20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Llambias og Ashley setter ny kurs  (Lest 13833 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Llambias og Ashley setter ny kurs
« Svar #45 på: 12. Feb. 2009, 19:18 »
Jeg skriver da til og med at Bassong var litt gambling men at han har stått fram som en klassespiller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 12. Feb. 2009, 19:22 »
At mannen hadde et ukjent navn betyr vel ikke at han ikke var en kvalitetsspiller!?
Ole Gunnar Solskjær hadde vel heller ikke noe svært navn da han dro til ManUtd.

Godt poeng! Viktigste er jo at klubben vet hva de henter, ikke hva supporterne tror på forhånd. Selv om man ikke har et stort navn, kan man selvsagt være en klassespiller! Bassong er ikke det eneste eksempelet på det, denne sesongen. Se på Amir Zaki f.eks!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 12. Feb. 2009, 19:25 »
At mannen hadde et ukjent navn betyr vel ikke at han ikke var en kvalitetsspiller!?
Ole Gunnar Solskjær hadde vel heller ikke noe svært navn da han dro til ManUtd.

Solskjær blei henta direkte då. Bassong dreiv og prøvespela for F. Hadde han vert ein klassespeler hadde han vel neppe dreve rundt på trials ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 12. Feb. 2009, 19:28 »
Jeg klarer ikke se sammenhengen mellom det å prøvespille og det å være en god spiller  ???

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 12. Feb. 2009, 19:30 »
Jaja det går an og vri rundt på alt og blabla...bla.. men det var ialfall ingen som meinte Bassong var ein klassespiller når han signerte.
At han har stårr fram som ein klassespiller så kjappt er vel overraskande for alle. Det var ingen logikk i at det sko skje.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 12. Feb. 2009, 19:32 »
Jeg klarer ikke se sammenhengen mellom det å prøvespille og det å være en god spiller  ???

Seriøst? Ein klassespiller i PL trenger ikkje prøvespela for og få kontrakt. Tviler på Ronaldo og Torres trenger prøvespille før dei blir solgt til City :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 12. Feb. 2009, 19:34 »
Fordi om de ikke trenger det betyr ikke det at Bassong ikke er en kvalitetsspiller.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 12. Feb. 2009, 19:36 »
Fordi om de ikke trenger det betyr ikke det at Bassong ikke er en kvalitetsspiller.
Går utfra du sjønner kva eg meiner og bare driver og kverulerer nå  :P

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #53 på: 12. Feb. 2009, 19:48 »
Jaja det går an og vri rundt på alt og blabla...bla.. men det var ialfall ingen som meinte Bassong var ein klassespiller når han signerte.
At han har stårr fram som ein klassespiller så kjappt er vel overraskande for alle. Det var ingen logikk i at det sko skje.

Det er helt vanlig at unge talenter fra ligaer med forskjellig spillestil kommer på prøvespill først. Bassong hadde et veldig bra navn før han kom til oss og newcastle gjorde det riktige ved å sjekke om han tålte engelsk fotball. Du skjønner at det blir mye penger om du skal bruke 1-3 millioner pund på alle talenter som gjør det bra i andre land og ligaer. Før du har testet dem selv!!!!
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 12. Feb. 2009, 19:49 »
Men for guds skyld. Keegan ville selv se vurdere kvaliteten til Bassong, derfor henta vi ham på prøvespill. Keegan ble også imponert over Bassong, og han blei henta fordi Keegan så de nødvendige kvalitetene i ham! Samme kan sies om Guthrie, som for meg har vært en av de største positivene ved siden av Bassong denne sesongen. Keegan ble oppmerksom på Guthrie da han spilte mot oss for Bolton forrige sesong. Mannen var ikke kjent blant oss Newcastle-fans, og mange av oss ble veldig opprøret. Vil alikevel påstå at Guthrie har gått inn å hevet dette laget merkbart - og må kunne sies å være et kvalitetskjøp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 12. Feb. 2009, 19:53 »

Seriøst? Ein klassespiller i PL trenger ikkje prøvespela for og få kontrakt. Tviler på Ronaldo og Torres trenger prøvespille før dei blir solgt til City :P

Men Ronaldo prøvespilte for Arsenal og Arsene Wenger, før han gikk til ManU.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 12. Feb. 2009, 19:57 »

Men Ronaldo prøvespilte for Arsenal og Arsene Wenger, før han gikk til ManU.

Ka så ? det var jo før han blei ein klassespiller.

Synes det er rart at ingen sjønner at klassespillere ikkje trenger og prøvespela då det er fullstendig bortkasta for ein klassespiller.
Heilt utrolig!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Feb. 2009, 21:08 »
Her inne er man uenig bare for å være uenig.
'
Selv om vi har kjøpt enkelte spillere som har forsterket laget, så kan man likevel ikke si at vi er i nærheten av noen Arsenal-modell i mine øyne. Til det er stallen AAAALTFOR tynn, fordi vi selger like mange klassespillere som vi kjøper, og dermed er vi nøyaktig like langt.

Det var ikke akkurat sånn at Arsenal solgte Adams, Keown og Parlour før de kjøpte Henry, Bergkamp og Vieira.
Det er det vi har gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 12. Feb. 2009, 21:23 »
Men i sommer kjøpte vi 4 spillere som gikk rett inn på førstelaget. Jeg nevner bare at vi ikke bare kjøper talenter som du påstår. Synes faktisk transfervinduene våre har vært ok. Surt at vi har solgt de vi solgte, men det er bare Given jeg virkelig savner. Milner var også god, men i og med at vi fikk inn Jonas i det samme vinduet ble vi faktisk forsterket der.

Før klaga jo folk over at vi kjøpte dyrt og tapte penger, nå klager alle fordi vi tjener penger. Det finnes nok en mellomting mellom før og nå, men likevel.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #59 på: 12. Feb. 2009, 23:16 »
Enig Geir.
Og jeg mener det er bedre å jobbe seg oppover mot den mellomtingen, enn det er å jobbe seg nedover. Skjønner? :P
Synes innkjøpspolitikken har vært bra jeg. Skulle gjerne sett litt flere spillere inn enn det som har kommet, men er allikevel ikke misfornøyd over de to transfervinduene denne sesongen har hatt. Det å kjøpe Colo, Jonas, Guthrie, Bassong, Xisco, Nolan, Løvenkrands, Ryan Taylor samt låne Nacho, og samtidig gå i pluss i begge vinduene, kan ikke sies å være dårlig?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒