20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64028 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
I morgen setter jeg meg på bussen (!!) for å komme meg fra Bergen til Ålesund. Hvorfor? Ene og alene for å se kampen ilag med broren min som også er 100% Newcastle fan! Satse på at vår "gjennforening" forran tvn hjelper laget å vinne!  :D

Dette blir spennende karer! Skal ta på meg drakta og gå med den hele dagen på mandag! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som jeg håper på en 5 - 0 seier !! Egentlig så er jeg fornøyd så lenge vi vinner! Men TENK om vi klarte å få mange mål! Lagmoralen hadde jo gått i taket!

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Viktigheten av denn kampen er enorm. Det er ren cupfinale, vinn eller forsvinn.
Jeg forventer at samtlige spillere spiller med en innsats og energi som bare et lag på kanten av stupet bør og kan frambringe.
Jada det kommer til å være nerver innledningsvis, men jeg håper virkelig at vi får en tidlig scoring slik at vi kan få etablert et spill.
Var utrolig skuffet over Pombey kampen. Selv om vi visste at dette var en kamp som måtte vinnes, så var det bortelaget som kjørte kampen de siste 10 minuttene.  Våre spillere virket slitne.
Vel denne gang må det trøs til for alvor. Dette er kampen hvor alt annet enn seier er katastrofe. (Her tar jeg også høyde for at det er slett ikke sikkert at Stoke slår Hull).
Uansett blir det vanvittig spennede. Jeg reiser til Newcastle sammen med mine 2 sønner på fredag. Har forlenget oppholdet slik at vi er på St. James mandag kveld. Det skal bli spennde å kjenne på stemningen i Newcastle både før, under og etter kampen. En ting er ihvertfall sikkert. Vi skal skrike oss hese for å heie laget vårt fram til seier!!   Toon-Toon-ahahah-Toon-Toon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil

I morgen setter jeg meg på bussen (!!) for å komme meg fra Bergen til Ålesund. Hvorfor? Ene og alene for å se kampen ilag med broren min som også er 100% Newcastle fan! Satse på at vår "gjennforening" forran tvn hjelper laget å vinne!  :D

Hvor skal dere se kampen? Jeg bor nær Ålesund, og er gjerne med på en samling av NUFC fans i Ålesund. Kanskje Thunem også er med på en samling?

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Hvor skal dere se kampen? Jeg bor nær Ålesund, og er gjerne med på en samling av NUFC fans i Ålesund. Kanskje Thunem også er med på en samling?

Det blir vel i leiligheten hans. Bor på Ellingsøya. Er det noen utesteder som sender den da? Kjenner ikke akkurat mange NUFC fans i byen..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor har folk i Stavanger tenkt å se kampen? Champs?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil

Det blir vel i leiligheten hans. Bor på Ellingsøya. Er det noen utesteder som sender den da? Kjenner ikke akkurat mange NUFC fans i byen..

Hadde vore moro med ein samling av fans!  ;)
Visst det blir alternativ å sjå på kamp i  Ålesund tek eg turen frå Sykkylven.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
I Stavanger blir nok kampen sett på Champs, dårlig lokal men unngår sportscafe av ulike lfc grunner!

Jani

• Supersub
    • Vis profil
jaja, eg e md å ser kampen på champs eg

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Belfry som gjelder her i Oslo eller??

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
Jeg kommer sikkert innom champs jeg og!
Det er nå vi må samles å lage litt bråk:P
Newcastle United Football Club<3

Wommelom

• NewUtd.no
  • Flaskebærer
    • Vis profil
Det er 3 kamper igjen av årets sesong. Utgangspunktet forran kampene ser slik ut for alle lagene som i teorien kan rykke ned.

12 Bolton              35  11 6 18  40 - 51   39
13 Stoke               35  10 9 16  33 - 50   39
14 Portsmouth       35  9 11 15  35 - 53   38
15 Blackburn         35  9 10 16  38 - 58   37
16 Sunderland       35  9 8  18  31 - 48    35
17 Hull City           35  8 10 17  37 - 60   34
18 Newcastle         35  6 13 16  37 - 56   31
19 Middlesbrough   35  7 10 18  25 - 51   31
20 West Bromwich 35   7 7 21   33 - 64   28

Bolton har 8 poeng forsprang og møter (H) Sunderland, (H) Hull og (B) City. bare teori kan sende de ned.

Stoke har 8 poeng forsprang og møter (B) Hull, (H) Wigan og (B) Arsenal. Bare teori kan sende de ned.

Portsmouth har 7 poeng forsprang og møter (B) Blackburn, (H) Sunderland og (B) Wigan. Bare teorien kan sende de ned.

Blackburn har 6 poeng forsprang og møter (H) Portsmouth, (B) Chelsea og (H) WBA i de 3 siste kampene. Hvis laget går på en smell mot portsmouth og taper mot Chelsea så ender de fort nedi sumpen igjen. Men dette er lite sannsynlig.

Sunderland har 4 poeng forsprang og møter (B) Bolton, (B) Portsmouth og (H) Chelsea i de 3 siste kampene. Det kan virke som om det er Sunderland som står igjen med de vanskeligste kampene, med to bortekamper og chelsea hjemme i siste, blant dumpekandidatene. De bør derfor være sikre før siste runde.

Hull har 3 poeng forsprang og møter (H) Stoke, (B) Bolton og (H) Man U i de 3 siste kampene. Jeg tror de slår Stoke ganske greit hjemme og får med seg poeng mot Bolton. Da spørs det om Manu har noe å spille for når hull - manu møtes i siste kampen, men tror manu tar Hull da.

Newcastle møter (H) Middlesbrough, (H) Fulham og (B) Villa. Vinner vi mot Middlesbrough er sjansen der, men jeg tørr ikke si mer før den kampen er over.

Middlesbrough står med lik poengsum som NUFC og møter (B) NUFC, (H) Villa og (B) West Ham. For middlesbrough er kampen mot NUFC vinn eller forsvinn. uavgjort vil være ett dårlig resultat. Videre er ikke Villa og Bolton de største hinderene ettersom de ikke har noe mer enn ære å spille for.

WBA står med 3 poeng mindre enn NUFC og møter (H) Wigan, (H) Liverpool og (B) Blackburn. Jeg tror ikke de har noen som helst sjanse til å holde seg.

Jeg vil gjerne ha litt diskusjon rundt hva dere andre tror om våre sjanser og hva som kommer til å skje. selv tror jeg nufc og Hull ender opp med lik poengsum og Nufc holder seg på målforskjell. Men jeg tror også at det kan fort ende med nedrykk for sunderland. Kom med din mening!!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Fin sammenfatning av sluttspurten i PL Wommelom,  men hvis du går inn under GENERELT så er der diverse tråder hvor nedrykksstriden diskuteres livlig :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Wommelom

• NewUtd.no
  • Flaskebærer
    • Vis profil
takk for tipset;) hiver det inn der;)

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Har Shearer betalt spillerlisens i år og hva slags form er han i?

Nei, dette er en cup-semifinale folkens! Vinner vi mot Boro så er vi i finalen hvor gevinsten er en plass i Premier League sesongen 2009/2010.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
takk for tipset;) hiver det inn der;)

Jeg har postet et innlegg om sluttspurten under "ALAN SHEARER ANNSATT UT SESONGEN" på side 19 Wommelom
Ja heia gutta!