20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64018 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Yndestad er jo Tromsø helt etter fjorårets sesong:P hehe.. så han ville sikkert vært bedre en Raylor:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
uansett lag skal vi vinne nå. Syns vi fortjener det etter så lang tid...
3-0 til NEWCASTLE JIPPI

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Thunem: Visst det blir alternativ å sjå på kamp i  Ålesund tek eg turen frå Sykkylven.

Køyrer du dersom eg kjem meg til Sykkylven på måndag? Har du lappen, Thunem?

Eg er gira på sunnmørstreff!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Nei har desverre ikkje lappen enda, ikkje du heller antar eg?
Nokon som veit kor dei vise kampen?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nei, har ikkje det. Er aldri edru uansett, så hadde ikkje fått store nytta av eit evt. sertifikat. Dersom vi ikkje kjem oss til Ellingsøya får vi berre sjå kampen i våre respektive heimar..

Spelar du fotball aktivt framleis, Thunem? Trur ikkje vi er i serie med sykk i år.. Var i velledalen i dag med jentelaget, trur eg fekk auge på ein viss Solo... :P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
jeg blir 23år på mandag... og jeg får besøk av en Boro supporter... denne kampen må jo bare vinnes!:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Da var jeg på plass i Newcastle. Var på omvisning på St. James i dag og pratet både med guider og folk i supporter butikken.
Det er desverre en nokså pessimistisk stemning som rår. Mange som utrykker at skulle det bli nedrykk, så vil det ihvertfall bli en høyst nødvendig oppryddning i spillergruppen. Tror mange er lei av overbetalte unge menn som bryr seg relativt lite om klubben. Snakket med en taxisjåfør som i begynnelsen på sesongen solgte sesongkortet sitt etter å ha hatt det fast i 17 år!! Han hevdet det var ikke noe moro lenger.

Hmm det for stå for hans regning, men gir likevel et visst inntrykk. Selv kjøpte jeg meg ny drakt i dag med etternavnet mitt på ryggen. Nr 12.  En 12. mann som uansett ikke kommer til å forlate klubben. Følte faktisk at det var det sikreste valget i den nåværemde situasjon.

Har veldige forventinger til kampen. Dette er som mange før meg har nevnt en cup-kamp. Bare at innsatsen er så uendelig mye høyere. Taperen forsvinner ikke bare ut av cupen. Det er Life as we know it som totalt forandres. Etter min mening blir det ikke mer spennende enn det. Jeg er faktisk optimist selv om de fleste gordiene jeg har snakket med ikke er det.  Uansett utfall tror jeg det blir en historisk kamp.  Tips: 2-0

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Nei, har ikkje det. Er aldri edru uansett, så hadde ikkje fått store nytta av eit evt. sertifikat. Dersom vi ikkje kjem oss til Ellingsøya får vi berre sjå kampen i våre respektive heimar..

Spelar du fotball aktivt framleis, Thunem? Trur ikkje vi er i serie med sykk i år.. Var i velledalen i dag med jentelaget, trur eg fekk auge på ein viss Solo... :P

Nei lagt opp for 4-5 år sia pga kneeskade desverre.
Haha Solo ja. Artig kar.

to topic:
Gruer meg voldsamt til kampen. Det har vore såpass mange must-win kampar som vi ikkje har klart å vinne, så eg ser ikkje korleis vi skal klare å vinne denne heller.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Vi spiller jo bare søndags og mandagskamper jo!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi spiller jo bare søndags og mandagskamper jo!

Det er irriterende.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det er helt fint, for da er jeg ikke på jobb :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kveldskamper er irriterende. Fordi det betyr at kampen ikke begynner før klokka 2 på natta der jeg bor
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sitat
Martins-Owen-Løvenkrands
Ser at dette er foreslått minst to plasser. Kan de som ønsker å se denne trioen på topp vennligst fortelle meg hvorfor denne trioen blir mer dynamitt i forhold til Martins - Viduka - Owen?

De tre førstnevnte er jo alle spillere som i større eller mindre grad har, eller har hatt stor fart og bakrom som sitt våpen. Blir ikke det en litt dårlig kombinasjon? Owen er riktignok ikke noe hurtigtog lenger, og de lange bakromsløpene ligger ikke for han. Han er bedre til å bevege seg i felt, og være på riktig sted til riktig tid, før noen andre. Martins er den tekniske individualisten, som kan gjøre alt mulig rart, mens Løvenkrands er løperen. Alle tre vet hvor målet står. Men alle tre er også i veldig stor grad spillere som er klart best når de har mye rom, lite press fra forsvarere og god tid på seg. Martins kan gjøre alt mulig, og kan være eksepsjonelt god på små flater. Men han kan også være helt latterlig dårlig på små OG store flater. Er det ikke bedre å ha en sterk kriger som kan vinne dueller, holde på ballen og flikke den videre, i tillegg til goalgetteren og individualisten?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Uten tvil helt enig, Jokke. Martins-Viduka-Owen utfyller hverandre på en særdeles god måte og bør starte sammens!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Mistenker at Aslak har et aldri så lite homoerotisk forhold til Hans Åge Yndestad på fylla, eller hvertfall etter kl. 02 på natta :)
Haha :P Joda, blir mye TIL og TUIL-sanger utover natta i fylla. Men helt seriøst; Tror Yndis ville ha funket bedre enn noen av de vi har hatt som vikar på venstrebacken i løpet av denne sesongen.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP