20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64211 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Føler i grunn ikke at det er stort å diskutere før denne kampen. Er bare å sette seg ned no å vente og håpe på det beste. Kan uansett komme med laget eg håper på:

Harper
Beye-Bassong-Colo-Duff
Ryan-Smith-Butt-Jonas
Martins-Owen

Dette er laget eg håper på. Håper verken Carrol eller Guthrie spiller, siden eg synes det blir alt for halveis og litt tynt. Her tror eg vi vinner, med SJP publikum sterkt delaktig!

Howay the lads, no eller aldri gutta!

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Finnes det noen i Elverum/ Hamar område som skal se kampen noe sted? Ble pappa natt til 1.mai og vet ikke om jeg tørr å se den hjemme da.. kan bli litt mye lyd for guttungen=) Viser dem kampen noe sted?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil

I morgen setter jeg meg på bussen (!!) for å komme meg fra Bergen til Ålesund. Hvorfor? Ene og alene for å se kampen ilag med broren min som også er 100% Newcastle fan! Satse på at vår "gjennforening" forran tvn hjelper laget å vinne!  :D

Hvor skal dere se kampen? Jeg bor nær Ålesund, og er gjerne med på en samling av NUFC fans i Ålesund. Kanskje Thunem også er med på en samling?

Det blir vel i leiligheten hans. Bor på Ellingsøya. Er det noen utesteder som sender den da? Kjenner ikke akkurat mange NUFC fans i byen..

Hadde vore moro med ein samling av fans!  ;)
Visst det blir alternativ å sjå på kamp i  Ålesund tek eg turen frå Sykkylven.

Vil tro det er flere plasser i Ålesund som viser kampen. Det er vel den eneste Mandagskampen?
Kan sjekke i kveld etter jobb

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Spanish left-back Jose Enrique remains very doubtful with the knee problem which has sidelined him for several weeks, while midfielder Alan Smith is struggling to shake off a blow to the thigh.

Centre-half Steven Taylor returned to training after an ankle injury yesterday and is expected to train again on Thursday, and that would give him a chance of being involved on Monday.

Michael Owen is set for a recall after he was dropped ahead of last weekend's 3-0 defeat at Liverpool.

Fra The Daily Telegraph.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Føler i grunn ikke at det er stort å diskutere før denne kampen. Er bare å sette seg ned no å vente og håpe på det beste. Kan uansett komme med laget eg håper på:

Harper
Beye-Bassong-Colo-Duff
Ryan-Smith-Butt-Jonas
Martins-Owen

Dette er laget eg håper på. Håper verken Carrol eller Guthrie spiller, siden eg synes det blir alt for halveis og litt tynt. Her tror eg vi vinner, med SJP publikum sterkt delaktig!

Howay the lads, no eller aldri gutta!
Du skal selvfølgelig få håpe alt du vil. Men jeg ser ingen god grunn til å gå tilbake til 4-4-2, da jeg tror vi vil få mer ut av 4-3-3 evt. 4-2-3-1 som vi startet med mot Liverpool. Vi må fylle opp med spisser, og vi kan ikke ha spillere som ikke er gode nok på laget.
Ryan Taylor er så utrolig langt unna å være god nok for en relegation dogfight, at han bør holdes milevis unna. Plasser han på helt øverste rad i hjørnet mellom Milburn og det jeg kaller Shearer-tribunen. Altså der bortefansen står.
Ryan hører mer hjemme der, enn på banen.

Dernest trenger vi en mann som Viduka til å holde på ball og vinne dueller.

Personlig håper jeg på følgende lag:
Harper
Beye - Taylor - Bassong - Duff
Guthrie - Smith - Jonas
Martins - Viduka - Owen

evt.
keeper
forsvar
Guthrie - Smith
Jonas - Viduka - Owen (eller omvendt)
Martins

eller
keeper
forsvar
def. mid
Martins - Viduka - Jonas
Owen

helgardering, kanskje. Men laget er fremdeles det samme.
Jeg overlater til Shearer og Dowie å komme opp med formasjon og taktikk. Det er en grunn til at jeg ikke er en kløpper på FM.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Håper på dette.

Harper
Beye-S.Taylor-Bassong-Duff
Guthrie-Smith-Jonas
Martins-Owen-Løvenkrands

Muligens Carroll eller Viduka på topp i stedet, men håper vel mest på disse.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg mener at Viduka helt klart bør starte!!!

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Viduka bør starte, men det bør også Owen og Martins, så en slags 4-3-3 bør vi få se.
Tipper Shearer er mest fornøyd med spillet mot pompey hittil, og går dermed for den samme formasjonen, midtbanen derimot, aner jeg ikke hvordan ser ut.

Ser forøvrig at Hulls kaptein er langtidsskadet og mister kampen mot Stoke på lørdag.
Krysser fingrene for at Faye fikser et mål mot Hull samtidig som han stenger for målet til Stoke.  ;)

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Viduka bør starte, men det bør også Owen og Martins, så en slags 4-3-3 bør vi få se.
Tipper Shearer er mest fornøyd med spillet mot pompey hittil, og går dermed for den samme formasjonen, midtbanen derimot, aner jeg ikke hvordan ser ut.

Ser forøvrig at Hulls kaptein er langtidsskadet og mister kampen mot Stoke på lørdag.
Krysser fingrene for at Faye fikser et mål mot Hull samtidig som han stenger for målet til Stoke.  ;)

Jepp.. Owen- Viduka- Martins

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Syns det er fint å se at en viss andel her inne faktisk vil se Smith i startoppstillingen, hadde jeg aldri trodd på at skulle skje :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Harper
Beye-S.Taylor-Bassong-Yndestad
Guthrie-Smith-Jonas
Martins-Owen-Løvenkrands

Null stress, joggedress.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Harper
Beye-S.Taylor-Bassong-Yndestad
Guthrie-Smith-Jonas
Martins-Owen-Løvenkrands

Null stress, joggedress.

Yndestad=)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Viduka må starta. Einaste so greie holda på ballen. Dessuten har han vore positiv i dei kampane han har hatt etter han kom tilbake.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Mistenker at Aslak har et aldri så lite homoerotisk forhold til Hans Åge Yndestad på fylla, eller hvertfall etter kl. 02 på natta :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Harper

S. Taylor-Beye-Bassong-Duff

R. Taylor-Butt-Guthrie

Martins-Viduka-Owen