20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1  (Lest 40474 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Portsmouth - 20.55 mandag 27 april - C+1
« Svar #45 på: 25. April 2009, 16:50 »
Så klart vi er avhengig av at de taper. Dersom Hull, Blackburn og Sunderland alle vinner de resterende kampene sine så går vi jo ned.. Samme om vi vinner 3 på hjemmebane.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #46 på: 25. April 2009, 16:52 »
West Bromwich leder 1-0 over Sunderland nå. Samtidig som Hull ligger under 0-1 for Liverpool til pause. Herlig om disse resultatene står seg  :)
Howay the Lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 25. April 2009, 16:53 »
Ja, vi får håpe dette holder seg! Også håper jeg på en Wigan og Arsenal seier i morgen, dette hadde vært perfekt før kampen vår på Mandag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 25. April 2009, 17:23 »
Så klart vi er avhengig av at de taper. Dersom Hull, Blackburn og Sunderland alle vinner de resterende kampene sine så går vi jo ned.. Samme om vi vinner 3 på hjemmebane.

Ja har eg sagt noko anna? Det eg seier er at vi ikkje skal teinka på dei laga rundt oss, men heller fokusera på våre eigne prestasjonar. Er ikkje vits ta ein fest i kveld eller måro for det at alle laga rundt oss tapte, vi har fortsatt att å spela kampen mot Pompey og ta 3 poeng.

Wba leiar 2-0

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 25. April 2009, 17:32 »
Det er egentlig for sent å kun tenke på oss selv. Vi er like avhengig av at lag rundt oss taper som vi er å vinne for at vi skal overleve.. Desverre.

Ueinig. Men vi som supportera føle sjølvsagt med på alle lag rundt. Men spelarane bør kun fokusera på eigen innsats og spel.

Når du sier du er uenig her, så har du jo strengt tatt sagt noe annet :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 25. April 2009, 17:41 »
Det er egentlig for sent å kun tenke på oss selv. Vi er like avhengig av at lag rundt oss taper som vi er å vinne for at vi skal overleve.. Desverre.

Ueinig. Men vi som supportera føle sjølvsagt med på alle lag rundt. Men spelarane bør kun fokusera på eigen innsats og spel.

Når du sier du er uenig her, så har du jo strengt tatt sagt noe annet :)

Ikkje noke krangla om, men du skriv " det er for seint å kun TENKE på oss selv". Der er eg ueinig, eg meinar vi skal kun teinke på oss sjølv og vår prestasjon og innsats. Viss det no er slik at alle lag rundt oss taper denne helga, so bør ikkje dette stå i hovudet til spelarane før måndagens kamp. Sjølvsagt ser alle VISS laga føre oss vinne resten av kampane so rykke vi ned.
Slik. Oppklart den saka. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 25. April 2009, 17:54 »
Enig med Ingrinde. Disse laga kommer ikke til å vinne alle sine uansett, det tror jeg ganske sikkert. Vi er nødt til å tenke på å gjøre jobben selv uansett hvordan de andre gjør det, så får vi se hvor godt det holder til slutt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 25. April 2009, 18:26 »
Lars Thomas har jo rett, det er altfor seint å bare tenke på egne kamper, vi er dønn avhengig av at lagene rundt oss taper mange poeng i innspurten :(
Resultatene i dag har jo vært greie, kan være spillerne føler enda mer press nå som WBA puster oss i nakken, men vi har alle tiders mulighet til å ta et tigersprang fra dem te mandag!
Nå er det bare å krysse fingrene for boro og b`burn tap i morgen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 25. April 2009, 19:15 »
Vi kan ikke styre hvordan de andre lagene gjør det. Det er rett og slett ikke mulig.
Det eneste vi kan gjøre er å konse 100% på oss selv, og våre arbeidsoppgaver. Så får vi telle opp til slutt, og se hvor det fører oss. Rykker vi ned, så rykker vi ned. Men med 9 poeng på de neste kampene, så har vi ihvertfall gjort et hederlig forsøk. Men sannsynligheten tilsier at vi skal kunne klare oss med 9 eller 10 poeng.

Nå tapte jo Hull mot Liverpool i dag, så vi har ihvertfall fått inn ett riktig resultat.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 25. April 2009, 19:18 »
Det at Tottenham for øyeblikket sørger for å holde liv i gullkampen, passer oss utmerket. Da vil ManU måtte være skjerpet kanskje til siste serierunde mot Hull!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 25. April 2009, 19:25 »
Jeg sier ikke noe annet jeg, det er opp til oss å vinne de tre hjemmekampene våre. Men vi er like avhengige at de lagene vi kjemper mot må tape.. For 5-6 uker siden var vi i en posisjon hvor det kun var opp til oss om vi ville overleve eller ikke, slik er det ikke i dag.

Men at det er VÅR oppgave å vinne våre kamper sier jeg ikke noe i mot.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 25. April 2009, 19:34 »
Selvfølgelig er vi avhengig av hjelp. Men i mine øyne dreier vel diskusjonen seg om hvor fokuset vårt skal ligge. Om vi skal konsentrere oss om det vi ikke kan gjøre noe med, eller om vi bare skal konsentrere oss om oss selv, og la resten seile sin egen sjø, enn så lenge. Går det så går det, går det ikke, så går det ikke. Vi får ikke gjort noe med Hulls resultater uansett. Så hvorfor bruke krefter på det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 25. April 2009, 22:03 »
Da har du misforstått hvor fokuset mitt ligger hvertfall.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 25. April 2009, 23:36 »
Drit i det da. Vi MÅ vinne alle tre hjemmekampene - i utgangspunktet. Skulle det vise seg at vi berger plassen med mindre enn 9 poeng, får vi ta det som en positiv overraskelse. egenetlig er det irrelevant hva vi håper og tror. det er spillerne som må ha troa, og som må gå for seier i alle kamper. det er viktigere å vinne annenhver kamp enn å spille bare uavgjort for å si det sånn

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #59 på: 25. April 2009, 23:57 »
9 poeng på de tre siste hjemmekampene er absolutt mulig! Ingen tvil om at det er her nøkkelen til fortsatt spill i PL ligger. Tar vi 12 poeng på de siste kampene tror jeg vi klarer det!
Howay the Lads!