20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 187038 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #1335 på: 10. Okt. 2009, 20:52 »
Ettersom jeg ikke aner hvem det er er han ingenting for oss.
Så vi skal bare hente spillere du vet om fra før? Sweeet!

Ja, ellers er det sikkert ikke mye og samle på.

Helt enig ! NEI TAKK til en ny Bassong !

Edit: Er det snakk om en konkurent til Enrique i januar, så håper eg for guds skyld at manageren vi har til den tid, tar en titt på Safari. Sveriges nye venstreback spiler ball i hatt med danskene sine "supervinger" ! Har imponert meg stort dei kampene han har spilt på landslaget.Spiller til daglig for Basel, så kan kanskje vere vanskelig å få til CCC...
« Siste redigering: 10. Okt. 2009, 21:04 av Sebastian »

Peter

• Gjest
« Svar #1336 på: 11. Okt. 2009, 16:25 »
Ettersom jeg ikke aner hvem det er er han ingenting for oss.
Så vi skal bare hente spillere du vet om fra før? Sweeet!

Ja, ellers er det sikkert ikke mye og samle på.

Helt enig ! NEI TAKK til en ny Bassong !

Edit: Er det snakk om en konkurent til Enrique i januar, så håper eg for guds skyld at manageren vi har til den tid, tar en titt på Safari. Sveriges nye venstreback spiler ball i hatt med danskene sine "supervinger" ! Har imponert meg stort dei kampene han har spilt på landslaget.Spiller til daglig for Basel, så kan kanskje vere vanskelig å få til CCC...

Som vanlig uenig.
Jeg visste forresten om Bassong fra før av så...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1337 på: 12. Okt. 2009, 18:15 »
Ja, Bassong var krise. Fullstendig krise. Talentløs fotballspiller.
Må aldri finne på å hente unge, ukjente spillere fra Frankrike mer. N'Zogbia og Bassong har vært helt katastrofe for oss. Ruinert oss økonomisk har de gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #1338 på: 12. Okt. 2009, 18:29 »
Hehe, ja, jeg må innrømme det var dårlig ironi der.
Dette startet med at jeg sier "Ettersom jeg ikke aner hvem det er er han ingenting for oss".
Da går det liksom ikke å si Bassong, når jeg faktisk vet hvem det var/er.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 12. Okt. 2009, 20:15 »
Du æ sykt flink Peter. Du kan alt om geografi, og vet om alle de beste spillerne. Kanskje du burde blitt fotball speider? Du ville jo vært et funn for enhver fotballklubb!

Peter

• Gjest
« Svar #1340 på: 12. Okt. 2009, 20:18 »
Du æ sykt flink Peter. Du kan alt om geografi, og vet om alle de beste spillerne. Kanskje du burde blitt fotball speider? Du ville jo vært et funn for enhver fotballklubb!

Takk Andy! Ja, jeg vet det. Jeg er et funn. Jeg vet hva den minste bygda i Mongolia heter. Jeg vet virkelig alt. Gud om flere kunne kommet med slike komplimenter!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 12. Okt. 2009, 22:24 »
du kan alt. absolutt alt. Du kjenner til reservelagspillere i den estiske 2divisjon for ikke snakke om toppserien for kvinner i luxemburg :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 12. Okt. 2009, 22:31 »
Du har noe ingen andre har, ingen er som deg
Du kan mye, har litt av hvert å lære meg
Ingen er så god som deg

Støtt deg til anti-janteloven Peter, den lærte vi på barneskola ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #1343 på: 14. Okt. 2009, 15:44 »
Haha, ja den må jeg bruke.

Forresten: Hvilken glede har dere å gjøre narr av meg for? Er ikke dere litt gamle til å mobbe småunger?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1344 på: 14. Okt. 2009, 16:21 »
Haha, ja den må jeg bruke.

Forresten: Hvilken glede har dere å gjøre narr av meg for? Er ikke dere litt gamle til å mobbe småunger?

Som du sier er du en småunge, og folk irriterer seg vel over at en drittunge kommer og mener han kan alt og er verdensmester.
Personlig hater jeg slike folk selv, men på et forum prøver jeg rett og slett å ignorere det, men du kunne jekka deg litt ned.
Og dette blir veldig OT, beklager!

Peter

• Gjest
« Svar #1345 på: 14. Okt. 2009, 16:26 »
Mhm, skjønner! Du hater meg og ignorerer alt jeg sier.

Jeg er IKKE(altså IKKE) verdensmester i alt, men man kan bli verdensmester. Derfor må jeg øve, vet du! Man må få føle seg litt tøff blant voksne.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 14. Okt. 2009, 17:37 »
Jeg synes Peter er en morsom kar :)    Selv om han sier mye rart, så virker han nokså kunnskapsrik angående fotball alderen tatt i betrakning :)
kan 100 X mer enn hva jeg kunne på hans alder.  Noe av forklaringen er nok at Internett omtrent ikke eksisterte på den tiden, men dog...

Keep up the good work peter ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Peter

• Gjest
« Svar #1347 på: 14. Okt. 2009, 17:42 »
Jeg synes Peter er en morsom kar :)    Selv om han sier mye rart, så virker han nokså kunnskapsrik angående fotball alderen tatt i betrakning :)
kan 100 X mer enn hva jeg kunne på hans alder.  Noe av forklaringen er nok at Internett omtrent ikke eksisterte på den tiden, men dog...

Hehe. Takk for det Ratatosk! Noen setter ihvertfall pris på meg! ;D

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 14. Okt. 2009, 21:50 »

Helt enig med Ratatosk her og forøvrig synes eg det er alt for mange unødvendige diskusjoner på forumet her Alâ de dere har med Peter f.eks som eg ikke ser vitsen av i det hele tatt. På ett forum vil det alltid komme mange forskjellige meninger og man kan gjerne være uenig (ellers ville det vært kjedelig om alle var enig) men er man uenig så kan man heller prøve å forklare på en saklig måte hvorfor man er uenig og ikke rakke ned på andres meninger på usaklig grunnlag. Ville blitt så mye hyggeligere her da syns jeg  8) MANGE ganger jeg ikke har giddet å si noe i en tråd selv om jeg føler jeg har noe å si bare pga at jeg synes diskusjonen har gått over på ett helt usaklig nivå som ikke har noe med tråden å gjøre i det hele tatt og hvor man rakker ned på andre og det blir for dumt syns eg. Stå på Peter! 8)

Hehe. Takk for det Ratatosk! Noen setter ihvertfall pris på meg! ;D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 14. Okt. 2009, 22:08 »
Herregud, har dere i det hele tatt lest de "saklige" argumentene til Peter i de forskjellige diskusjonene?