20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2009  (Lest 186954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2009
« Svar #1350 på: 14. Okt. 2009, 23:46 »
Det handler ikke om å rakke ned på.
Som Andy påpeker, det er null saklighet. Det blir ikke en diskusjon ut av slike "argumenter". Ja, man bør kanskje gi faen, men til tider er det faktisk (for min del hvertfall) litt provoserende noen av innleggene.
Hvis enkelte føler at de ikke bidrar til en diskusjon på en positiv måte, er det vel bedre å la være? (Mener da selvfølgelig i en gitt diskusjon, ikke at man skal si opp brukeren her, og aldri diskutere igjen)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 15. Okt. 2009, 00:05 »
Mhm, skjønner! Du hater meg og ignorerer alt jeg sier.

Jeg er IKKE(altså IKKE) verdensmester i alt, men man kan bli verdensmester. Derfor må jeg øve, vet du! Man må få føle seg litt tøff blant voksne.

Du burde kanskje prøve å lese innlegget mitt en gang til, for hadde jeg ignorert alt du sa hadde vi ikke hatt denne diskusjonen, og for å være litt mer pressis så tenkte jeg IRL når jeg sier at jeg hater slike folk.
Ting som skrives på forum blir liksom ikke det samma.
Og når det skal sies er det bare et fåtall innlegg du har skrevet som jeg reagerer på.

Peter

• Gjest
« Svar #1352 på: 15. Okt. 2009, 13:04 »
Jeg prøver i det minste.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 15. Okt. 2009, 13:24 »
Syns ikke Peter blir rakket ned på, han blir en del tynet for enkelte uttalelser han kommer med hvor han sliter litt med å argumentere på en saklig måte for sine meninger.   Det er fair nok...
Men samtidig så er gutten noe sånt som 12 år, og hvor mye saklig kan man forvente at det eksisterer i en 12 år gammel gutt???

sunt pueri pueri puerilia tractant

Peter

• Gjest
« Svar #1354 på: 15. Okt. 2009, 13:27 »
Jeg kan fortelle at jeg vanligvis prøver å være ganske seriøs. Å, ja nå sier vel dere at jeg er alltid useriøs. Vi er forskjellige. Helt ulike, vi har forskjellige meninger. Man blir heller ikke veldig oppmuntret til å skrive bra når man vet at man alltid får en spydig eller dum melding tilbake. Man får ikke lyst til å være hyggelig når de andre ikke er hyggelige. Jeg prøver egentlig å være hyggelig selv om det ikke er like lett. Dere ignorerer meg uansett, så hvorfor klage? Etterhvert har dette blitt et utrivelig forum synes jeg.

Ps. Takk Ratatosk.
« Siste redigering: 15. Okt. 2009, 13:30 av Peter »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 15. Okt. 2009, 13:31 »
Synes Peter virker å være en flink debattant alderen tatt i betraktning. Det er bare ikke så mye vits i utspill som ikke har grunnlag i saklige argumenter, det håper jeg du forstår Peter.  ;)

Peter

• Gjest
« Svar #1356 på: 15. Okt. 2009, 13:33 »
Synes Peter virker å være en flink debattant alderen tatt i betraktning. Det er bare ikke så mye vits i utspill som ikke har grunnlag i saklige argumenter, det håper jeg du forstår Peter.  ;)

Mhm, jeg forstår. Heretter blir det andre boller! :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 15. Okt. 2009, 15:27 »
Jeg rakker ikke ned på Peter, og synes heller ikke det virker som om andre har gjort det, men det ble veldig mye negativt her nå, så beklager om jeg har virka uhyggelig eller spydig, det har ikke vært meninga i det hele tatt.
Men uansett alder så må folk tåle litt kritikk når dem kommer med merkelige og kanskje litt dumme innlegg når man først er på et forum etter min mening.
Men jeg vil ikke henge meg mer opp i dette nå, hvertfall ikke i denne tråden, dette har vært veeeeldig mye OT.  :P

Peter

• Gjest
« Svar #1358 på: 15. Okt. 2009, 15:33 »
Jeg sier ikke at det var deg Offe. Det har vært noen, men bare et par.
Jeg tåler godt å få kritikk, jeg synes nesten det er litt gøy, men flere ganger som liksom ikke har noe med innleggene mine, men nesten er personlig rettet. Nei, det orker jeg ikke.

Uansett; Nå er vi ferdige med dette også kan vi heller diskutere fremtidige transfers. ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 15. Okt. 2009, 16:08 »
Jeg sier ikke at det var deg Offe. Det har vært noen, men bare et par.
Jeg tåler godt å få kritikk, jeg synes nesten det er litt gøy, men flere ganger som liksom ikke har noe med innleggene mine, men nesten er personlig rettet. Nei, det orker jeg ikke.

Uansett; Nå er vi ferdige med dette også kan vi heller diskutere fremtidige transfers. ;)

Eg tror like gjerne vi kan drite i å diskutere nye transfers før Ashley er ute av klubben. Alle veit at det ikke kommer noen. Muligens noen free agents elelr lån...

Newalex

• Flaskebærer
  • *
  • yeah
    • Vis profil
    • Alexander
« Svar #1360 på: 20. Okt. 2009, 19:57 »
Ovegangs sessongen er over for 2 månder ca.

så hva er vitsen med å prate mer om det da?

Newalex

• Flaskebærer
  • *
  • yeah
    • Vis profil
    • Alexander
« Svar #1361 på: 20. Okt. 2009, 20:03 »
 ??? ??? ??? ???

er det noender så skriv masse

Newalex

• Flaskebærer
  • *
  • yeah
    • Vis profil
    • Alexander
« Svar #1362 på: 20. Okt. 2009, 20:06 »
kult da

Hvem tror dere blir topp klubbene i  CCC i år?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 20. Okt. 2009, 20:06 »
Seriøst?!?!

I Coca Cola Championship har man muligheten for å hente inn kriselån frem til slutten av november. Man har også muligheten til å hente spillere som ikke har kontrakt i en annen klubb!
Vent litt mer enn 6 min før du forventer svar!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Newalex

• Flaskebærer
  • *
  • yeah
    • Vis profil
    • Alexander
« Svar #1364 på: 20. Okt. 2009, 20:07 »
Seriøst?!?!

I Coca Cola Championship har man muligheten for å hente inn kriselån frem til slutten av november. Man har også muligheten til å hente spillere som ikke har kontrakt i en annen klubb!
Vent litt mer enn 6 min før du forventer svar!

ok    , jeg er ny her      Ble medlem for 15 min siden