samt at han er en usedvanlig rask. Det tror jeg vi kan trenge mot Fulham. Resten av laget var meget bra og det var deilig å se Nolan bidra positivt i det offensive.

Duff spillte forøvrig en kanonkamp i forsvaret.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fy flate så spennande det var i går! Gratulerer med sigeren! Deilig å sjå Nolan føre an på midten og spele sin klart beste kamp så langt i United. Fantastisk å sjå då han serverte Løvenkrands, for deretter å feire målet med ein "get in!"-knyttneve mot fansen. Og stemninga på benken då Viduka gjekk av var magisk, såg ut som det verkeleg betydde noko for alle med Newcastle-hjarte. Både på banen, på benken, på tribunene og for alle oss som følgde kampen på TV.

I LOVE YOU ALL!

--

Lerbakk: Venter bare på at Radar får ordnet med nummer på trøyene han selger. ;)

Distribuerer du til fleire, Radar? Eg er i så fall interessert. Er det nokon som veit om det blir store endringar i draktfasong til neste år?
« Siste redigering: 12. Mai 2009, 12:53 av Hans J »

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Carr har altfor få landskamper for England!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hehe.. Det var ikkje det eg meinte med "store forandringar", tenkte meir om det blir små endringar (jmfr. Northern Rock i gullskrift, kontra den noverande skrifta...)

Ei gåte kvifor eg skreiv store, skal vakne Lerbakk..:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Off Topic:
Hvem er obby Solano?

Sitat
obby Solano! <3
Begynner å lure på om du mangler en N i signaturen din, Hans J
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon