20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 187190 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #1320 på: 28. Sep. 2009, 21:29 »
Eg vil ikke ha Ridder. Skal vi ha en ving, så vil eg ha en skikkelig ving. Sånn som kommer rundt på kante og ned på linja og slår inn. Ala Milner-typen, altså en klassisk 442 ving.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 28. Sep. 2009, 21:37 »
Eg vil ikke ha Ridder. Skal vi ha en ving, så vil eg ha en skikkelig ving. Sånn som kommer rundt på kante og ned på linja og slår inn. Ala Milner-typen, altså en klassisk 442 ving.

Er han ikke en ganske klassisk ving da? mangler kanskje litt fart, men har en god innleggsfot...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 28. Sep. 2009, 21:42 »

Er han ikke en ganske klassisk ving da? mangler kanskje litt fart, men har en god innleggsfot...

Nei, eg mener at han er litt mer en teknikker som passer som indreløper. Kan godt samenlignes med Skjerbred, men har nok ikke like stor løpskapasitet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 28. Sep. 2009, 22:16 »
Hadde ikke sagt nei takk til De Ridder. En spiller er en spiller ;)

Dessuten ser det ut som Hughton liker en 4-3-1-2 uten vinger. Så ut som vi spilte slik mot Ipswich hvertfall, og sett det før. Det kan kanskje være fordi vi ikke har vinger tilgjengelig, men jeg synes det funker. Så hvis det er slik vi kommer til å spille fotballkamper, kan De Ridder (hvis Sebastians inntrykk stemmer) være en forsterkning.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1324 på: 28. Sep. 2009, 22:59 »
De Ridder er akkuratt en slik spiller klubben ikke trenger flere av. En absolutt brukbar spiller, men mangler det laget vårt trenger aller mest, nemlig hurtighet.

Vi har utrolig lite spisskompetanse i troppen, men flere brukbare "allroundere".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 28. Sep. 2009, 23:03 »
Korrekt. Laget vårt roper etter hurtighet. Det, samt kreativitet er våre aller største mangler. Det funker i CCC, men når vi skal spille i PL igjen, kommer vi til kort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 29. Sep. 2009, 21:00 »
De Ridder er akkuratt en slik spiller klubben ikke trenger flere av. En absolutt brukbar spiller, men mangler det laget vårt trenger aller mest, nemlig hurtighet.

Vi har utrolig lite spisskompetanse i troppen, men flere brukbare "allroundere".

Er egentlig enig med deg, men mener De Ridder har noe av det vi trenger,nemlig kreativitet. Men er enig med deg at vi kanskje trenger mer spisskompetanse. Hva med lagkamerat Olivier Kapo? Han har heller ikke vært så mye med for wigan i år!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 29. Sep. 2009, 21:25 »

Er egentlig enig med deg, men mener De Ridder har noe av det vi trenger,nemlig kreativitet. Men er enig med deg at vi kanskje trenger mer spisskompetanse. Hva med lagkamerat Olivier Kapo? Han har heller ikke vært så mye med for wigan i år!

Eg mener den sentrale midtbanen vår er mer en god, og faktisk også kreativ nok for CCC. Skulle så gjerne sett en rask ving komme inn portene nå dog "

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1328 på: 29. Sep. 2009, 22:44 »

Eg mener den sentrale midtbanen vår er mer en god, og faktisk også kreativ nok for CCC. Skulle så gjerne sett en rask ving komme inn portene nå dog "

Vi har en god sentral midtbane, men kreativitet er noe som har vært mangelvare hos Newcastle i ganske lang tid nå. Vi må vel tilbake til Emre for å finne en type som kan "åpne opp". Jeg tror litt "flair" ikke hadde vært det dummeste i jakten på enda større engasjement rundt våre hjemmekamper! Ikke at det ikke er helt rått nå, men vi må jo kunne tenke fremover og oppover. Vanskelig å si om midtbanen vår er "kreativ nok" for CCC. Jeg mener dog vi må forvente mer av våre midtbanemenn på dette området enn det de har vist så langt. Barton som kanskje er den viktigste på dette området har skuffet, og Butt....hehe. Guthrie og Nolan har vært bra og jeg synes også Ryan Taylor har vært god. Smith har kanskje vært vår beste hittil i år, men bidrar ikke fryktelig mye fremover akkurat. Faktum er at kreativitet er en naturlig del av et offensivt spill ment for å underholde og begeistre NUFC-fans all over. -Slik det var i glansdagene ;) Derfor trenger vi mer flair! takk for maten

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 10. Okt. 2009, 11:14 »
Newcastle speidere imponert av Edward Ofere.

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/540736/NEWCASTLE-KEEP-TABS-ON-MALMO-HOT-SHOT-OFERE-IN-MAGPIES-SIGHTS.html

Interresant.... skjer ikke noe før i Januar uansett men bra de bruker transferpausen til å se seg rundt....

Peter

• Gjest
« Svar #1331 på: 10. Okt. 2009, 11:18 »
Ettersom jeg ikke aner hvem det er er han ingenting for oss. Tenk å spille for et falsk Rangers lag. Tull. :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1332 på: 10. Okt. 2009, 12:20 »
Vil heller ha Jermaine Beckford.
« Siste redigering: 10. Okt. 2009, 12:33 av ErikLi »

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 10. Okt. 2009, 12:30 »
Ettersom jeg ikke aner hvem det er er han ingenting for oss.
Så vi skal bare hente spillere du vet om fra før? Sweeet!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Peter

• Gjest
« Svar #1334 på: 10. Okt. 2009, 18:39 »
Ettersom jeg ikke aner hvem det er er han ingenting for oss.
Så vi skal bare hente spillere du vet om fra før? Sweeet!

Ja, ellers er det sikkert ikke mye og samle på.