20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1  (Lest 40477 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1
« Svar #75 på: 26. April 2009, 23:39 »
Karer - vi vinner imorra!  :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 26. April 2009, 23:41 »
Karer - vi vinner imorra!  :D

Godt du har troa Kristoffer :P Men jeg er nesten helt sikker på at vi ikke tar 3 poeng i morgen. Har en vond følelse før denne kampen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 26. April 2009, 23:42 »
Jeg er kjempe nervøs forran morgendagens kamp... vi møter et lag som ikke klarter å produsere noe imot ManU sist onsdag... de var ekstremt tamme, nesten som å se Newcastle... Vi har en sjangs. hvis vi klarer å gire opp og gjøre en innsats så kan denne kampen gå veien! Vi har flinke folk! vi må bare få dem igang... jeg vet ikke hva jeg gjør hvis jeg ser Newcastle gå ned... men jeg vet hvor glad jeg blir hvis de faktisk berger seg!!!:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 26. April 2009, 23:54 »
Vi vinner 2-1. 2x Owen ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 27. April 2009, 00:07 »
Vi må ha trua! Viktig. Kan ikkje vera realist no :P

Mange som skal sjå kampen på Scotsman i Bergen? Sjåast der i sofall...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 27. April 2009, 00:23 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5242623,00.html

Owen ber ganske åpenbart om at Viduka, Martins og han selv starter sammen på topp imorra!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 27. April 2009, 07:50 »
Owen - Martins - Viduka. Funket veldig bra med en gang Keegan tok over.  Martins bør uansett starte kampen mener jeg. Når de kollektive angrepsspillet svitker, får vi håpe han tryller frem noe magi.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #82 på: 27. April 2009, 10:44 »
Han er 100 % til i kveld, right? Martins altså

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #83 på: 27. April 2009, 12:18 »
Forsåvidt enig i at man kan teste Viduka i lag med Martins og Owen. Han er utvilsomt en mye bedre targetspiss, bedre til å holde på ballen og spille den videre.. god teknikk til å være den han er. Problemet er at han er ufattelig lite mobil.. spesielt nå med tanke på at han ikke har spilt på evigheter. Så jo mannen var fullstendig pumpet etter 5-10 minutter på banen mot Tottenham.

Seier 3-1 ikveld forøvrig.. Tror vi holder oss med 2 seiere og 2 uavgjort i de siste 5. WBA, Boro og Hull ned

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #84 på: 27. April 2009, 12:21 »
Personlig digger eg Viduka, trur han kjem til å ha ein sentral rolle i denne kampen. :)
Får vi sjå hælspark assist i dag og?  ;D

Håper og trur på seier i dag folkens! Første gong på lenge.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 27. April 2009, 12:52 »
I dag må vi ha seier! Taper vi idag, så tror eg at vi rykker ned! Selvfølgelig er det er det fortsatt mulig å holde oss, skulle det vise seg at vi taper dagens kamp, men sjansen minker betraktelig!
Håper på en 4-3-1-2 eller en 4-3-3 formasjon.

-----Martins---Viduka-----                                           
                --Owen--                                    eller,     Samme lag, bare med Owen et hakk opp ;)
   ---Nolan---Smith---Jonas--- 
--Jose---Bassong---Beye---R.Taylor--
               ---Harper---

Vet ikke om Saylor er klar, hvis han er klar, vil eg ha han inn istedenfor Raylor og Beye ut på back.

Lykke til!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 27. April 2009, 14:11 »
Tror på storseier. 4-1.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 27. April 2009, 14:20 »
Nå har vi spilt med Nolan og Butt sentralt så lenge det har latt seg gjøre. Skal vi ha noen som helst mulighet til å redde oss må de ut. For det første er det alt for liten arbeidskapasitet, de er veldig statiske når de er uten ball, for det andre er de begge veldig treige. Veldig godt eksempel på dette var mot Tham: Langt utkast fra Harper, Duff hadde HELE venstrekanten å ta av. For å da få en rask overgang er det viktig at de sentrale midtbanespillerne kommer i mot Duff og slik signaliserer at de er interessert i ballen. Dermed kan Duff da sentre inn og ta en overlapp og få ballen tilbake. Dette skjedde selvsagt ikke og Duff - som også er blottet for selvtillit - endte med å pole ballen ut i ingenting.

Og uten fart og teknikk sentralt er vi gudegitt kantene. Bare se på Molde hva en rask midtbanespiller kan gjøre. Skjære gjennom motstanderens midtbaneledd som da tvinger forsvaret enten å støte eller rygge. Men for at kantene skal fungere er det viktig med sentrale midtbanespillere som skjønner at en kant trenger hjelp til å doble på kant for lettere å komme i rundt. 

Sett inn på noe ungt og raskt sentralt i kveld, da har vi hvertfall muligheten til å score flere mål.. Butt og Nolan har nå i lang tid vist at de ikke fungerer i lag og jeg mener at vi har ingenting å tape. Kanskje vi er heldige at Lua Lua tar ansvar og redder oss.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 27. April 2009, 14:51 »
Nå har vi spilt med Nolan og Butt sentralt så lenge det har latt seg gjøre. Skal vi ha noen som helst mulighet til å redde oss må de ut. For det første er det alt for liten arbeidskapasitet, de er veldig statiske når de er uten ball, for det andre er de begge veldig treige. Veldig godt eksempel på dette var mot Tham: Langt utkast fra Harper, Duff hadde HELE venstrekanten å ta av. For å da få en rask overgang er det viktig at de sentrale midtbanespillerne kommer i mot Duff og slik signaliserer at de er interessert i ballen. Dermed kan Duff da sentre inn og ta en overlapp og få ballen tilbake. Dette skjedde selvsagt ikke og Duff - som også er blottet for selvtillit - endte med å pole ballen ut i ingenting.

Og uten fart og teknikk sentralt er vi gudegitt kantene. Bare se på Molde hva en rask midtbanespiller kan gjøre. Skjære gjennom motstanderens midtbaneledd som da tvinger forsvaret enten å støte eller rygge. Men for at kantene skal fungere er det viktig med sentrale midtbanespillere som skjønner at en kant trenger hjelp til å doble på kant for lettere å komme i rundt. 

Sett inn på noe ungt og raskt sentralt i kveld, da har vi hvertfall muligheten til å score flere mål.. Butt og Nolan har nå i lang tid vist at de ikke fungerer i lag og jeg mener at vi har ingenting å tape. Kanskje vi er heldige at Lua Lua tar ansvar og redder oss.

Det trur eg verte vanskleg når Lua Lua er utlånt til Doncnaster såvidt eg veit...

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 27. April 2009, 15:06 »
I tillegg er Kaz ving/hengende spiss..

Viduka  Martins
        Owen

Jonas  Smith  Guthrie

Jose Bass Edgar Beye

Harper
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!